Yolun yarısını tamamladım. Mutlu olmak için çok mu geç kaldım?

Yolun yarısını tamamladım. Evlenmedim veya bir çocuğum da yok bu başıma kadar her şey ile tek mücadele ettim. Çevremin evlen evlen sana kız bulalım sözleri artık azaldı neredeyse hiç yok gibi. Acaba bazı şeylere, aşka, sevgiliye mutluluğa çok mu geç kaldım?

Yolun yarısını tamamladım. Mutlu olmak için çok mu geç kaldım?
Cevapla