İnsanlar, genellikle başkalarını tanımadan önce dış görünüş, geçmiş deneyimler ya da toplumda kabul gören klişelere dayanarak bir yargıya varabilirler. Ancak bu tür önyargılar, insanların gerçek karakterlerini anlamalarını engelleyebilir.
Başka birini tanımadan önce, ona dair en çok hangi ön yargılara sahip oluyorsunuz?
Ön yargılı olmamaya özen gösteriyorum ben aslında ama bazısının ne olduğuna dair tahmin yürütmek zor değil. İster istemez, hali tavrı, konuşma biçimi, insanlara davranışları ön yargı oluşturabilir fakat tanımadan yargılamak da bana göre değil
Evet, genellikle insanlar birini tanımadan önce dış görünüşüne ya da toplumun kabul ettiği önyargılara dayanarak bir yargı oluşturabilirler. Ancak, her insanın kendine özgü bir hikayesi ve kişiliği vardır. Bu nedenle, ön yargılarımızı bir kenara bırakıp insanları tanımak için fırsat vermek önemlidir. Gerçekten tanımadan önce bazen yanılabileceğimizi unutmamak gerekir.🙏🏻👍🏻
Eger disiyse havalanmış. Ve gercekten hepsi de öyle. Yaniltani gormedim daha. Ne kadar egosantrik, ozenti, escort gorununlu tip varsa hepsi disi aq. Hanim hanimcigini gormedim henuz