Bana narsistsin ve narsist mağdurusun diyenler var, Kusurlarımı bulmaya çalışanlar var, sizce zaman kaybı değil mi?

İQ’su düşük olanlar yazmasın bi zahmet. 🤫

Bana narsistsin ve narsist mağdurusun diyenler var, Kusurlarımı bulmaya çalışanlar var, sizce zaman kaybı değil mi?
Bana narsistsin ve narsist mağdurusun diyenler var, Kusurlarımı bulmaya çalışanlar var, sizce zaman kaybı değil mi?
Cevapla