Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 💃

Bu durumu zaman zaman bende yaşıyorum.. İnsan olarak bıkıyor ve yoruluyoruz. O yüzden arada resetlenmeye ihtiyacımız var..
O resetleme nasıl olur onu bilmiyorum
bunalıyorum evet
teşekkürler
Cevap
6Cevap
Bazen hayat sadece geçip gider gibi hissedilir. Peki ya seni gerçekten hissettiren anlar ne zaman oluyor?
Arada iş var bide işe gidip geliyoruz
Evet iş bende de var
Ne olcak bu böyle
Dünyadan hevesimi aldım, hevesim yok
bu ben
İsimle çok uyumlu zaten senin
Vay be tolstıy yine döktürmüş
Üzülme bizde aynıyız
Stabil bende
Guzelmis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar