Uyumayanlar içinizde dolup taşan hislerinizden bahseder misiniz?

Düşünce girdabına bir kere düştüğün zaman ne uyku kalır ne de huzur. İçsel olarak gelgitli bir dönemdeyim. Yolun neresindeyim? kırlangıç gibi ağacın en tepesinden en dibine düşmüş gibiyim. Kanatlarım kırılmış iyileşmesini bekliyorum; uzunca bir zamandır hayatın zirvesini görüp düşmekle meşgulüm malum..
Kendimi kaybedeli çok uzun zaman oldu, bulacak mıyım belirsiz.
Uyumayanlar içinizde dolup taşan hislerinizden bahseder misiniz?
Cevapla