Kişilik & Karakter Çocukluğumuza dönsek hayatı tekrar yaşamak istermisin? KaRTaL_27 Takip Et Master Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Şahsen aynı şartlar altın yaşamak istemezdim çocukluğum kötü gecti cesareti olan herkes bir çocukluk resmini koysun kim daha şirin görelim Güncellemeler1 yıl https//youtu. be/1E4BGDYS4fs? si=I8vGYNzxDqFMSYZA Çocukluğumuza dönsek hayatı tekrar yaşamak istermisin? Cevapla Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. ben istemezdim 1 1 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Ee sen hiç değişmemiş sin hala aynı
u 27esmerim Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,8b cevap paylaştı. Hep çocuk kalmayı isterdim 1 1 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Senin sümüklü çocukluk resmini görmek isterdim 😂😂😂 Yorumla
m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Koyamam jdndjd nazar değerrrr 🤪İsterdim hatta milyonlarca kez yaşayabilirim harika bir çocukluk geçirdiğimi düşünüyorum 1 4 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Ey ey ne öyle düşman catlatır gibi söylüyon eline bir diyafon almadıği kaldı herkes senin gibi şanslı değil 😂😂 Yorumla m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ 1 yıl Normal söyledim 😂 düşmanlarım böyle çatlayacaksa üçe beşe ayrılcak demektir jfncjd Herkesin şansı farklı. Hayat herkese farklı bir yol çiziyor Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Herkesin yolu farkı olsada herkesi sonu aynı Yorumla m ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ 1 yıl Orası öyle Yorumla
bayrakmerve27 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 92% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Sınavlarım ağırdı dönsek hayır 1 2 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Tek sorun bumu 😉 Yorumla bayrakmerve27 1 yıl İstemiyorum çünkü kötü şeyler yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum Allah'a şükürler olsun ki Yorumla
Mutsuzluğunnotası Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl İsterim cpcuklugum güzel geçti. 1 1 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Senin adına sevindim 😥 Yorumla
Simaozturkkk6374 Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Hayır çünkü berbat bir çocukluk yaşadım 1 1 Yorumla KaRTaL_27 1 yıl Bende aynen Yorumla
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ben yoruldum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ben istemezdim
Ee sen hiç değişmemiş sin hala aynı
Hep çocuk kalmayı isterdim
Senin sümüklü çocukluk resmini görmek isterdim 😂😂😂
Koyamam jdndjd nazar değerrrr 🤪
İsterdim hatta milyonlarca kez yaşayabilirim harika bir çocukluk geçirdiğimi düşünüyorum
Ey ey ne öyle düşman catlatır gibi söylüyon eline bir diyafon almadıği kaldı herkes senin gibi şanslı değil 😂😂
Normal söyledim 😂 düşmanlarım böyle çatlayacaksa üçe beşe ayrılcak demektir jfncjd
Herkesin şansı farklı. Hayat herkese farklı bir yol çiziyor
Herkesin yolu farkı olsada herkesi sonu aynı
Orası öyle
Sınavlarım ağırdı dönsek hayır
Tek sorun bumu 😉
İstemiyorum çünkü kötü şeyler yaşadım atlattım yine yaşatılmaya çalışıldı yine kurtuldum Allah'a şükürler olsun ki
İsterim cpcuklugum güzel geçti.
Senin adına sevindim 😥
Hayır çünkü berbat bir çocukluk yaşadım
Bende aynen
Evet asko
Ben yoruldum