Yalnızlıkla ölümü benzettiğiniz oluyor mu?

Ben benzetiyorum çünkü ikisindede sessizlik var yalnızlıktan ölümü bekliyorsun ölümde zaten yalnızsın..
Yalnızlıkla ölümü benzettiğiniz oluyor mu?
Cevapla