Kalabalık bi ortam da iki kişinin samimiyeti bizi neden rahatsız eder?

Bunu söylerken utanıyorum harbiden bir şey de yok aslında ama kalabalık arkadaş çevremde beni huzursuz eden bir şey var bazen ordaki iki kişinin birbirlerine daha yakın olması aslında hepimiz yakınız ama onun zafiyeti o gibi
Kalabalık bi ortam da iki kişinin samimiyeti bizi neden rahatsız eder?
Cevapla