Selamm,
Bir şeyler öğrenme fırsatı mı görüyorsunuz? Yoksa haset mi ediyorsunuz? :D
- Şahsen ben böyle insanlarla sohbet etmeyi ve kendime bir şeyler katmayı çok severim.

Selamm,
Bir şeyler öğrenme fırsatı mı görüyorsunuz? Yoksa haset mi ediyorsunuz? :D
- Şahsen ben böyle insanlarla sohbet etmeyi ve kendime bir şeyler katmayı çok severim.

Eğer karşıma çıkan her yönüyle donanımlı bir kişide ego fazlalığı yoksa, kendim için büyük bir fırsat olarak görüyorum. Ve bu kişinin yaşı veya statüsü de fark etmiyor. Bazen bir çocuğun, bir gencin veya bir yaşlının bir cümlesi ve eylemi benim için ders niteliğinde olabiliyor. Zihnen, kalben ve ruhen alabildiğim kadar alıyor.. Ve sonra da kendi süzgecimden süzüp, kalanı kendime katıyorum. Ve bazen de kendimde görmediğim ve kabullenemediğim eksiklikleri görmemde ve tamamlanamda bir rehber ve ışık hükmünde oluyorlar..
Bu beni sevindirir bana öğreteceği katacağı şeyleri dinlemek bilmek keyif verir. Kıskanç insan taktir etmesini bilmez ama sizi taklit ederek gizli hayranlık duyar. Hayranlığı veyahut beğeniyi dile getirmemek de hasetten gelir. Kıskançlık - haset etmek nefisin hastalığıdır ve öz değeri düşük insanlar övmek yerine yermeyi seçer.
Ben açıkçası her insandan hatta donanımlı olmayan hatta çocuklardan bile bir şey öğrenmeyi seviyorum… donanımlı insan ile donanımsız insan arasındaki fark eserde sonuçta uçurum olsa da öyle gözüksede …. Esasen temelde zeka da potansiyelde ufacık minimal bir farktır…. O sebeble bir çobanda 5 üniversite okumuş bir insan hayatının en önemli şeyini öğrenebilir bilinmez bu
Kötülemedim biliyorum ben ek olarak bahsettim sana da katılıyorum
İş seçimim hatta tamamen senin dediğin şekilde olmuştur her zaman…. İlk baktığım şey kimlerle aynı iş ortamda olacağım? Donanımlı (zengin değil) başarılı gerçekten işinin uzmanı kaliteli insanlarla vakit geçirmek her anlamda insanı geliştiriyor
Öğrenmeye açık bir insanım. Karşımdaki kişi bunu benimle üstünlük taslamadan paylaşmak isterse seve seve kendime yeni bir şeyler katmak isterim 💅🏻
Cevap
9Cevap
Eğer ego durumu yoksa ben de faydalanmak isterim, imrenirim
Böyle insanlarla arkadaşlık keyifli oluyor tabi egoist bir yapıya sahip değilde..
Niye haset edeyim ya aklımı çıldırıcam hdndjs gözlemliyorum, dinliyorum, anlamaya çalışıyorum :D sohbet etmekten de vakit geçirmekten de keyif alıyorum
Allahım cennete mi düştüm diyorum çünkü düşünen, sorgulayan ve kendini yetiştiren insanlara rastlamak o kadar zor ki..
Dimi..
Wowww ne kadar da zeki bir insan diyorum sgjkllk
Doğru yoldasın kardeşim. Çok ama çok faydasını göreceksin.
Rica ederim. Satış işine film başladığım yıllarda, hep eski tecrübeli meslektaşlarımın yanında çay ocağı sohbetleri yapardım daha sonraları müşterilerimde, donanımlı insanlarla karşılaştıkça onlarla daha uzun zaman geçirirdim o kadar çok faydasını gördümki anlatamam. Bunu menfaatçilik olarak algılama çevren genişleyecek donanmış insanlar la zaman geçireceksin ve sende onlar gibi donanım sahibi olacaksın. Hiç şaşmaz emin ol
Tabiki akıllı insanlarla zaman geçirmek önemli, lakin etrafımızda akılsız insanlarda. Akılsızlarla nasıl konuşulacağını akılsızların ne konuştuğunu da bilmek gerekiyor 😉 bu yüzden biraz tahammül gerektiren bir durum tabiki. Sonuç olarak biz tabiki 2 tane başarılın yanında olalım
Hah işte aradığım kan diyorum. Kendimi bulmuş gibi oluyorum
Zeka parıltısı çok başka bir şey değil mi :D
Kesinlikle 😄
Tabikide hayranlık ve bana bir şeyler katma arzusu niye hasetleneyim sonsuz saygı duyuyorum ne demiş hz ali bana bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olurum
Bir şey düşünmüyorum umurumda değil ama özendiğim oluyor onlar istediği işe girip çıkabiliyor ben yapamıyorum
Bana ne katabilir derecesinde ilgilenirim her insan farklı bir bakış açısı farklı bir deneyim ama kesinlikle kıskanma olmaz belki imrenme
Böyle insanlara bayılıyorum. Bana yeni bir şeyler katan insanları oturup hayranlıkla izleyebilirim bile 🫠
İmreniyorum kdd bir şeylerim farkındalıği beni şımartıyor
Öyle insanları severim hemen sohbete başlıyorum yeni bir leyler öğrenmek benim için önemli
ölmüşlerin sözlerini araştırmaktan belim büküldü, etek tutacak biri olaydı iyiydi
Eğer siyasi torpille gelmemişse takdir ederim.
Merhaba
Hemen fırsattan yararlanmak böyle fırsat nerede çıkar karşına
Alışkanlık oldu artık öyle insanları görünce küfür içerikli iltifat ediyorum. 😃
Bir seyler kapmaya calisirim.. ve cok da işe yarar şeyler olur genelde
Sürekli rol mu yapiyor yoksa gerçekten donanımlı mı diyorum..
Ondan tavsiyeler alarak kendimi geliştiririm
Bağlantı kurmam , samimiyet kurmam ve referans edinmem gerektiğini😃
Beyinlerini sömürüyorum.
Yooo somuremedin
@yalansizolmaz35 henüz karşılaşmamışımdır. 😅
Belki de zekan yetmemiştir anlamaya :)
@yalansizolmaz35 demek ki zekamın çok altında ilgimi çekmemiş😅
Çok üstünde fakrkedememissin
@yalansizolmaz35 ya da sen öyle sanıyorsun 😅
taktir ediyorum ve dinlemkte hosuma gidiyor ama ego araya girince biraz soğuyorum acıkcası
Yavaşça aramı açarım. 🥸
Hayran kalıyorum
Bir şey öğretmesini beklemiyorum hasette etmiyorum
Takdir ediyorum ve bir şeyler kapmaya çalışıyorum
Onları dinlemeyi seviyorum..
Salla gitsin yapıyorum
Helal olsun ne öğrensem kâr diyorum
Mutlu olurum öğrenecek çok şey var
Mutlu oluyorum 😊
Savaş acıyoruz
Kesinlikle sana katılıyorum öğrenmek güzel bir şey
Uyuz oluyorm
Entel ise severim
Hanımcı ise
saygı duyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?