Hayatta iyi istediğimiz şeylere sahip olmak için neden sürekli bekliyoruz ya da bekletiliyoruz?

Kötü şeyler birden başımıza geliyor ama iyi şeylere sahip olmak için sürekli bekliyor ya da bekletiliyoruz daha sonra sahip olsak bile hevesimiz kalmıyor ömrümüz beklemekle geçiyor iyi bir hayat için iyi bir evlilik için sürekli bi bekleme modundayız
Hayatta iyi istediğimiz şeylere sahip olmak için neden sürekli bekliyoruz ya da bekletiliyoruz?
Cevapla