Kişilik & Karakter Kötü olduğunuz halde "nasılsın"sorusuna iyiyim dediniz mi? user432526 Takip Et Xper 6 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor kötüyken iyi olduğunu göstermek çok zor bu duyguyu yaşayanlar bilir 🥺🥺🥺 Kötü olduğunuz halde "nasılsın"sorusuna iyiyim dediniz mi? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Evet bunu sürekli derim 0 0 Yorumla
мαтмαzєℓ_αиgяу Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Hep öyle demiyoz mu zaten 0 1 Yorumla user432526 1 yıl ben öyleyim de başkasını bilemem🥺 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı. Genellikle iyiyim derim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Evet bunu sürekli derim
Hep öyle demiyoz mu zaten
ben öyleyim de başkasını bilemem🥺
Genellikle iyiyim derim