
Bu durumda hissediyorum sadece kendimi...
Nasılsın?
İyiyim sen
#kehribark

Bu durumda hissediyorum sadece kendimi...
Nasılsın?
İyiyim sen
#kehribark
İyiyim demek ne kelime güldüğüm, şakalar yaptığım hatta teselli verdiğim bile oldu.. Ama inanır mısın hiç zorlanmadım. Nasıl alıştıysam rol yapmaya ve kimse de anlamadı..
Teşekkür ettiim
Söylediğim oldu çünkü anlatmak, anlaşılmak ve istenilen cevabı beklemek tüm bunlardan kurtuluyorum 💫
Teşekkürler 💫
Cevap
19Cevap
Evet bunu genellikle sürekli yapıyorum zaten iyi değilim ama iyiyim derim
İyiyim demek çok pratik neden olmasın ki😅
İnsanlara açıklama yapmamak adına evet iyi olmadığım zamanda iyi dediğim çok oldu
Olmuştu ama şimdi gerçekten çok iyiyim ve mutluyum 😊
Dostuma düşmanıma kimseye kötüyüm demedim acıgımı bilmesinler
Kan kussada iyiyim der bizim insanımız
Böyle alışmış böyle büyümüşüz
bunu dememiş olani bulamazsin dillere pelesenk olmuş bir yalan neticede
Evet söylüyorum iyi olmasamda iyiyim derim hep.
Onu herkes yapıyor nasılsın sorusu formalite oldu zaten artık :D
Nasıl olduğumu bilmesi bir şey değiştirmeyecek ise iyiyim der geçerim..
Çok oldu ve hala diyorum
ay zaten alışkanlık olmus nasılsın diye sorulunca direkt iyiyim diyorum
Adıyamanlı mısın 🤔
Evet önceden hep derdim
Genel olarak söylediğim şey buydu zaten.
Hey iyiyim diyorum zaten
o yüzden sevdiklerime mesaj atmam gdirek ararım
Buna mecbur bırakılıyoruz hepimiz.
Sürekli diyorum
Kimin umurunda ya zaten iyiyim diyip geciyoz iste
Oldu evet
Evet oluyor bazen
Evet oldu
İyi diyelim iyi olalım
Çok.
Hergün diyorum
Hepp
Evet
Çok oldu
Iyyim
çok...
İyiyim Sen
Çok oldu
Her zaman 🥺🥺
Çok defa oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar