Evet, bir yol var. Bir de yolun getirdiği yorgunluk var. Yaşanmışlıklar yaşanırken mi hafifletilmeliydi yoksa son evrede mi bu dinginlik sağlanmalıydı?
Sosyalleşebileceğim kendime ait küçük bir işletmem olsun, arada torunlarım gelsin nine diye ortalığı inletsin, sık sık evlatlarım torunlarımı alıp ziyaretime gelsin, ziyafetler kuralım vs isterdim sanırım. Sakin hayat benim için en istenmeyen tarz sanırım 😅
Heyecanım, merakım hiç bitmesin istiyorum. Bugünkü coşkum, keşfetme Arzum devam etmiş olsun ve ben tatlış karavanımla farklı ülkelere gideyim her bir kültürden yeni dostluklar anılar biriktireyim istiyorum. Nasip et Allahım 😍🌱
Nedendir bilinmez yeni gözler görmek, sportif olmak, koşup abidik gubudik sporlar yapıp eğlenceye sımsıkı tutunmak beni tanımlayan yegane şey olsun çok isterim. Sık sık bu ları yaşlanınca yapamazsın diyorlar çünkü 🤦♀️
Dinlendiren insana huzur veren bi an geldi gözüme 🤌 O da çok güzel bi düşünce umarım gerçekten hayal ettiğimiz gibi huzur bulabildiğimiz bi yaşlılık geçiririz çiçeğim 🌱
Eşimle birlikte klasik haline gelen müzik eşliğinde sabah kahvaltısını istisnasız her gün yapmak. Evimizin bir köşesinde kurduğumuz kitaplıkta yıllar önce okuduğumuz kitapları kontrol etmek ve kitaplığın önündeki koltuklara oturup, kahve eşliğinde yan yana kitap okumak. O kendi işleri ile ilgilenirken ben yeni tablolarımı yapıyorum. Birlikte yapacağımız yürüyüşler vs vs... Kısacası dinginlik, sakinlik ve huzur dolu olsun istiyorum.
Yaşlılığımda sakin bir sahil kasabasında, denizin sesini dinleyerek huzur içinde yaşamak isterdim. Yanımda sevdiklerim olsa da yalnızlıktan korkmazdım. Küçük bir bahçem olurdu, kitaplarım ve anılarım eşlik ederdi. Acelem olmazdı; hayatı yavaşça, sindire sindire yaşardım. Huzur en büyük zenginliktir.
Kafam rahat olsun arayıp soranım olsun kendi halimde müstakil bir evde çiçeklerle böceklerle toprakla böyle bir yaşlılığım olsun işte tontiş bir nine olayım
Bu dünyada yaşlanmak zor. Ve yaşlı halimle fazla kalmak istemiyorum böylesi bir dünyada.. yaşlılık hayatım olmasın. Fakat Allah yazmışsa bir hayat bilemem.. huzurlu olsun. Tek başıma ama huzurlu
Günümü çok farklı zamanlara bölmek isterim. Okuma zamanı, namaz vakitleri eşimle gezmek, sahilde dinlenmek ve bahçemde sebzelerle ağaçlarla ilgilenmek olurdu
Valla ben 60 ile 70 arasın da ölmeyi tercih ederim fazla yasamayi tercih etmiyorum inşaallah da öyle olur insan yaşlanınca hayat dar gelir insana gençken koşar gezer eglenirsjb ama yaşlanınca hayat bitiyor dort düvar arasında kaliyon kalmasan bile hayat sana yine dört duvar oluyor