Bir kişiden hoşlanmadığım için ön yargı ile davranıp sonra bana neden hak veriyorlar?

Ya ben insanları çok iyi gözlemliyorum ya da onlar gerçekleri görmek istemiyor.
Bir kişiden hoşlanmadığım için ön yargı ile davranıp sonra bana neden hak veriyorlar?
Cevapla