AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hepsi tamam da Karakter sıkıntı
Ha Diğerlerine itirazın yok yani
Bay yok. Kaç yaşındasınız
29
Diğerlerini anlarım ama karakterin niye yok. Diğer saydıklarım biraz şanssızlık biraz ülkenin kaderi Ama karakter kelimesini anlayamadım neden karakterin olmadığını sevgili bay yok
75 Yıl sonra olabilir
Yani tıp gelişiyor O yüzden imkansız değil ama 75 yıl sonra hayatta olacak mısın
Yaşayan ölüyüm ben bir kürek de san at da bitsin.
Kardeş o kadar da yaşlı değilsin ya Bir kendine gel bir şekilde hayata tutun.
13 Yıl olmuş evde müebbet hapis 2012 yılından beri dışarı çıkmamışım sen hayata tutun diyorsun.. mezarcılık mı yapayım tuvaletçilik mi
Arkadaşım en yakın zamanda bir psikiyatriste gidip destek al. Geçmişi geri getiremezsin ama geleceğini kurtarmak için bir şeyler yapabilirsin
Arkadaşım hiç bir piskiyatris Abd den profesör de getirsen beni SOSYAL ÖZGÜVENLİ KENDİNİ HAYATI SEVEN biri yapamıyor. ne gelecek ama ya çöpçü bile olacak güç kafa yok. sosyallikden yıkılcağımı felan mı sanıyorsun.
Sana sosyallikten yıkıl demiyor kimse zaten her insan da böyle değil gayet rutin hayatı olan birçok insan var. Ancak kendi hayatın için bir şeyler yapabilirsin deneyebilirsin evde oturup burada soru sorup ne dememizi bekliyorsun hayatını değiştirecek olan kişi sensin Evet yardım alabilirsin Ama bunu sen yapacaksın 80 yaşında gibi davranma bence.
Gel yaşadıklarımı 13 seneyi 1 gün yaşa bakalım aynı telden konuşalım... benden çöpçü bile olamaz diyorum o kafa o yetenek yok bile bende kapiş. ne değişti vay be kendimi acun felan gibi hissetmeye başladım.
Sen benim ne hayat yaşadığımı bilmiyorsun Ben de seninle hayat yaşadığını bilmiyorum Evet zor şeyler yaşamış olabilirsin anlıyorum ama insan güçlü bir varlık. Ne zor hayat yaşayan insanlar var bir şekilde hayata tutunuyor. Ben sana her şey çok kolay olacak ve her yaşadığın olumsuz şey unutacak demiyorum Ama yaşın daha da ilerlemeden bir şeyler yapabilirsin en azından dönüp baktığında çabaladım dersin başaramazsan bile diyorum ki sana boğulacaksan bile kulaç at en azından bir çaba sarf etmiş olursun.
Bende güçsüz bir hiçim. Arkadaş benim neyden ne beklentim hayalim var ki tutunmadan bahsediyorsun neyi amaçlamıyorum ne hedefim var söyler misin. 29 yaşındayım 5 yaşında hissediyorum. evet bir şeyler yapabilirim 13 yıl yatma yerine 13 tane bin b*k temizleyerek değil mi senin kafanda iyiymiş. etmediğimi nerden biliyorsun gördüm gerçeği
Peki ne yapmayı planlıyorsun hayatında
Arkadaşım madem şunu söyleyeceğim bu kadar geri olduğunu düşünüyorsun git biz kaliste gerçekten dediğin gibi ise sana engelli raporu verir. Sana maaş bağlanır veya EKPSS Hakkı kazanırsın buranın soruları zaten çok kolay engelli kontenjanından memur olursun şu an 6 sene daha hakkın var memur olmak için. Git rapor al sonra da sosyal hizmetler oku açıktan al sana öneri. Zihinsel engelli bir tanıdım bu şekilde memur oldu şu an 50 bin lira maaş alıyor ayrıca memur yan hakları var tabii ki..
*psikiyatriste yazacaktım
Gidebildiği kadar böyle gitmek. şimdi bir kalp krizi kanser vursa fena olmaz... İSTEMEM Maaş s*kerim memuru şimdi. ne yapayım söyler misin ailemde kim okumuş kafam basıyor mu. ne yapayım arkadaş memuru 50 bin lirayı söyler misin ne yapayım AMERİKA DA SEKS PARTİSİNDE Mİ YİYEYİM SÖYLER MİSİN. cumhurbaşkanlık bile versen yaşam sevinci yok diyorum lafdan anlamıyor musun
Arkadaşım herkes bu dünyaya milyoner olmaya lüks hayat yaşamaya gelmiyor hepimizin böyle bir hayatı yaşayabilme ihtimali yok en azından Kendi paranı kazanıp ekonomik olarak kendini idame ettirebilecek hale gelebilirsin. Şu an çalışmıyorsan demek ki senin bütün maddi yükün ailende en azından kendi kişisel sorumluluğunu alabilirsin. Ben sana çok zengin olacaksın diye vaat vermiyorum ama şu yaşadığın hayattan daha düzgün bir hayat yaşayabiliriz en azından bir meşk falan olur bütün gün evin içinde evden çıkmadan nereye kadar kanser kalp krizle vuracak diye bekliyorsun vurmazsa Ne olacak. Hayattan gerçeklikten ciddi anlamda koymuşsun.. Senin bu yaptığına sosyal çekilim denir. En azından ailenin ekonomik bağımsızlığından kurtulma şansın var. Ya arkadaşım git hiç yapamıyorsan özel güvenlik kursuna güvenlik ol nereden bileyim ben bir ağlayacağına bir yol bul. Ben beceriksizim Ben aptalım deyince eline ne geçiyor İnşallah kanser olurum diyince kanser mi oluyorsun eee.
Şu an senin ekonomik olarak yani en azından yemini içmeni sağlayan annen baban öldüğünde ne olacak. Hadi biraz miras kaldı diyelim varsa o da yoksa hiçbir şey. Hayat kurdu diyoruz sana gidip zengin ol milyon ol diyen yok sana zaten. Bak 29 yıl geçmiş bile bunu biraz daha fazlasını yaşayıp herkes gibi öleceksin sen de. Senden önce milyonlarca insan böyle gelip gitti bu hayattan senin farkın ne. Şu anki birinin farkında mısın
Kibirinin farkında mısın
Ya tamam daha başka bir şey demiyorum git bir tane psikiyatriste de ki bana verebileceğiniz en ağır antidepresanı verin versinler sana antidepresanı kafanı uçsun bütün gün böyle koltuk gibi bir kenarda otur bunları da düşünemezsin robot gibi al sana mis gibi hayat
Bende milyoner olayım demiyorum hiç bir şeyde gözüm istediğim yok diyorum anlatabildim mi.
Aynen knk asgari ücret 22 bin çöpçülük mezarcılık tuvaletçilik aç karınını doyur 13 sene evde yatmak yerine 30 gün kendini 1 avuç ne yapacağını bile bilmediğin para için harca kendini yatan eşşek yerine çalışan eşşek ol ne sosyal özgürlük ama
Sosyal özgürlük derken en azından kendi yemek masrafın ailene yükleme onu bari sen kazan diyorum
Bende onu yapacak güç kafada yok dünyaya yatmaya geldim benden çöpçü bile olmaz çöpçü olarak bile işe almazlar. yaşam sevincim yok tekrar söylüyorum..
Tamam kardeşim yat bütün gün. Hatta diyorum git bir psikiyatriste sana şöyle sağlam bir sakinleştirici etkili bir antidepresan yazsın en güçlüsünden bütün gün böyle tavana bakarsın. Hatta tuvaleti bile kalkma ya altına bez bağla yat bütün gün anan değiştirir altını
Ayrıca evet rahat batıyor şu an akşam yiyecek yemeğin olmazsa bal gibi de gider tuvalete temizlersin yük de taşırsın.
Hiç bir antidepresan beni alperen şengün yapmıyor diyorum bende... sende inşallah yakında cehennemi boylarsın ne diyim.
Ailen koyuyor önüne yemeğini alıyor temel ihtiyaçlarını ben aptalım çalışmıyorum tamam böyle devam et yat bütün gün.
çalışınca başım göğe eriyordu kardeş çalışınca kendimi alperen şengün hissediyorum sorma.
Abi bu Alperen şengün'e aşık falan mısın sen Alperen Şengün ne alaka.. kardeş tanıdığım bir estetik cerrah var masrafını ben karşılayacağım belki seni ona benzetir götüreyim mi sdadads
Ya da Alperen şengül'le aşk büyüsü falan yapalım sana aşık olsun hayatın kurtarır zengin basketbolcu gidersiniz Hollanda evlenirsiniz sdsdsddddsasd
değil çöpçülük erdoğanın yerine cumhurbaşkanlık bile yapsam yaşam sevincim yok diyorum anlama duygun organın yoksa amcamın oğlu var cerrah.
Alperen Şengün niye bu kadar idol senin için kanka ben onu anlayamadım. Böyle bir akraban falan mı veya böyle bir adam senden de küçük yani hayran olunca genelde kendinden büyüklere hayran olunur Alperen Şengün olmak neden bir kıstas.. Bu arada Alperen şengün'ü tanımıyorum ha basketbol liginden biri değilim sen deyince bir Google'a baktım..
Neden stand up yapmıyorsun sen. seni de erdoğana mikiştiririz.
örnek verdim misal acun alperen şengün orkun ışıtmak olmayacağım çalışınca
Ağzını topla ben hakaret etmiyorum Sen de etme. Yani arkadaşın o kadar komik örnekler veriyorsun ki Alperen Şengül ee nedir yani Alperen Şengül Tanrı falan mı tövbe haşa. Vallahi sen benden daha komiksin sen olabilirsin standad upci ayrıca belki arkadaştan gün komik insanlardan hoşlanıyordur bir şansın olur sdadads
Senin bu zekayla buraya kadar gelmen düşündürücü
bana altın semer taktık asgari ücret çöpçülük ya da cumhurbaşkanı eşşeğe altın semer vurduk eşek yine aynı eşşek olmaycakmı
Sen çok zekisin ondan mı bu haldesin. Kendinden 7 yaş küçük bir insana kıstas alan
Oğlum zaten izindeyim seninle eğlenmek çok zevkli.
Düşene bir tekme de sen at bakalım. alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste benim gibi bir ezikle vakit kaybedeceğine sen milyonlar kazansana hadi tutmayım seni
Alperen Şengün olmak Cumhurbaşkanı olmak Acun Ilıcalı olmak hayatın anlamı bunlardan ibaret. Bu arada Alperen şengün'ün sadece basketçi olmasına falan mı özeniyorsun adamı tipi hiç yakışıklı değil sen ondan daha yakışıklı olabilirsin fotolarına baktım adam ölü balık gibi bakıyor
bana eşşek bile vermez diyorum sağ gözüm şaşı yüzde 20 görüyor sol kulağım işitme engelli diyorum bunlarlada alay etsene. dünyaya onlar yaşamaya gelmiş ben değil sümükleri bile olamam haşa. hayat kuzenime de güzel her istediği oluyor.
Arkadaşım izindeyim seni motive etmeye çalıştım Ama sen hiçbir şekilde motive olmuyorsun ki sen kendinle alla yedir sen kendi küçümsersen Ben niye küsümsemeyim ki sen kendin bunu yapıyorsun başkası yapınca niye üzülüyorsun.
Kendimi ancak kendim ezebilirim tek bundan zevk keyif alıyorum. dediğim gibi artık cumhurbaşkanlık yapsam donal trumpın işini bile yapsam yine de mutlu olmam artık kafamı 2012 de bıraktım. benden bir cacık olmaz benim için araba sürmek şöfor koltuğunda oturmak ilk defa sevgili yabancı ülke şehir görmek bile Atatürkün geri gelmesi gibi ihtimal.
Kardeşim kalbini kırmak istemedim özür dilerim. Sen böyle alay edince Ben de şaka yapayım dedim. Tabii kimse yargılamamak lazım ne yaşadığımı bilmiyorum. Ne diyeyim yine de allah kolaylık versin kardeşim iyi akşamlar
Bende kendime giydirmek için alay ettim zaten sende k. b kalbim kırılmaz merak etme ne küfürler etsende hiç bir şey demem gıcıklığına yazdım.. allah kolaylık vermesin kalp krizi versin olur mu.
Tamam Allah kalp krizi versin kardeşim.
Allah razı olsun.. kanserde olur
Kanka çoğu kanser öldürmez hemen süründürür. Sen en iyisi pankreas kanseri ol o çok hızlı öldürüyor.
Yok kalp krizi daha iyi.
Aynen hızlı süründürmuyor pek beş altı saat göğüs ağrısı mide bulantısı kolda uyuşma o kadar.
yok öbür taraf akrabaların yanına gitmeyi yarıyor.
Çalışmaya başla dostum
Tamam yarın asgari ücret mezarcılıkla başlıyorum bakarsın evlenir araba alır barcelonaya yerleşiriz 🤣