Param yok, işsizim, sevgilim de yok (hatta hiç olmadı öyle diyim flörtlerim oldu da olmadı bir türlü gerçek aşk peşinde koşmaktan hiç olmadı) , fakirim.
Ama suç işlemiyorum, hala hayaller kuruyorum, en ufak çalmaktan çırpmaktan endişe duyarım, disiplinli çalışmaya önem veriyorum
hep daha güzel yarınlar inşa etmek için inancım da motivasyonumu da hep tazeledim.
Fakat birileri suç işlemeye, kötülük yapmaya bahane oluşturuyor.
Arkadaşım siz dümdüz kötü insanlarsınız, sizde ne ahlak kalmış ne şeref kalmış ne onur.
Kötü insanların yeri de bellidir bunun bahanesi yok.
(Son zamanlarda kötü insanları masumlaştırmaya çalışan bir kitle varda ona eleştirim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer