Bende işsizim, sevgilim yok, param yok, fakirim ama.. sizce?

Param yok, işsizim, sevgilim de yok (hatta hiç olmadı öyle diyim flörtlerim oldu da olmadı bir türlü gerçek aşk peşinde koşmaktan hiç olmadı) , fakirim.

Ama suç işlemiyorum, hala hayaller kuruyorum, en ufak çalmaktan çırpmaktan endişe duyarım, disiplinli çalışmaya önem veriyorum

hep daha güzel yarınlar inşa etmek için inancım da motivasyonumu da hep tazeledim.

Fakat birileri suç işlemeye, kötülük yapmaya bahane oluşturuyor.

Arkadaşım siz dümdüz kötü insanlarsınız, sizde ne ahlak kalmış ne şeref kalmış ne onur.

Kötü insanların yeri de bellidir bunun bahanesi yok.

(Son zamanlarda kötü insanları masumlaştırmaya çalışan bir kitle varda ona eleştirim)

Bende işsizim, sevgilim yok, param yok, fakirim ama.. sizce?
Cevapla