- Kişilik & Karakter konusunda 736 cevap paylaştı.
1 yılKendini geliştirmeye eğitim olmayan kişilerle sohbet etmeye kalkarsan bu sonuçla karşılaşırsın yapacak bir şey yok eğitim ve kendini geliştirmiş kişi böyle şeylere çok takılmaz hatta bu konular üzerinden diyalog daha üretebilir
01 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle çok doğru derin bir konu olduğu için felsefik bakış açımızı ortaya dökebilirdik ama kendisi kaçtı
En İyi Cevaplar
Onların açısından bak. Emin değilim ama sanırım müslüman birisinin dinsiz birisi ile sohbet etmesi de yasak galiba. O da bu yüzden konuşmayı bırakmış olabilir. Senin açından bakınca üzücü ve kırıcı bir durum haklısın ama yapacak bir şeyde yok. 💅🏻
02 Yorumla
Soran1 yılYapacak bir şey yok
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılMuhtemelen flört ediyordunuz ve inançlarınızın zıtlığı karşısında bir gelecek görememiş. Küfürler, hakaretler etmeden düzgün bir şekilde konuşmayı sonlandırma sebebini söylemiş daha ne yapsın?
08 Yorumla
Soran1 yılAmerikalı Hristiyan gelseydi hemen koşardınız ama
- 1 yıl
Ben amerikan özentisi değilim 🤨
Soran1 yılTamam sen değilsin ülkede %90'ı böyle ben çoğu birbirleriyle çelişiyor
- 1 yıl
Kendilerine ait hiçbir konuda düşünceleri yok ki, tabi çelişirler. İnandıkları din bile kulaktan duyma. Onlarca kez okurlar kutsal kitapları ama bir kere gerçekten anlayarak kendi ana dillerinde okumamışlardır.
Soran1 yılBenim bahsettiğim kısım da tam olarak bu doğuştan gelen biri hayatını şekillendiren şey ailesinden gördükleri şeylerdir. Sadece birkaç kez olsun inandığı kitabı Türkçe mealini okusunlar yeterli. Benim konum ise inandığı halde hayatımı almaya çalıştığım bir insandı kendisinin ben inanmıyorum diye bana böyle yapması yanlış. Sırf müslüman diye daha kötü birilerine denk gelirse ne olacak
- 1 yıl
Kendisi bunu kabuk edecek olsa dahi ailesinin kabul etmeyeceğini düşünmüştür muhtemelen sıkıntı yaşamak istemiyor olması da haklı
Soran1 yılOlabilir. Sizce Nutella mı yoksa çokoprens mi
- 1 yıl
İkisini ayırt edebilecek kadar sürülebilir kakaolu fındık ezmesi gurmesi değilim biminkini bile yerüm
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u 1 yılsende yol ver gitsin madem
01 Yorumla
Soran1 yılÖyle yaptım
1 yılNe var bunda, insanlar o kadar şeyden hatta hiçbir şey yokken sohbet kesiyor ki bu gayet haklı bir gerekçe üstelik saygısızlık da yapmamış ortak bir paylaşımı olmayacağını düşündüğü biriyle neden vakit kaybetsin
125 Yorumla
Soran1 yılBöyle yazılar bana çok tarafsız geliyor
Soran1 yılMesela senin bir inancın var diye o kızın haklı olduğunu düşünüyor biraz daha perspektif bakmam lazım
Soran1 yılHerkesin dini kendine değil mi? Kendisi inanıyor diye ben onunla konuşuyorken ben inanmıyorum diye kendisinin konuşmama kararı alması kime göre neye göre doğru
- 1 yıl
Taraflı demek istedin galiba
Şöyle söyleyeyim ya da sorayım bu kız kapalı mıydı
Soran1 yılHayır değildi açıktı
- 1 yıl
Kapalı olsa peki sohbet eder miydin muhabbeti ilerletir miydin
Soran1 yılEvet ve birçok kez buluşup konuştuğum oldu ama onlar böyle davranmamıştı bildikleri halde
- 1 yıl
Hmm ya bu şey gibi mesela Türk düşmanı olduğunu öğrendiğin biriyle ilişkini kesmen gibi bir şey yani tercih tamamen, ben kapalıyım mesela ve kapalı olduğum için sohbet kurmayanlarla da karşılaştım ne diyim onun tercihi, yobaz bağnaz diye yırtınsam kime ne yarar sen bence kızdan ciddi ciddi hoşlanmışsın çıkış yolu bulamıyorsun bu da seni buna itiyor, ortada bir yanlış yok aslında
Soran1 yılPeki ben inansızım kendisi inançlı onunla güzel bir hayatımızın olduğunu varsay. Ben inanmıyorum diye benden ayrıldı ya. İnançlı olan birine git onunla tartıştı çok kötü bir şekilde ayrıldılar ama ben ona iyi davranacaksın güzel bir hayatı olacaktı Peki bu sefer kendisinin yaptığı tercihi hatalı olmuş olmuyor mu
- 1 yıl
Ohoo öyle düşünürsen zibilyon tane senaryo yazılabilir ama o kişi kendi doğrusunu seçecektir çünkü yalnızca bir tanesini yaşayabilecek
Soran1 yılZibilyon tane senaryo değil. Kendi bildiği inancı yüzünden ilgiyi bile dışlıyorsa bazı sonuçlara katlandığı zaman ağlamayacak.
- 1 yıl
O kendi sonucunu yaşarken belki de senin ruhun bile duymayacak, belki çok mutlu bir evliliğin ortasında eşinle kadeh tokuşturuyor olacaksın, iyi ki diyeceksin.. Belki senin iyiliğin için olmamamıştır. Herkesin imtihanı ayrı. Seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri şu an bile söylüyorum kendi kendime, hayıflanıyorum bazen canım benim gibi insanı kaybetti vs gibi ama nihayetinde tercih ve ortada suçlu yok bunun bilincinde olmak gerek
Soran1 yılİnsan doğumu kendisi belirlemez yaşamı çevresinden gördükleri üzerine şekillenir senin inancın kendi bildiğinden değil ailenden gördüğünden. Sen inancı olmayan bir ailede doğsaydın Müslüman olma ihtimali %1'di ama ben ailemden görüp inançlı olarak devam ettiğim hayatta inançsız oldum işte buna tercih denir biri gelip ben inanıyorum diye onu hayatıma almamazlık gibi bir şey yapmam
- 1 yıl
Hayat devam ediyor ve ölünce hangi dine mensup olarak veda edeceksin meçhul o kısma takılma, buradan alacağın en iyi ders kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapmamak olur, sen böyle bir kıstas koymazsın olur biter
Soran1 yılBence kabullenişinizi sürekli her yazdığım Metin üzerine boşlayarak doldurmayın çünkü anlamsız yazı çıkıyor. Belli ki siz neyse ona göre hayatınızı sürdüren bir insansınız biraz da sorgulaysanız anlayabilirsiniz.
- 1 yıl
Bence de bana üstünlük sağlamaya enerji harcamak yerine artık bir şeyleri kabullenmeye mi başlasan, mesela kızın seni istemeyişi gibi
Soran1 yılBurada istemeyiş yok ki o kısım benim umrumda değil sana da üstünlük tasladığını düşünüyorsan yanılıyorsun.
Soran1 yılAma bir de size şey var mesela ilk başlar iyi gelmeye çalışırsınız kendinizi sıkışınca farklı göstermek için onun üzerine yüklenirsiniz ama büyüklenmek konu üzerine olmaz duyguları üzerine olur
- 1 yıl
Neden kıza bahsetmiyorsun bunlardan
- 1 yıl
Sorunun muhatabı belli aslında
Soran1 yılÇünkü senin gibi tarafsız olacağını bildiğim için üstelik inanmıyorum diye konuşmamayı kendisi söyledi tartışılabilirdi kaçan kendisiydi
- 1 yıl
Tavşan dağa küsmüş durumu bu ne dersen de kızla konuşman onun fikrini değiştirmez ama içinde kalmamış olur burada birsürü kişi söylemiş benim gibi ama ikna olmamışsın o kızdan duymak seni üzse de iyileştirecek sonrasında çünkü kabullenemiyorsun
Soran1 yılİnanç meselesinden dolayı benimle konuşmama kararı alan bir kız bana yazsa dahi cevap vermem ki
- 1 yıl
Off tam tripkolik neyse iyi geceler
Soran1 yılİyi geceler
1 yılEe bu gayet normal hakaret etmemis eleştiri yapmamış normal bir sekilde bitirmis ki bu tarz seylerde kizin inancina gore seytan daha cok aklina girmeye calisir senden etkilenmemek icinde yapmis olablr
110 Yorumla
Soran1 yılNormal mi? Biz onlar inanıyor diye saygımız varken bunların öyle yapması saygısızlık
- 1 yıl
Sen oyle anlamak istedgn icin oyle goruyorsun Şu an . Tam aksi kiz sana kendine iyi bak bile demis. Sana karsi bi saygisizligi olmamis bitirmek istemis ve bitirmis asil sen Şu an ona saygi duymuyorsun
Soran1 yılİnancım yok diye bitirdi? Sen iyi misin mobilliğin saygısızlık aramızda bir şeyler halledilebilir inanmıyorum diye kadının hayatında kötü bir şeyler olmayacaktı
- 1 yıl
Yahu zaten kadinin hayatinda kotu bir sey olacagini dusundugu icin bitirdigini sanan bi tek sensin Şu an . Müslüman bir kizin bir erkekle evlenmesi bile dinine gore yasak kiz inancini yasiyor sen buna saygi duymak yerine onun yaptgni saygisizlik olrk goruyorsun. KIZ DİNİNE UYGUN OLANI YAPIYOR VE BUNU SENDEN ZARAR GORECEGI ICIN YAPMIYOR. ASIL SAYGI DUYMAYAN SENSIN
Soran1 yılKadın bir olumsuzluğu ele alıp bunu tercih olarak görüyorsa o zaman ben de bir çiftin kötü bir ayrılık sonucu boşanmak için mahkemelerde süründüğünü varsay ama ikisi de müslüman ama mutlu değiller boşanmak bir tercih ama sonu kötü bitti şimdi sana göre ne anlama geliyor bu
- 1 yıl
Asiri alakasiz iki sey ya. Kendi dinine saygi duyulmamasindan bahsedip kızın kendi dininin kurallarini uygulamasina müsaade etmiyorsun. Bu ne tezatlık?
Soran1 yılAşırı alakasız bir şey değil kızın sana göre tercihi ama bu doğumdan kaynaklı bir şey ailesinden görmüş ve inancını ona göre sürdürmüş. Bu kararı da kendi tercihinden değil ona bağlı kaldığından onun kendisine göre doğru olarak algılamasından..
Soran1 yılDipnot: Benim ki din değil bu arada bilgin olsun. İnanmamak bir din sayılmaz
- 1 yıl
Ya kardesim sanane ister ailesinden gormus olsun ister kendisi arastrp kabul etsin sonuc olrk her iki durumda da kizin dogru buldgu bu istediği bu var mi daha otesi? Tamam dinin degl inanmaman olsun yine sonuç ayni kendine saygi duyulmasni bekleyip ona saygi duymuyorsn ailesinden gorup kabul etmis olsa bile. Buyuk ihtimal boyle baya devam etcek bu tartsma. Iyi geceler
Soran1 yılİyi geceler
Bilader bende müslüman değilim de burada saygısızlık yok bir şey yok.
Herkesin bir kriteri var, tercihi var yani. Sana da bunu ifade etmiş. Neye alındın awq
02 Yorumla
Soran1 yılHer şey güzel giderken bunun tercihe bağlanması çok garip
- 1 yıl
E kanka şimdi diyelim ki kafan çok iyi anlaştınız baya uyuştunuz flört ediyorsunuz. Sonra geçmişten konu açılıyor, kız diyor ben işte şununla yattım bununla şunu yaptım, şununla evdeydik. Sen kalkıp 10 kişiyle yatmış kızla çıkmak ister misin?(İstiyorsan bile ana fikri anladığını varsaıyorum "Bu da senin tercihin") İstemezsin. Bu da aynısı yani, o ana kadar uyumlu olmanızın bir anlamı yok.
Ha sevgili olursunuz , çok iyi gelişir her şey. Sonra durduk yere bundan dolayı ayrılır falan o zaman sorun evet. Fakat bu yine din bazında bir "müslümanlar hani hoşgörülüydü" gibi bir sözü söylemeyi gerektirmez çünkü kişiseldir.
1 yılSevgili edinmek için konuştuysan eğer normal çoğu kişi kendinden farklı bir inanca sahip bir insanla ilişki yürütmek istemez.
01 Yorumla
Soran1 yılBen de öyle bir durum yok ben ilişkiyi yürütürdüm
Saygısızlık yapmamış hakaret etmemiş sadece düşünceleriniz uymayacagini ve anlasamayacaginizi düşünmüş sohbeti bitirmiş
02 Yorumla
Soran1 yılProfil fotoğrafına bakınca tarafsız bir yorum olmadığını anladım senin gibi yorumları dikkate almıyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
1 yılhakaret yok kabalık yok inancınla ilgili bir şey yok dalga gecme alay etme yok. usulunce kendine uygun olmayan biriyle sohbet etmek istememiş. saygısızlık bunun neresinde? asıl senin yaptıgın başkasının inancına kararına saygı duymamaktır
118 Yorumla
Soran1 yılHer şeye inanç olmamalı. Böyle bir kural mı var kendi bildiğini doğru zannediyor Peki ben onu niye kabul ettim
- 1 yıl
kendi bilidğini dogru zannediyor lafı senin içinde geçerli. her insanın sohbet için kriteri kuralı var. bende çok şükür müslümanım ateistlerle kaç sene muhabbet ettim din konusunu açmadan. sen peki hacıyla hocayla sohbet edermiydin? ya da nereye kadar ederdin. insanların kararlarına saygı duymasını öğrenin.
Soran1 yılSenin söylediğine göre ateistlerle sohbet ediyorsan konuşmaman doğru o halde Peki neden konuşuyorsun?
- 1 yıl
benim konuşup konuşmamamın senin konunla alakası yok. canım istedi konuştum belki imana getiririm diye :D ama sen birinin kibarca reddetmesini yedirememişsin. ateist değilde başka bir sebebpten de olabilir. birinin bana sen 39 yaşındfasın büyüksün senle konusmam demesini saygısızlık olarak mı göreyim?
Soran1 yılKendini haklı çıkartmak için öğrenen bir insanın kendi bildiğini savunmasıyla. Olması gereken bir şey karıştırmaman lazım demek ki 39 yaşındasın ama bunu bilmiyorsun. Kızın öğrendiği ailesinden gördüğü bir şey senin de onları imana getirmeye çalışman da bunu doğru olduğunu varsayman. Yine de onlarla sohbet etmen Saygın. Peki senle kızı ele alırsak kız ben inanmıyorum diye konuşmak istemedi ama sen Müslüman olup da ateist insanlarla yine de bir şekil konuşuyorsun Peki Müslümanlık nasıl bir şey?
- 1 yıl
kibarca kesmek istemiş sırf müslümanlara sataşman için zoruna giden birşeyi gelip burada yaygara yapıyorsun. ateist biri sen müslümansın konuşmam derse senin kadar ne kafaya takarım ne yaygara yaparım nede saygısız derim. sonucta onun inanvcı fikirleri kriteri. sen kalkmış benim üzerimden konuşuyorsun. benim hayatın seni ilgilendirmez. burada mesele sordugun soru
Soran1 yılReddetmek deyince herhalde bir günlük bir sohbet olduğunu düşünüyorsun uzun süredir kızla konuşuyorum. Benden alacağı ilgiyi gitsin o zaman Müslüman olan bir erkekten alsın ama aldattığı zaman onu da müslümanlığa Bağlar umarım
- 1 yıl
ateistler aldatmaz diye bi kural kanun mu vardı? belkide senle konusmak istemiyordu bunu bahane etti bilemezsin. sen tamam demişsin zaten dahası ne? neyin saygısızlığı?
Soran1 yılBeni istemiyordu bahanem etti mi sen benden iyi biliyorsun herhalde yaşadığım sohbeti.
Soran1 yılAteistler de aldatır Müslümanlar da fark etmez ama sırf inanmıyorum diye vereceğim ilgiyi görmezden gelmesi başlı başına saçmalık
Soran1 yılÜstelik konuyu kendisi açtı madem zoruna gidecek en başta belirtebilirdi inancım var mı diye ama kendisi sonradan açtı konuyu baktı ki bayağı Üstün davranıyorum dayanamadı direkt madem böylesin konuşmayalım dedi
- 1 yıl
bak kardeşim bende muhatap oldugum insana müslümanmısın diye baştan soırmam kimse sormaz zaten bi yerde belli ediliyor. karşımdaki ateist senin üstün davrandıgını sandığın dini karalama iftira bilmem ne gibi şeylere gidiyorsa bende konuşmam onla. yoksa yurtdısında evlilik teklifi eden ateistin teklifini kabul ederdim
Soran1 yılBiliyorum hepsi aynı buradaki kadınlar Amerika'dan İngiltere'den gelen erkekleri kabul edip evlenirler ama bize gelince sen Müslüman değilsin seninle konuşmak istemiyorum derler.
- 1 yıl
onlar hristiyanlarıda kabul etmezler. ama hristiyanda olsalar islamla ortak noktaları olan inandıkları bir din var. sende bi daha dindar insanlarla muhatap olma o zaman
Soran1 yılBunu sen mi karar vereceksin istediğim insanlarla konuşurum
- 1 yıl
o zaman soda iç seni sepetledi diye hazımsız kalma
Soran1 yılhttps://hizliresim.com/3mr72mw
Oku bakalım eve davet eden kim müslüman ama... Yersenn ben daha dürüst bir insan olmasam bu kadını kandırabilirdim yapmadım çünkü öyle bir insan değilim ama kendisi belli bir zaman sonra eve çıkmak için plan yapacak ama inancım olmadığı için konuşmayacak 😂😂- 1 yıl
e banane konuşma işte o zaman her müslümanım diyen kusursuz mu oluyor.
Çikarlar üzerine ilişki yaşamak istiyenden zaten hayir gelmez. allaha inanmayani istemem der sonra tugce kazaz gibi hiristiyanla evlenir ;)
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılHerkesin inancı kendine bazıları gerçekten çık cahil sen daha iyisini bulursun emin ol
03 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkürler 🌹 böyle olması kötü oldu o kadar her şey iyi gidiyordu inançtan dolayı insan değer verdiğinden vazgeçer mi
- 1 yıl
Yok iyi oldu İnan onun beyni at bakışlı bu Tür kafalılar yorar germe yok zaman kaybı niye üzülüyorsun ki eş geç
Soran1 yılİşte anlık bir üzüntü kaç saatimi verdim kendisi için sohbet ettim , resim çizdim, şiir okudum
O kaybetmiş sen kazanmışsin bence. Bitmesi daha iyi olmuş senin açından.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen burada saygısızlık göremiyorum sadece tercihini yapmış
02 Yorumla
Soran1 yılBöyle tercih mi olur
Cevap sahibi1 yılkendi inancına göre tercih yapmış kardeşim burada her hangi bir aşağılama veya saygısızlık yok gayet güzel bir dille konuşmak istemediği belli etmiş sana
Gizli Üye(30-35)1 yılHaklı ne işi var müslüman bir kız dinsiz müslüman bir erkek dinsiz kızla evlenemez
01 Yorumla
Soran1 yılTamam kardeşim
sen niye muslumanla konusuyosyn ki
01 Yorumla
Soran1 yılBen de öyle bir kural yok
İyi yapmış doğru olanda buydu.
018 Yorumla
Soran1 yılSizin bu inandığınız Allah gazze'yi niye kurtaramadı?
Soran1 yılHahaha aynen. Nisa suresi 34. ayete ne diyeceksin
- 1 yıl
Cidden tipik türk ateistsin, bunlar Kur'an-ın sahih olmadığını göstermiyor. Ben ateist ahmaklarla tartışmayı bıraktım belki yeni kuramlarla gelip çıkarlar karşıma da biraz heves olur diye hepsi aynı şeyi savunuyor kendilerine ait iradeleri yok.
Erkek, kadının koruyucusu kollayıcısıdır. Kadın da böyle bir erkek ister. Bak günümüzde ki kadınlara, erkek erkek diye ağlıyorlar. Ben hiç Kur'an da dövün yazıyor diye karısını döven erkek koca görmedim 😀
Soran1 yılHaaaa şimdi Kuram mı oldu ne bu her sene güncelleme mi geliyor 😂😂
Soran1 yılİnsan doğumu kendisi belirlemez yaşamı çevresinden gördükleri üzerine şekillenir senin inancın kendi bildiğinden değil ailenden gördüğünden. Sen inancı olmayan bir ailede doğsaydın Müslüman olma ihtimali %1'di ama ben ailemden görüp inançlı olarak devam ettiğim hayatta inançsız oldum işte buna tercih denir biri gelip ben inanıyorum diye onu hayatıma almamazlık gibi bir şey yapmam. Bu da bir kültürdür ben sana buraya Kur'an'ın çelişkilerini atsan bile senin gibi at gözlüğü takan bir insan inanmayacağını biliyorum o yüzden bunları es geçtim.
- 1 yıl
Çelişki yok ama siz olduğuna inanın hiç sıkıntı değil.
Allah'tan korkan, Kur'an-a sahih olarak inanan herkes iyi olmak zorundadır. İyi olmamaları Kur'an'ı bağlamaz, cezasını çekerler.
Bir ateistin iyi olmak için hiçbir nedeni, caydırıcılığı ve sebebi yoktur. Bu yüzden müşrik olarak geçiyorsunuz, bir kadının müşrikle olması haramdır. Kız iyi yapmış, akıllıymış.
Soran1 yılYani Allah'ın insanları inançlı olmayan bölgede yaratması bile Allah'a suçlu yapar sana göre?
Soran1 yılIrak'ta geçen evlilik yaşını 9 yaşa düşüren bir yasa teklifi onaylandı. 9 yaşındaki bir ÇOCUĞUN evlenmesi bence o insanların beyin olmadığını gösteriyor. O halde sana göre düşünen bir insan teknolojiye sahip olan bir insan Müslüman olabilir ben bu haberi gördükten sonra Müslüman olamam
Soran1 yılIrak nüfusunun %95'i müslümandır daha bunu bilmiyorsan gidip benimle tartışma. Bu arada seni alt ettim bilgin olsun
Soran1 yılTürkiye'de de bu sayı %2 aralarında sen de varsın Müslüman görünümlü
Soran1 yılGit bir camilere göz at gençlerin neredeyse hiçbir yere gitmiyor artık. Ortaya yaş grubu ve yaşlılar ve aralarında olan Suriyeliler 20-30 yıla Türkiye'de İslam iyice azalacak teknolojiyi geliştikçe Müslümanlık sayısı değil ateist ve deist sayısında Yükseliş olacak. Ki bu arada da oldu
- 1 yıl
Ülke Müslüman nüfusu %10-20 diyorum halen gençler camiiye gitmiyor diyorsun eee bunda uyuşmazlık yok 😀
Gazze sebebiyle yüzbinler Müslüman oldu ama yinede sen bilirsin 😀 Çocukları ölmesine rağmen şükreden topluluk vicdanlı tüm anne ve babaları Kur'an okumaya sevk etti ve halen İslam'a geçiş tüm hızıyla sürüyor 😀
1 yılBu saygıızlık değil bir ilişki tercihidir.
09 Yorumla
Soran1 yılO zaman ben çok Erdemli bir insanım kıza Müslümanım diye yalan söylemedim.
- 1 yıl
konumuz senın erdemlı olup olmaman değil senınle konuşmayı tercih etmeyen bır ınsana saygısız damgası vurman
Soran1 yılKonuşmamayı tercih etmesi benim inancımın olmaması bu çok saçma ve saygısızca davranış değer veren iki insan birbirlerinin fikirlerine sahip olup saygı gösterirler
- 1 yıl
Saygı nedır ;
büyüklere, yaşlılara, değeri yüksek olanlara, kutsal bilinen kimselere, şeylere karşı duyulan, sevgi ve çekinmeyle karışık bağlılık duygusu.
2.
başkalarını rahatsız etmekten çekinme duygusu, inceliği.
Google a saygı nedır yazsan zaten sana saygısızlık yapmadığını anlayacaksın ( Ben senın yerıne yaptım )
Şimdi bu tanımlarda var mı bu kadının sana yaptığı? Tabıkı yok
Sonuç: Boş yapıyorsun ama sanırım bu delillerde yetmeyecek
Soran1 yılBen onu inancı var diye hayatıma alacaksam bu benim umursamaz açım olur bir kitaba, dine göre hayatımı kurmam. Görmezden gelirim çünkü en baştaki mutluluğu var sayarım hayatımı ona göre kuracağımı bilirim bu bir tercih değil bir şeye bağlı kalmak ve bu bağlılık doğumdan gelen bir şey kendi kararını bile veremiyor
- 1 yıl
Konu bu değil Boş yapıyorsun konu saygının anlamını yazdım sana kadın sana saygısızlık yapmamış bunu bıle kabullenememen
Soran1 yılKabul değil mantıksızlık.
- 1 yıl
Laf anlamayan ınsanlarla vakıt kaybetmemenın gerektığini düşünerek daha fazla yorum yapmayacağım sana kendı kafanda kurduklarınla sana mutluluklar dilerim.
Soran1 yılEyvallah
1 yılSaygısızlık yapmamış
01 Yorumla
Soran1 yılPeki
1 yılİyi yapmış akıllı kız 😃
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 731 cevap paylaştı. Çok normal konuşmaması
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAdı N ile mi başlıyor bu kızn
03 Yorumla
Soran1 yılHayır neden ki
Cevap sahibi1 yılBnde aynı durumla karşılaştım N ile başlıyordu adı
Soran1 yılYapacak bir şey yok cahille konuşmamak lazımmış
Gizli Üye(25-29)1 yılİstemiyor olabilir çok doğal
00 YorumlaHaklı
02 Yorumla
Soran1 yılKonuyu Almanya sitesinde açtım hepsi haksız dedi
1 yılNe yapsaydı baska
02 Yorumla
Soran1 yılŞimdi sen bu yorumu yaptın ya direkt profil resminden tarafsız olmadığını anladım
- 1 yıl
Aferin dostum
1 yılbu nasıl muhabbet aq
01 Yorumla
Soran1 yılDeğişik
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 