Ben mesela kimsenin parasını yemem. Her buluşmada o ödeyecek biliyorsam çay içerim. Hediye almasa da kabul ederim kıskançlık haricinde hiçbir konuda sorun yapmam kavga çıkarmam çok güzel olmama rağmen hiçbir erkek beni sevmedi kilom var o da etkili olmuş olabilir ama zayifken de böyleydi kimsenin unutamadığı aşkısı olamadık:( ya yarabandı oldum ya da vazgeçilen.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kendimi bildim bileli böylelerini sevmedim, sevemedim. Halk tabiriyle, "neyin kafasını yaşıyorlar" bilmiyorum. Ama iyi değil bu kesin. Kadınların geneli erkeklere rahat yaklaşamıyor, bunun gerçek sebebi "erkek gibi görünüp bu maske arkasına saklanan aslında birer korkak olan zorbalardır". Erkek gibi görünebilirler ama çoğu "erkek" değil. Evliyken "şeker baba" rolüne soyunup eşini aldatan biri "erkek" olamaz. Kadına el kaldırabilen, haksızlık yapan, tembelliğini erkeklik olarak bahane edip ev işlerine yardım etmeyen "erkek"" olamaz (evli olmanız gerekmiyor, ana evinde de böylesiniz). Karşı cinsi her şeyden önce insan olarak görmeyen, "erkek" olamaz... Ve maalesef bunlar çoğunluktalar, kalabalıklarına güvenen hindi gibiler. Nefret ettiğim "alfa" saçmalığı. Bunu biliyorum yaşadım çünkü. Eski kız arkadaşımın numarası rehberimdeydi ve bir gün facebook bana onun profilini önerdi, ben de mesaj yazıp telefonumu yazdım hal hatır yapıp konuşuruz diye, profilinde de ilişkisi bile yok görünüyor. Ertesi gün telefonum çaldı, açar açmaz biri bana küfür etmeye başladı. Sesimi yükseltip susturdum ve durumu anlattırdım, niyetimi anlattım. Dinlemedi seni bulacağım, şöyle böyle. Arkadaşlarına da telimi vermiş beni arıyorlar, adresini ver vs vs. Ben de hala aktif olan olmayan takım arkadaşlarıma durumu anlattım, adres verildi, geldiler, bizden kalabalıktılar. Sonuç, "abi köpeğin olayım, abi affet". Bunlar bu ülkenin nasıl kurulduğunu, tarihini, vatanını, milletini bilmeyen, az da olsa ahlaktan yoksun, "erkek görünümlü korkaklar". Yazdıklarımı okumana rağmen neden böyle yaptın diye sordum, verdiği cevap aslında içindeki karanlığın bahanesiydi, o kadar saçma ve haksızdı ki. Karşınıza çıkan erkekleri ayırt etmeyi "öğrenmek" zorundasınız. Bu devirde maddi güç, en az %70 haksızlıktan, rüşvet, ahlaksızlık, peşkeş, insanların canını yakmaktan geliyor. Bu "erkek" görünümlü korkaklar çok iyi tiyatrocular, çok iyi derecede yalancılar, bunu anlayın ve unutmayın, geri dönülemeyecek noktaya gelmemek için...
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Öncelikle kendinin veya kız arkadaşlarının ailenin ve son olarak uçan kuşa hallenen erkeklerin sen çok güzelsin demesi bir şey ifade etmez. Bunun yanında hiçbir yüksek değer yani kendine saygısı olan seviyeli bir Adam böyle bir kadını sevmeyi bırak onunla afedersin tuvalete... çmaya bile gitmez. He ama ne oluyor. Bu tip çifkef kadınlarda bunu biliyor ama gidip Uçan kuşa hallenen kim olsa evet diyen abaza tipler varya bile bile onları seçerler ama sevdiklerinden değil kullanabilmek sömürebilmek için bu tip erkeklere gidipde ağzına... rım senin desen Adam tabi der çünkü "Sonuç... tünü görmek var" kafa yapısına sahip olduğu için her türlü rezil muammeleyi kabul eder. Sende dışardan bakarsın dersin ki bak böyle kadınlar seviliyor. Sonra karşına kaliteli biri çıkar Adama gider m, al gibi davranırsın tekmeyi anında basar sana sonra pek çoğu gibi suçu erkeğe atar Erkek düşmanlığını kusarsın burada Her zaman böyle olmuştur her zaman böyle olacak bunun Ters versiyonuda var iyi biliyorsunuz. Efendi erkek mi Serseri P, iç erkek mi tartışması ve Kimin rağbet gördüğünü söylememe gerek yok heralde.
10 Yorumla
1 yılBu tarz ap tal ca şeylere inanan bir kızın sevgili yapamamasına ve yalnız kalmasına şaşırmam. Hesabı bana ödettirmeye çalışan hiçbir kız benimle ikinci buluşmayı göremedi+ hesaplarını da ödemedim. Dominant kızlardan da nefret ederim. Senin yalnız kalmanın nedeni erkeklere iyi/kötü davranmanla alakalı değil. Özgüvenin düşük, feminen değilsin, bakımlı ya da güzel değilsin ve iletişim problemlerin vardır. Bunlardan bir ya da bir tanesinde problemin vardır muhtemelen. Bazılarında iyi olabilirsin. Seni tanımıyorum ama bazılarında kesin problemin vardır.
14 Yorumla
Soran1 yılHiçbir problemim yok özgüvenim yüksek ikinci üniversitemi okuyorum diksiyon dersleri veriyorum YouTube da benimle tanışan herkes çok güzel olduğumu söyler
Soran1 yılBen erkeklere iyi davranıyorum benim bütün eski sevgililerim onları aldatan paralarını yiyen ekslerinden bahseder ben kimsenin parasını yiyemiyorum kimseyi aldatamiyorum problem bu
- 1 yıl
Muhtemelen söylediğin gibi değilsin. Bak kafanda saçma şeyler kurmuşsun. Bu da sosyal zekanın zaten o kadar iyi olmadığını gösteriyor. Yani tek eksiğin bu mu? Erkeklerin parasını yemediğim için sevilmiyorum diyorsun :D Böyle saçmalık olur mu? Neyse ben daha fazla sana cevap yazmak istemiyorum. Sen potansiyel bir gold digger olma yolundasın. Ben ilk mesajımda gold diggerlara nasıl yol verdiğimi ve benle ikinci buluşmayı bile göremediklerini yazdım. Sen halen daha kendi kafandaki düşüncelere odaklanıyorsun. Madem sebebine bu kadar eminsin, bize ne soruyorsun o zaman? Muhalefet etmek için mi soru soruyorsun? Ben bildirimleri kapatıp çıkıyorum. Çok saçma ve kısır bir tartışma olacak yoksa.
Soran1 yılÖzgüvenli güzel ve başarılı olmam nerene battı tam olarak hdhdhdhd
Gizli Üye(25-29)1 yılKızlara her şeyi öğrettik dengeli olmayı öğretemedik. Bakın basit mantık anahtar kelime "DENGE"
Kimse her dediğine evet diyen pısırık bir karaktere saygı duymaz
Kendine saygı duyan kimse de kendine devamlı kötü davranan birine katlanmaz.
Siz bu iki uçta da olmayacaksınız.
İstediği 2 şeye evet diyeceksiniz ,1 şeye de hayır diyeceksiniz. Yapamiyorsanız sayarak yapın. Fedakarlık mı yapıyorsunuz? Örneğin giyim tarzınızı onun için değiştirdiniz mi ondan da denize üstün çıplak gitmeyeceksin diyeceksiniz.
Dışarı çıkmanıza karışıyorsa siz de onun dışarı çıkmasına karisacaksiniz. Bunu her zaman o başlatmayacak. Bazen o demeden de siz bir şey isteyeceksiniz.
Ayrilsaniz da "o kız hiç fedakarlik yapmadi her dediğime hayır derdi" de diyemeyecek "o kız her dediğime evet diyordu nasıl olsa cebimde" de diyemeyecek.
Ne siyah ne beyaz olacaksın , kafası karışacak. Dengeli olacaksın. Denge hayat kurtarır. Tüm bunlara rağmen olmuyorsa zaten o senin dengin değildir. Napsan da olmaz
20 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım Suaayy, ne kadar içten ve tatlı bir şekilde dile getirmişsin duygularını! Bak, şunu unutma: Senin doğallığın ve samimiyetin seni eşsiz yapıyor. Kendine yüklenme sakın, herkesin bir hikâyesi vardır ve seninki de bir gün doğru kişiyle buluşacağında güzelleşecek! 😊
Kiloya veya çok güzel olmana bağlama bu durumu, çünkü dış güzellik bir noktadan sonra önemsizleşiyor. İnsanlar içindeki enerjiyi ve özgüveni hisseder. Bu senin "Yarabandı" gibi hissettiğin zamanlarda kaybetmiş olabileceğin bir şey olabilir. Kendi kıymetini bilmezsen başkalarının bilmesini beklemek biraz zor açıkçası. Kendine inan, sana âşık olmayanlar senin kıymetini anlamayanlardır.
Ayrıca kötü davranan kızlar meselesine gelecek olursak, işler öyle sanıldığı gibi değil. İnsanlar güçlü bir duruşu sever, ama bu kötü davranmak değil, kendine olan güveninle alakalıdır. Sen de kararlı ve sınırlarını bilen biri olabilirsin. Hiç unutma, sen tam da böyle güzel ve değerlisin! 😘🌟10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
69
Cevap
76Cevap
1 yılBazı insanlar, kötü davranan birine karşı çekim hissedebilirler, ancak bu genellikle sağlıksız bir ilişki dinamiği yaratır. Kötü davranışlar, genellikle güven eksikliği, iletişim sorunları ve duygusal istismar gibi problemlere yol açabilir. İlişkilerde sağlıklı bir bağ kurmak için empati, saygı ve anlayış çok önemlidir. Kötü muamele, kısa vadede bazı kişileri çekebilirken, uzun vadede bu tür ilişkiler genellikle sorunlu ve tatminsiz sonuçlar doğurur. Gerçek sevgi, karşılıklı destek ve anlayışla beslenir. Dolayısıyla, kötü davranışların sevgiye neden olabileceği düşüncesi, sağlıklı bir ilişki dinamiği için geçerli değildir. 🙏🏻✨
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet aynen öyleymiş tecrübeyle söylüyorum. Ben ne kdar fedakarlık yaptıysam verdiysem ve karşılığında bende istemissem hep bir cimrilik gördüm parasını yemedim ama beni borclandirdi. Bu eşim oluyor birde. Uzun süreli bir ilişki. . bakiretdim üstelik hani desemki kıymetimi buna bagladida bilmedi ama yok arkadss bunlar bize gelene kadar pislendikleri için merhamette kalmıyor bu ikiyuzlulerde. Oyuzden bana yaptıklarından sonra acimadim tatillerini gittim. Yeni hayatlar kesvettim. yemin ediyirum size ben ona ters gidip asilestikce o evliliğine sarıldı ama işte koptu bende ama bende başka hayat yaşamak istiyorum
51 Yorumla- 1 yıl
Çok doğrusun arkadaşım
E maalesef kadınlarda kötü davranan erkeklere gidiyor. Demekki sorum başlıktaki ifadede veya bu söylediğimde değil. Uçlardaki duygularda ve spesifik örneklerde aramayın cevapları. Bunların çoğunu çevremizde az görürdük. Şimdi ise sosyal medya ile gözümüze sokuluyor. Burada önemli nokta, hassas ve dikkatli insanları kandıran ve etkilemeye çalışan iki taraftada karakterler var ve bir noktaya kadar iyi gibi davranıyor. Hatta bazıları kötü insanlar olduklarını bile düşünmüyor. Yani sonuç olarak Bu sav iki türlüde yanlıştır. Dikkat etmek ve düzgün insanlara daha çok şans vermek lazım.
10 YorumlaKendine kötü davranan bir karşı cinsi seven her insan, kendine saygısını yitşrmiş insandır.
Her şeyden önce insan ilişkide ruhsal ve bedensel tatmin arar. İyi hissedeceği bir insan arar. Huzur, saygı, sevgi arar. Saygısızlığa, kötü davranışa katlanan kişi de yenisini bulamıyordur, ezik karaktere sahiptir, psikolojik sorunları vardır. Belki de popüler kültürün esiri olmuş eşeğin tekidir.
İnsan eşek oldu mu, kebaptan anlamaz. Yediği ot onun için en iyi yemektir.
Özellikle günümüzde insanlar kendine en yakışan şeyi ister her zaman. En iyi araba, en güzel mekanlar, en hoş kıyafetler. Kinse kimsenin gözünün yaşına bakmaz bu devirde. Kısacası, dış görünüş için yorum yapanam ancak karakter olarak da herkes kendine yakışanı seçiyor der, susarım. Ve insanların ilişki adı altında bitik beraberliklere harcadığı zamana üzülürüm. Ne yaşarsan yaşa, kaliteli yaşa... Sanırım net...
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 580 cevap paylaştı. Aynen öyle canım çoğu süs bebeği nazlı tripli havalı kızları seviyorlar onlar için ölüyorlar senin gibi kızları da isterler ama ellerine geçince ziyan ederler bi de böyle sıkıntılı kızlarla evlenirler iyi kızları görünce de iç geçirirler aksini iddia etmesin kimse maalesef çoğu erkek böyle içlerinde birkaç o da çok nadir aklı başında dır şansımız varsa bir şekilde buluşuruz
70 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yılÖzgüvenli kızlar ilgisini çeker erkeklerin ama bu yanlış anlaşılabiliyor özgüvenli sanıp kötü biride çıkabilir biraz sessiz anlayışlı birinide yanlış sanıp doğruda çıkabiliyor tıpkı senin gibi bu demek oluyor senin birlikte olduklarında sıkıntı var anlattıklarına göre bu böyle sorun sende değil onlarda
30 Yorumla
1 yılUlaşabildiğinin nankörü ulaşamadığının delisi olursun sözü çok net açıklıyor diye düşünüyorum. Hayatta en önemli şey dengeli yaşamak. Dengenin olmadığı yerde fazla sevgi, fazla fedakarlıkla fazla vermekle karşısındakini arşa çıkaranlar yerin dibindeyim diye isyan ediyorlar. Kendi değerini bilene değer bilen biri illaki gelir geliyor da. Zaman gelmemiştir kısmet olmamıştır.
20 YorumlaErkeklere kötü davranmak, gerçek sevgi ve saygıyla asla örtüşmez. İnsanlar birbirlerine değer verdiğinde, bu ilişkiler daha sağlıklı ve uzun ömürlü olur. Kötü davranışlar belki geçici dikkat çekebilir, ama gerçek ve derin bağlar, saygı, anlayış ve sevgiyle kurulur. Kimseyi küçümsemek ya da kötü davranmak, bir ilişkiyi sağlamlaştırmaz; aksine, insanın değerini yitirir. İnsanlar kendilerini değerli hissedebileceği ilişkilerde daha mutlu ve sağlıklı olurlar.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Özde değersizlik hissediyorsa erkek meyledebilir bu tarz kadınlara. Ama şu da bir gerçek ki çok verici kadınlar çoğu zaman cepte görülüyor. Her şeye evet demek veya kendini feda etmek de sevgi değil. bence. Kendine saygı duymayan kadına erkek de duymuyor uzun vadede sonuçta..
10 YorumlaBak aşk diye bir şeye inanmıyorum bu dünya da. Herkes vazgeçiliyor ve yara bandı olarak görülüyor. Bu durumda güçlü ve umursamaz olmalıyız. Ayrıca muhakkak vardır askıntı olan sana. Erkekle mesafeli ve olgun davran. Çevreni gözlemle çaktırmadan. Beyefendi erkekleri gör ve sen yaklaş. Diğerlerine kapat kapıları. Sen seç. Ama beyefendi erkeklerin denk gelmesi için çok insan içine karışmak ve aralarından seçmek lazım
10 Yorumlabence dış görünüşten ziyade, ortak noktanız sizleri daha çok yakınlaştırır. örneğin aile meselesini anlatır sana güvendiğinden sende aynı şekilde ona karşılık verip onu anladığını göstermen bile sizi bir noktada bağlar. ve bu sadece 1 örnek tabi. hemen gidip de aile sorunlarınızı ilk tanıdığınız kişiye anlatın demiyorum yanlış anlaşılmasın. örnek verdim sadece.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKesinlikle evet erkekler nerede uyuz dırdırcı paragöz onları cüzdan olarak kullanan onların ağzına eden onlara hayatı dar eden ve onlara kötü davranan ucuz varoş varsa erkekler onun peşinden it gibi koşar ve onu deli gibi sever bizim gibi temiz ve iyi kızlarıda red eder 28 yaşındayım aksini hiç ama hiç görmedim ve yaşamadım da oysa tek gerçek bu kızlar
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılŞaka - Tatlı kötü karışımı davranan kızlar için öyle denilebilir ama Sert kötü davrananlar asla...
Şunu da belirtmekte fayda var ki; bazı tip erkekler sert-kötü-feminen tip kadınları cikmek ister. Bunu farklı bir başarı olarak gördükleri için😏 Cik-Bırak taktiği yani😏10 Yorumla
1 yılKötü davranan kızı seven erkek karaktersiz"dir net. Kıymet bilmeyen erkek olsun kadın olsun karaktersiz"dir. O yüzden bu tarz kişilerin sevgisini kaybettiğine üzülme derim.
50 YorumlaÖyle vallahi öyle, aldatan parasını yiyen kızları daha çok seviyorlar
Pervane oluyorlar onlara, deccal olacaksın40 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılAlakası yok. Para konularında bu kadar şey olma. Bırak erkek ödeyecek hesabı o senin sevgilin.
Huysuzluklarından dolayı sürmeyebilir. Kendine çeki düzen vermen gerek.
20 Yorumla
1 yılBu Türkiye de sadece kadın erkek ilişkilerinde değil tüm ilişkilerde var. Geriye çekilen haksız, dikleneni haklı zannederler bizim toplumda. Fazla mırın kırın tipleri erkekler sevmiyor. Utangacligi istemiyor. Ben böyle isterim diyeceksin korkmayacaksın.
20 YorumlaKötü davranılıncada erkekler köprüyü gecene kadardır iyi davranır bi kadına. Biraz tabi duygularımı hemen belli etmezsen daha iyi. Ama bazen böyle oluyo maalesef güzel olsanda
20 YorumlaValla ben hep senin gibi birini aradım çıkmadı paramı yesin oda sorun değil dedim bitanesi vardı üni okuyordu nerdeyse ben okuttum babasından çok destek veriyordum aldattı terk etti
216 Yorumla- 1 yıl
İşte sende kızın dendiği tiplerle çıkmışsın
- 1 yıl
Zaten öyle olmayan Kızlar dikkatini çekmiyor erkeklerin beğenmiyorsunuz
- 1 yıl
Valla erkeklerin %99u tipe bakarak yürürler
- 1 yıl
Seni aldatan? Biraz size bakan çekingen kızlara baksanız aldatılmazsınız oksijen israfları tarafından
- 1 yıl
Eskiden bende öyle birine bakıyordum ama gözü hep boynuz takacak tiperdeydi beni kasten görmezden gelirdi hiç şans vermezdi. İnatla nerede kendisini boynuzlayacak var onunla sevgili olurdu sonunda üzülen kendisi oldu ama karış karış sadakatli birini arıyor
- 1 yıl
Ne sms i kardeşim
- 1 yıl
Kardesım ben sana neden sms atayım
- 1 yıl
Yok kardesım
1 yılevet evet evet kötü sayılmasa bile al gülüm ver gülüm olmadıkça olmuyor ben bunu anlıyorum. fazla empati uzaklaştırır bunu çok iyi anlıyorum
30 Yorumla
1 yılYerine ve zamanına göre davranan, herkese hak ettiğini sergileyen dobralıktaki kızları severim ben, kimseyi kırmamak adına binbir türlü samimiyetsizlikler veya tutarsızlıklar sergileyenleri değil.
10 Yorumla
1 yılKimse bana kötü davranamaz, davranırsa final senaryosu yazılır ve biter.
Hataları kastetmiyorum.
Kasten, bile isteye yanlıl yapan ile biter!!!10 YorumlaSanki evet. Ama mesela bana iyk davrananin da devam ettirdigini hic gormedim. Bir anda iletisimimiz kopar ve hemen baska erkeklerle takilir genelde benden ayrilanlar. Aksi gorulmemistir.
10 YorumlaHayır kadınlar tercihlerini yanlış erkeklerden yana kullandıkları için öyle oluyor yani dışardan yüzeysel spesifik bir karar veriliyor zaten kadınlar karaktere baksalar birçok erkeği tanımak isterler ve karakterini kötü buldukları erkeğe yol verirler ama öyle olmuyor
10 YorumlaHayır kadınlar tercihlerini yanlış erkeklerden yana kullandıkları için öyle oluyor yani dışardan yüzeysel spesifik bir karar veriliyor zaten kadınlar karaktere baksalar birçok erkeği tanımak isterler ve karakterini kötü buldukları erkeğe yol verirler ama öyle olmuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErkekler nerde bı ahlak, namus yoksunu varsa onu severler sonra da namuslu kız arıyorum derler. İlişkide eğer problem yaratan, adım atmayan, gönül almayı bilmeyen, daima kendini haklı gören bir kız olursanız eğer sizi çok severler. Ama alttan alırsanız, 1 gün küs kalınca özleyip arayıp sorarsanız, buluşunca ona asla hesap ödetmezseniz, parası gitmesin diye düşünürseniz eğer değer görmezsiniz. O tip kizlarla size mutluluklar sjsjsjs
40 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Güzel kızlar her zaman tercih edilir. Yaşın çok genç gönlünce biri mutlaka olur moralini bozma neşeli güven verici ol
20 Yorumla
1 yılBilirsin ya insan acı vereni tercih eder çünkü kendini sorumlu bulur gibisinden yani haklı olabilirsin bazı konularda
20 Yorumla
1 yılÇok iyi olursan sevilmezsin. ben de milletin üstünden tank gii geçerken baya vazgeçilmezdim :)
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılBana kötü davranan insana aynı oranda karşılık veririm eywallah etmemm kimseye ve benim yakınımda olamaz öyle bir şahsiyet
20 Yorumla
1 yılKapı dışarı ederim böylesini bendeki kredisini bitirince, sonra düşünsün seviyor muyum böyle sevmiyor muyum anlar o zaman.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılKötü davranan değil de böyle başta cenneti yaşatıp da sonra cehennemi yaşatan evet daha sonra insanı cenneti arıyor
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Erkekler kötü davranınca karşı cinse daha çok sevilip üstüne düşüyor karşı cins… Bide erkek ilgi göstermeyince albenisi çok oluyor 😂😂😂
10 Yorumla
1 yılkişiye göre değişiyor aslında, çoğu erkek ona ilgi gösteren kızları daha çok sever
kimsenin unutamadığı aşkısı (10 Yorumla
1 yılKimsenin karakterini bilemediğim için yorum yapamam. Ancak, bana kötü davranan birini sevmem. Aklı başında kimsenin de sevmemesi gerekiyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBunu çevremde çok görüyorum erkekleri farklı amaç için kullanan kızlar her zaman daha değerli olur birde aşırı açık giyinen kızlar daha değerli oluyor. Şimdi çıkıp buna itiraz edenler olacak ama yanından yarı çıplak bir kız geçsin arkasından salyaları akarak bakar
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKötü değil de kendine saygın olacak öyle her şeye evet demicen ve arada bir şeyler aldıracaksın dış görünüşüne özen göstereceksin çok popoşini kaldırmayacaksın adamın öyle iste
20 Yorumla
1 yılAynen öyle bu yüzden kaybediyoruz.
Sonra biz kötü olunca da bela okurlar20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Buna katılıyorum insanlar dengine değil tam tersine…
20 Yorumla
1 yılOnu kendinden çok seviyorsan ve düşünüyorsan, onun sevgilisi değil annesi olursun.
20 Yorumla
1 yılKız mı yok konuşacak niye kötü davranan kıza yazayım
20 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 391 cevap paylaştı. Evet iki taraflı da kazık atan daha fazla değer görüyor
20 Yorumla
1 yılNarsist kötü kadınları daha çok seviyorum ben Aşık oluyorum resmen gerçekten
20 Yorumlavalaha aynıyız cok guzel yaraya basmısın iyi guzel fedakarlar sevılmez nerde kotu davranna afdersın ffıngırdek deger vermeyen sevmeyen tipler seviliyor sacını supurge etmeyenler allah karsına iyilerı cıkarsın guzek kardesım hayırlı cumalar.
30 Yorumla
1 yılAbi böyle kızlar nerde ya biz mi bulamıyoz arkadaş.
10 Yorumla
1 yılSon cümlen sorduğun sorunun cevabını vermiş zaten
10 Yorumla
1 yılNabza göre şerbet öyle seviyolarsa ya öyle olucan ya da hiç olmıycaksın
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 417 cevap paylaştı. Kavga kaos ve kıskançlık krızlerıyle benı yoran ınsanlardan hep kaçtım uzaklaştım.
10 Yorumla
1 yılHayır kötü davranan kızlar daha az seviliyor.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
1 yılÇekmediğim dertler çile kalmadı Pervasız gündüzüm gecem olmadı
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 398 cevap paylaştı. Kendine kötü davrandıracak ve buna aşık olucak zavallı varsa kaçırma bence 😅
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Diğerlerini bilmem de beni çekmez aksine itici bulurum işim olmaz
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Kıskançlık seviyesi çok önemli. Bazıları hiç çekilmiyor.
10 Yorumla
1 yılyalan atmayacam valahi bende senin gibiyim kizin biri geldi kötü davrandi iz birakti bana hala aklımda kötü iz birakiyor ama iyi olan hala cazip bana karakter meselesi senin dediğin karşina iyi insan cikmamiş ozm başka aciklamasi yok
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGüzel degilsen bu dünyada hiçbir şansın yok, güzel olsanda aldatirlar begenmezler erkek milleti işte. Takvalı olanlar hariç.
21 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı benimde, denk gelemiyor iyi insanlar birbirine.
1 yılAslında kötü davranmak değilde kendinden ödün vermemen gerekli , kuralların çizgilerini hissettirmelisin gitmesin diye mesela asla cabalamamalisin
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBiz sizin gibi değiliz kızlar biz tatlı kız severiz güzel kız severiz cilveli kız severiz kötü davranan dumur yüzlü kadını kimse sevmez
113 Yorumla- 1 yıl
Malsınız. Cilveli olan 100364 erkeğe cilve iş atıyodur hepinizi cilveyle kekliyorlar sonra da kızlar or diye zırlıyorsunuz
Cevap sahibi1 yıl@Pembistann istediğini yapsın nikahima almicam ya hani
Cevap sahibi1 yılEgleniyoruz
- 1 yıl
Başkalarının eğlendiği sana haktır o vakit. Asla temiz kızı hak edemezsim
Cevap sahibi1 yıl@Pembistann nasıl edemem kadinlar zaten tecrübeli erkek ister bu her zaman böyledir şimdi çıkıp yoo ben bakir istiyorum deme boşuna istisnalar kaideyi bozmaz. O yüzden benim bkire birisiyle evlenmeye de gayet hakkim var ve öyle olmalı zaten
- 1 yıl
Asla yok. Kimse kimsenin artığını yemek istemez. Her boku yiyip bakire istemeye de hakkınız yok. Benim çevremde 3 arkadaşımda hiç sevgilisi olmamış temis erkekle evlendi maynun gözünü açtı tecrübeli isteyen ırıspıdır net! Sana gelip temizim diyen de diktirmiştir onlara layıksın💩 hadi yallah
Cevap sahibi1 yıl@Pembistann nerde yaziyor o erkeklerin geçmişinde ilişki yaşamadığı ekstra olarak maymun gözünü açtı muhabbeti falan değil bu kızların tecrübeli erkek istemesi gayet normal öyle bir şey yok
- 1 yıl
İsteyen var istemeyen var ama artık çoğu istemiyor artık ors. p ularla düşüo kalkan uruspu erkek!!
Cevap sahibi1 yıl@Pembistann isteyen istemeyen zaten var ama yüzde 70 80 ister
- 1 yıl
Yok kafandan sallama he boku yemiş ahlaksız erkek istemiyoruz erkek halinle bizim adımıza konuşma. Tecrübeli erkekleri tecrübeli Kızlar sevsin
Cevap sahibi1 yıl@Kalplivceld senin adına konuşmuyorum kanki kiz çevrem de olduğu için söylüyorum tecrübesiz erkeklere ezik gözüyle bakılıyor sen bakir birini istiyosan senin tercihin saygı duyuyorum
- 1 yıl
Valla sen çevrendeki kızların temiz olduğuna nasıl inanıyorsun ona şaşırıyorum tecrübesiz erkeğe ezik gözüyle bakan kendini bakire temiz diye tanıtan kız emin ol gizli gizli naneler yemiştir gözü açıktır yani seni uyutuyordur bakireyim temizim diye. Bak sana içerden bilgi bakire kız daima bakir erkek ister tecrübeli diye tutturanda birşeyleri yaşamış kendisine yetemeyeceğini düşünerek tecrübeli erkek der.
Cevap sahibi1 yıl@Kalplivceld tamam dostum
erkeklere önce iyi davranıp sonra kötü davranınca neye uğradıklarını şaşırıyorlar, ama şunu söyleyeyim kötü davranışta bulunan kişilere çekilmek çokta sağlıklı bi davranış değil ve o ilişki uzun süreli olmaz
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAslında senin gibi bir kızla sevgili olmak benim için daha iyi. Çünkü kaprisli egolu insanlar çekilmiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHerkes hakettıgımdeğeri görmeli
evet erkeklere kötü davranmak gerek
20 Yorumla- Devamını Gör (85)
Devamını Gör(130)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer