Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Düzeltme: Ego bir duygu değildir. İd ve süper egonun dengesini sağlayan bir köprüdür.
Bahsettiğin narsizim ve bu elbette ilişkilere zarar verir çünkü kişi kendine oldukça hayrandır ve kendisine hayran olunmasını ister. Uzun süreli bir beraberlikte karşısındakini tüketen ve olumsuz duygulara sebebiyet verecektir. Kendisini diğer insanlardan üstün gören tavrından hoşnut kalacak insan olduğunu düşünmüyorum. Böyle hastalıklı bireyler manipülatif tavırlara da meyillidir. Bu ilişkiden sağlıklı bir ilişki doğacağını düşünmek oldukça farazi olurdu.02 Yorumla
Soran1 yılama tüm narsisizmlerde ego da vardır, aslında kişinin daha derin ve daha genel unsurları olan id ve süperegoya yaklaşmak istemedim: egonun, kişinin derinlikleri sorusunun çok ötesinde var olan bir hissi vardır ego, id, ego ve süperego gibi ve ego bütün bir alanı etkiler. Burada öz hayranlıktan değil, derin dostluk, aile ve romantik ilişkileri bile mahvedebilen ilişkisel bir zehir olan egodan bahsediyoruz.
ve soru, bunun bilinçli mi yoksa bilinçsiz mi olduğu sorusundan gelebilir ve evet, ele aldığınız narsisizm sorusu da dahil olmak üzere çeşitli seçenekler ortaya çıkabilir
ve bu örneği verip açıkladığınız için teşekkür ederim, iyi konuştunuz ve bu yönü vurguladınız, teşekkür ederim
Soran1 yılManipülasyon da oldukça farklı ama bu konuyla ilgili bir tartışmadır elbette çünkü başkalarını manipüle etmek ego gerektirir ama manipülasyonun neden şekillendiği konusunda kişinin kendi içinde çok fazla narsisizm gelişmiştir ayrıca bundan ortaya çıkan çeşitli noktalar vardır
ego duygusal olabilir ancak bazen bilinçsiz olduğunda
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
1 yılKendini tek gören insanlar kimse ile anlaşamaz çünkü. Oysa insanlara tepeden bakarsan yalnız kalırsın.
01 Yorumla
Soran1 yılEvet, fazla mevcut, fazla katı, fazla abartılmış ve kişinin DNA'sı haline gelmiş bir ego kaçınılmaz olarak en derin ilişkilerini yok eder.
Egolu değilim ama ben herkesle vicik olmayida sevmiyorum.
13 Yorumla
Soran1 yılYorumunuz için teşekkür ederim
Soran1 yıl🫶
Gizli Üye(30-35)1 yılKarakter eğitimi tamamlamamış insan her alanda aile iş aşk sağlıksız durumlar yaşar
ego kompleks ve zayıflıktır
03 Yorumla
Soran1 yılEvet, bu noktada size katılıyorum, karakterin bununla çok ilgisi var. Kendimizi büyümek ve ilişkisel bilgelik kazanmak için eğitmezsek, ilişkiler açısından sürekli sorunlara doğru ilerleriz.
En üzücü şey, özellikle aile, sevilen biri ya da uzun süreli bir arkadaşlık söz konusu olduğunda, kişinin kusurlarını fark edememesidir. Ego kendi başına bir zayıflıktır, ama her şeyden önce ruhların yaşamında bir zehirdir.
Cevap sahibi1 yılFutbolda güzle bir örnek var
Filmlerde de bu böyle
İş hayatında da ….
Gerçekten yıldız insanlarla çalışmak asla zor değildir çünkü gerçek yıldız insanlar egosunu yenmiştir … ama kendini Yıldız sanan insanlarla çalışmak eziyettir
Soran1 yıl😊 Söyledikleriniz çok doğru.
yıldızlar bu aşamanın ötesine geçtiler çünkü yürüyecek bir yolları var ve egonun hiçlikten başka bir şey getirmediğini anladılar
Öncesinde çok çalışarak edindikleri bu bilgelik, onları tanınan kişilikler haline getiren bir ışığa ve dengeye kavuşturmuştur, ancak tanınmaya ihtiyaç duymadan - fark budur.
Kendine hakim olamaktan bence
12 Yorumla
Soran1 yılevet, peki sizin için bu aynı zamanda bir yönetim sorunu mu ve başkalarıyla, ne kadar dahil olursanız olun, ne kadar yakın olursanız olun, bu mekanizmanın dışında nasıl davranacağınızı bilememeniz mi?
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Çünkü bencillik içerir.
19 Yorumla
Soran1 yılEgoyu yönetmekte sorun yaşayanların sadece bencil insanlar olduğunu mu düşünüyorsunuz? Egolarının kölesi olup, farkında olmadan bazı derin ve zengin ilişkileri mahveden fedakar insanlar yok mudur?
Soran1 yılNarsisizm konusuna değinmeniz çok ilginç. Evet, gerçekten de bu tür vakalar var, egolarını besleyen erkekler ve kadınlar var, ancak bu şekilde davrandıklarında arkadaşlıklardaki ve aşklardaki derin ilişkileri yok eder mi? beslemenin iyi bir yolu İç dünyalarını mı yoksa daha doğrusu kendi güzel imajlarını korumak uğruna başkalarını yok ederek mi hareket ediyorlar?
Soran1 yılevet tabii ki bu yüzden ilk sorum açık bir soru ve birçok satır ve argüman da mümkün
Soran1 yılYorumunuz için teşekkür ederiz
Soran1 yıl🙏
Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı. Türk kadınları güzel olmadıkları gibi birde egolu şımarık Geçimsiz ve mide bulandırıcı
01 Yorumla
Soran1 yılTamam, yani tamamen farklı bir konuya değiniyorsun, burada cinsiyetten ve belki de belirli savunma mekanizmalarını harekete geçirmeyi amaçlayan davranışlar karşısında ego kavramlarından bahsediyorsun.
Konu, aşkta ve arkadaşlıkta derin ilişkileri ele alıyor
Sizce sadece Türk kadınları mı bu şekilde davranıyor ve Türk erkekleri kadınlara göre dış görünüşlerine daha mı çok önem veriyor?
Bunu bu şekilde dile getirerek farkında olmadan kendi egonuzu mu büyütüyorsunuz? Ya da hayal kırıklıkları yaşamanız, öfkelenmeniz ve kırmızı çizginizin aşılması nedeniyle artık bekleyememeniz nedeniyle özet gözleminizi bu yoruma dayanarak yapıyorsunuz.
1 yılKasidakine saygısızlık yapmana neden olur , hafife almana küçük görmeme neden olur , rekabet olur ve düşmanlığa dönüşür
034 Yorumla
Soran1 yılAncak derin ilişkilerden söz ettiğimizde, neden böyle davranıyoruz? İnsanlar bizim için değerliyse, bağlarımıza ve bağlılıklarımıza rağmen ego neden hala böyle davranıyor?
- 1 yıl
Çünkü ego kişinin kendini düşünmesini sağlar karşındaki anan baban senin bitanem sevhilin olsa fark etmiyor
- 1 yıl
Kişinin psikolojik olarak zafer kazanma isteği , üstün gelme isteği
- 1 yıl
Genelde küçüklüğü gençliği zorluklarla geçmiş sırdaşı olaylar yaşamış ya da aşırı başarı bağımlısı ebevynler tarafından büyütülen insanlar da daha sık görülür
- 1 yıl
Hem vahşi hem gül kadar narin zararsız yanlarimiz var
- 1 yıl
Sayko canlılariz işte
- 1 yıl
Her ne kadar aşk denen bişey olsa da yani kimyasal tepkimeler , ne kadar değer verme kavramı gelişse de doğada ki vahşi hayvanlardan pek te farkimiz yok , ego denen şey ilişki de bile olsa sadece kendini dusunmeni rekabetçi olmanı ister incitmek pahasına
Soran1 yıldetaylı yorumlarınız ve müdahaleniz için teşekkür ederiz
- 1 yıl
Ne demek fıstık
- 1 yıl
Keşke eli yüzü düzgün temiz tipli sempatik tipe sahip erkrklere de baksanız
- 1 yıl
Sırf yokltuktan erkeklerden karnıma orurmasni isitiyorum
Soran1 yılfelsefi bir tartışma istiyorsun 😁
- 1 yıl
Bu da KADIN DÜŞMANLIĞI İÇİN YETERLİ BİR SEBEP
- 1 yıl
Resmen hepiniz aynısınız hayır gelmiyceği tipinden belli olan erkeklere gidiyosunuz bile bile
- 1 yıl
DOĞANIZ FESAT ÖZELLİKLE SİZ TC KADINLARI
- 1 yıl
HİÇ TE İYİ CANLI TÜRÜ DEGİLSİNİZ * KÖTÜSÜNÜZ
- 1 yıl
Nerde eciş bücüş kara tipe sahip kro tipli kardeşim vaybı veren tipe sahip tekinsiz tipe sahip erkekler var nerde hayır gelmiyceği tipinden belli olan potansiyel katiller dahil her türlü pislikler var onlara gidiyosunuz
- 1 yıl
Resmen AGZİNİZA EDİCEK ERKRKLERİ SEVİYOSUNUZ keşke SİZİ KONTROL EDEBİLSEK
- 1 yıl
Resmen sadece TEK BİR ERKEK ÇEŞİDİNE BAKİUOSUNUZ , kaba tipli tekinsiz tipe sahip kardeşim vaybı veren tipe sahip kara tipli çirkef tipe sahip erkrklere
- 1 yıl
Resmen ŞU ÜLKEDE KADINLAR SADECE ECİS BÜCÜŞ MUTASYONA UGRAMİS GÖRÜNÜME SAHİP ERKEKLERE VAR AM@K
- 1 yıl
DOĞANIZ * SİZİN
- 1 yıl
SEYTANLIK KÖTÜLÜK RUH HASTALİGİ KANINDA DOLAŞAN CANLILARSINIZ en lanetli kadın türüsünüz siz TC kadınları
- 1 yıl
Neymiş a@mk TEHDİTKAR TİPE SAHİP DEGİLSE KORUYAMAZMIŞ SIKICIYMIŞ ezikmiş
- 1 yıl
Sizkn ben am@k lan kah@pe evlatları sizi
- 1 yıl
Resmen sadece saydığım tipe sahip olan erkeklere kadın var am@k DOĞANIZI S@K@İM SİZİN BEN
- 1 yıl
FELSEFENİZİ EBENİZİ HAYATİNİZİ ZİHNİYETİNİZİ GELMİŞİNİZİ GEÇMİSİNİZİ SÜLALENİZİ TÜM HAYVANLAR ALEMİYLE BİRLİKTE S@İ@K@İ@Y@İM
- 1 yıl
A@m@k evlatları sizi leş yaratıklar
- 1 yıl
MİDESİZ YARATIKLARSINIZ A@M@K RESMEN DÜNYA ZEVKLERİNİ SADECE O TİPE SAHİP ERKRKLERE O KARAKTERE SAHİP ERKRKLERE VERİYOSUNUZ
- 1 yıl
UMARIM VAHŞİCE KATLEDİLİRSİNİZ
- 1 yıl
Keşke ELİMDE TOPUNUZU YOK EDEBİLİCEK GÜÇ OLSAYDI
- 1 yıl
Am@k evlatlari sizi DÜŞMANSINIZ SİZ DÜŞMAN teröristlerden hainlerden daha büyük bir düsmansiniz
- 1 yıl
Keşke sizi köle yapabilsek kendi zevklerimiz için O ZAMAN ELİ YÜZÜ DÜZGÜN TEMİZ TİPLİ SEMPATİK TİPE SAHİP İYİ NİYETLİ ERKEKLER DE CİNSEL HAYATA VE ASK HAYATİNA SAHİP OLABİLİRDİ
- 1 yıl
DOĞANIZ gereği ka@hpesiniz haketmeyenlere gidiyosunuz o nedenle MANTIKEN SİZ ELİ YÜZÜ DÜZGÜN TEMİZ TİPLİ SEMPATİK TİPE SAHİP İYİ NİYETLİ ERKRKLERİN DÜŞMANISINIZ
- 1 yıl
Al SANA FELSEFE
Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Egonun güzel bişey doğurduğu nerede görünmüş
00 YorumlaAyarında olmadığı için
02 Yorumla
Soran1 yılhangi nedenle sırayla değil
1 yılçünkü iki kişilik yer yok
020 Yorumla
Soran1 yılSize göre ego, kişinin yer edinme ve kendi benliğini aşılama mücadelesidir.
- 1 yıl
biz de biliyoruz ne olduğunu. Psikoloji bildiğini falan sanıyorsun galiba. Sana egonun ne demek olduğunu söyleyeyim ego aslında insanın kendini fazla ön plana koymaya çalışmasıdır. Ortaya espri attım aslında. Herkes kendi "benliğini" aşmaya çalışıyor ama gerçekten "biz" olamıyor. Bu yüzden her şey dağılır ama tabii senin anlayışınla daha ne anlatabilirim ki?
Soran1 yılSevgili dostum, geniş ve açık bir soru sorduğumu biliyorum. Psikolojiye ve hatta sizin bahsetmeye çalıştığınız id, ego ve sumoi'ye dayandırmadım. Bu konuya yaklaşmak istiyorsanız bize biraz getirin. Konunun unsurları geniştir ve herkesin kendini ifade etmesine olanak tanır
sadece şunu söylemeye geldim, bu anlayışın bu kısmını ölçmediğimi düşünüyorsun, bu sadece kendi egonun yansımasıdır, konuya bu şekilde yaklaşmadım
Herkesin kendini ifade etmesine izin verdim; temayı çerçevelemek isteseydim, bunu yapardım.
Kendinizi ilk sıraya koymak yalnızca egoyla ilgili değildir, bunun arkasında mekanizmalar vardır ve insan davranışının karmaşıklığı lejyondur. Konuya daha derinlemesine yaklaşacak olsaydık, o zaman birçok teoriyi ve bunları farklı düşünce okullarıyla analiz eden ve sentezleyen yazarlar
KS büyük tartışmaların yeri olmadığı için kendinizi buna göre ayarlayın ve entelektüel egonuzu orada bırakın.
Soran1 yılsoruları okumayı öğrenin ve bir çerçevenin diğerinden daha fazla vurgulanıp vurgulanmadığına bakın, şakanız kendi başına komik ve alaycıdır
ancak uyum sağlama yeteneğiniz ve başkalarını analiz etme yeteneğiniz çok daha az güvenilir, yine de müdahaleniz için hepinize teşekkür ederim, öğleden sonranızın iyi geçmesini dilerim- 1 yıl
Ben sadece espri yaptım. Ego denilen şey zaten basit karmaşıklığa lüzum yok. Hani derler ya "iki cambaz bir ipte oynamaz" diye işte ego da böyle. İlişkide de , dostlukta da ip ince zaten iki cambaz oynamaz zaten. Zaten cambazlık olunca ip de kopuyor. Bunun için psikoloji kitapları ya da uzun makale yazmaya gerek yok. Ben sadece burada espri yapar işime bakarım. Egomu falan her şeyi bir kenara bırakmışım. Sana bir sır vereyim belki de asıl ego gösterisi uzun yazmakla seninkidir ne dersin? Sen neredeyse tez yazmışsın gerek yok buranın ahalisi zaten anlamıyor böyle şeylerden. KS konusuna gelince tartışma yeri olduğunu biliyorum zaten kaale bile almıyorum burayı. Ben sadece güldürürüm gerisine karışmam.
Soran1 yılPeki o zaman, mizahınız :) ve şakalarınız ve açıklamalarınız için teşekkür ederim
- 1 yıl
rica ederim iyi günler ^^
Soran1 yılBen sizin varoluş biçiminize bir ayna görevi görüyorum. Birdenbire nasıl davrandığınız ve kendinizi nasıl haklı çıkardığınız ilginç.
Bir şeyi bilin, her şey özgür ve iyidir, yeter ki her şey ölçülü ve saygılı bir şekilde söylensin, herkesin kendine göre bir algısı vardır ve yorumunuzu anlamadığımı düşünmeyin ama bazen bir ağacın dalını kırmanız gerekir ki daha düz olsun ve özü dışarı çıksın
Soran1 yılEn özgün ve yargılayıcı olmayan şekilde yazmanızı sağlamak için içinizdeki benliği sarsmak zorunda kaldım.
Kimseye empoze edecek bir egom ve fikrim yok, sadece başkalarını kelime oyunlarının ve alışkanlıklarının ötesine ittim. O kadar iyi ki iğnem balını ve dilini ortaya çıkardı
Soran1 yılİyi günler
- 1 yıl
Her şeyin yeri ve zamanı var unutma bunu? Eğer "özü dışarı çıkarmak" istiyorsan bazen öncelikle orada biriken yaprakları dökmen gerek lakin unutma senin algıların başkaları ile aynı olmayabilir. Sadece zan yapıp bilmişlik yapıp sandığın şey görmek bambaşka bir şey ve onu da geçtim parlak fikir bile değil bu yanlış varsayımlara göre. Diğerlerine ne diyorsan de orası beni alakadar etmez ama herkes kendi dünyasında yaşıyor gerekmiyor böyle şeyler için inan hiç gerek yok. Senin de dediğin gibi bazen dal kırılır ama bu her zaman ağaç için bile iyi olmayabilir. Her şeyin yerli yerinde olması lazım. Neyse ben sadece şunu demek istiyorum: "derinlik" dediğin şeyi fazla zorlama. Gerçeklik öyle basit bir şey değil. Kendini doğru anlamadan ve zan yaparak başkalarına hocalık taslayıp ders vermek yerine herkes kendi yolunu keşfetsin. Şimdi selametle üstad-ı sui zan
Soran1 yılHer halükarda, mesele bir ustayı iyi ya da kötü olarak görmek değil, sadece açık ve samimi olduğunuz sürece her şeyden öğrenilecek dersler olduğunu kabul etmektir.
Burada hiçbir şeyi zorlamak için bulunmuyorum, sadece bu şekilde yapmak istiyorum, sitede herkes özgür. paylaşım ve değiş tokuş kavramı her şeyi aynı şekilde anlamak anlamına gelmez. herkes kendi̇ i̇ç dünyasinda yaşar ve kendi̇ deneyi̇mleri̇ne sahi̇pti̇r, ancak anlamadiğiniz şey di̇yaloğun her şeyden önce geldi̇ği̇di̇r
her konuda çatişmak sağlikli olduğunuzun göstergesi̇ deği̇ldi̇r, her şeyle yüzleşmeli̇si̇ni̇z Hem yargılıyorsunuz hem de bir şeyler öğretildiğini ya da aktarıldığını düşünmek için kendinize mesafe koyuyorsunuz - ortada bir diyalog var, başka bir şey yok ve benim konularımın bir şeyi değiştireceğini sanmıyorum,
İnsanlar katılıyor, yorumlarını yapıyor ve kişisel dünyalarına geri dönüyorlar. Sizin için bir dalın kırılması her zaman iyi değilse, bir dal kırıldığında, tam tersine, her şeyi değiştirenler var, ama dediğiniz gibi, herkes kendi vizyonuna ve dünyasına göre. Ama benim gördüğüm tek şey tartışma: siz kendi argümanlarınızı savunuyorsunuz, herkes de kendi argümanlarını savunuyor. Alçaklık meselesine savunmacı bir şekilde yaklaşıyorsunuz ve sanki söylediklerinize kötü gözle bakıyormuşum gibi bir izlenim yaratıyorsunuz. gidin ve bunu sitedeki diğer sorularda yapın :) fikir verme ve yerleşik olanı iyi sorgulama yeteneğiniz var
mizahınızın yanı sıra üstü kapalı dersler vermeyi de seviyorsunuz, bu yüzden iyi espriler yaptığınızda palyaço kostümünüzün ötesinde KS hakimi olarak bu yeteneğinizi kullanın :)
ustanın kötü olduğundan değil, seni tekrar tekrar sallamaktan zevk aldığından, ama seni çok iyi anladığından selam- 1 yıl
İlginç bir şekilde "diyalog" dediğin şeyi ne kadar karmaşıklaştırmaya çalıştığını görmek... Anlayışını takdir ederim ama senin söylemlerinin çoğu "özü dışarı çıkarmak" hatırlıyorsun bu söylemi değil mi? bu diye bahsettiğin yani "özü dışarı çıkarmak" şeyi yalnızca derin bir ego tatminiyle ilgili olduğunu gösteriyor. Senin yazdığın kelimeler "sana göre" görmek onları kendi bakış açına uyandırma çabası. İnsanlar "özgür" falan dedin değil mi? İşte özgür düşünceyi savunduğunu iddia etsen de sana eleştirim şu "ben" dediğin ego tarafından şekillendirilen bir düşünce dünyasında tutsaksın. Kim kurtarır seni bilemem. Gelelim en komik noktaya: "Alçaklık meselesine savunmacı bir şekilde yaklaşıyorsunuz" diyorsun ama ben sana sadece şunu hatırlatmak istiyorum;
Herkes kendi savunduğu fikirleri çelişkilerle süslüyor bunu fark etmeden. "Özgürlük" dediğinde başkalarının kısıtlanmış görüşlerini bile tahammül etmeye başlıyorsun bu da 2. eleştiri. Aynı şekilde "diyalog" dediğinde de gerçekte kimseyi anlamıyor sen sadece kendini anlatıyorsun. Bunu anlamak zor değil ama ego bu kadar rahat işlemiyor. Şunu da unutma: Senin fikirlerin sadece bir algıdan ibaret kesinlikle "doğru" ya da "derin" de değil. Güzel bir yolda ilerliyorsun ama unutma her adımda da daha fazla sapıyorsun. Bunları yine espriyle söylesem de, senin "derinlik" dediğin şey aslında sadece bir yanılgı olduğunu anlaman gerek hatta anlamak da zorundasın kendi iyiliğin için. Bazen gerçekten de "dal kırılması" dediğin şeyin demek ki ağacın daha fazla sağlam yapıda olması gerekiyormuş lakin senin göremediğin tek bir şey var. Bağlantıları kurarken önce dalın değil ağacın sağlığı da önemli. Ama endişelenme ki sadece mizah ortaya attım ve bıraktım. Sen de dahil olmak üzere kalanları "gerçeklik" ile baş başa bırakıyorum. Nasıl görmek istiyorsan öyle gör. Sonuçta herkes ektiğini biçiyor.
Soran1 yılSana gülümseyerek cevap vereceğim 😁😂 sen bunları çok ciddiye aldın Gülmeye zorlamanın ne demek olduğunu bilmiyor musun? Ne ekersek onu biçeriz artık :) Ben sana yaptıklarının ve söylediklerinin aynasını geri veriyorum :)
Soran1 yılnefes al boğuluyorsun, ne kadar oyunculuk yaptığının farkında mısın :)
- 1 yıl
Aynayı kim tutuyor acaba aynayı bana tutuyorsun ama kendin de bakmayı unutuyorsun. Gülmeye zorluyorsun ama zor dil de kullanan ve zorlanan da sensin. Oyunculuk diyorsun ama sahneyi de terk etmiyorsun. Kimse seni kaale bile almıyor nasıl oyuncuysan. Nefes al dedin ya işte ironi burada xD boğulanın kim olduğunu düşün :D
Soran1 yılAynayı kim tutuyor?” Soruyu soruyorsunuz ama zaten aynada kendinize hayranlık duyuyorsunuz. Bir yansıma tuttuğunuzu sanıyorsunuz ama bu sadece bir sis perdesi.
“Onu gülmeye mi zorluyorsun? Hayır. Derinlik kılığına bürünmüş cümlelerle trajediyi zorlayan sensin. Zor bir dil mi? Belki de. Ama zor ile gerçek aynı şey değildir.
“Rol yaptığınızı söylüyorsunuz ama sahneden hiç ayrılmıyorsunuz. İronik, seyirci gibi davranarak kendini gösteren birinden geliyor. Bir rolü kınıyorsun, ama çok özel bir rolü oynuyorsun: parmağıyla işaret eden hayal kırıklığına uğramış bilge rolünü.
“Kimse sizi dikkate almıyor. Eğer bu doğru olsaydı, neden yazmaya zahmet edesiniz ki? Neden bu yüzleşme, kınama, kelimeler aracılığıyla nefes alma ihtiyacı?
Madem ironiden bahsediyorsun, işte son bir ironi: Boğulan ben değilim. Bir kıyı bulma umuduyla kelimelerin dalgalarına tutunan sensin.
Burada duracağım ve kendi kendime diyeceğim ki, bu konuda gelen tüm müdahaleler arasında egonun mümkün olan en görkemli ve mizahi pasiflikte ne olabileceğinin en iyi örneğini gösterdiniz. Biraz sinirli olmanız ve olayları daha az ciddiye alamamanız ve herkesten daha iyi bildiğinize inanmanız üzücü ama beni güldürdünüz ve geri kalanı için hınç olmadan iyi şanslar. 🤣- 1 yıl
hoş geldin chatgpt bebek :d
Soran1 yılŞimdi tek savunman olarak bir insanı suçlaman ne kadar üzücü değil mi, evet evet git ve suçlamalarının kıvrımlarında boğul :) boşuna.
Görünüşe göre insanlar sürekli chagpt kullanıyor 🤣
Son yorumumu beğenmediğini söyle ve bu kısa yolu seç.
Bak sana bol şans dedim, bol şans :) git oyununu başka sayfalarda oyna :) başka üyelerle vaktim yok, çok eğlendik ama senin başka kıyılara doğru gitme zamanın geldi.
Yapay zeka benim çorbam veya yemeğim değil, anlamsız suçlamalarda bulunmanız iyi olmuş :) bunu bu şekilde analiz eden sizin algınız ve iç dünyanız, daha ne diyeyim.
biraz ciddi misin yoksa alaycılık ve aptallığa mı merak sardın? Sanırım burada Chagpt'ı kullanan sensin ve başka kimse değil ama hey, yapay zeka hakkında ne kadar çabuk konuştuğunu düşünürsek bu önemli değil. Hatta senin de yapay zeka olup olmadığını merak ediyorum: ) veya kurgusal bir karakter veya hatta burada zamanını boşa harcayan ve insanlarla ve kelimelerle oynayan sahte bir hesap- 1 yıl
Senin o derin çorbalarla beslenen ego bu palyaçonun basit cambazlığını bile kaldıramamış. Sahte hesapmışım bunu boşverelim de hani derler ya "aynada ne görüyorsan odur" diye. Senin o leş kokan ve sokak ağzını bile eksik etmediğin o kokuşmuş uzun yazılarınla benim tek cümlelik esprilerim arasında fark şu: Ben ipin üstünde bile takla atarım ama sen ip örersin senin vasfın bu zaten. Ne diyelim "iki cambaz bir ipte oynamaz" deyip geçelim. Sana bol şans diliyorum :d neden mi? çünkü çorbana kaşık çalmadan gülmeye devam ediyorum bu yazılarınla çünkü leş ve gereksiz varsayımlar ve zor dil kullanmakla dolu. Şimdi özür dilemeni istiyorum xD
1 yılEgo aslında sağlıklıdır dizginlemeyi bilene
01 Yorumla
Soran1 yılegonun efendiliği sınırına ulaşır egoyu çok fazla beslemeniz gerekir köle olursunuz ve sonra sizi hapseder, çok fazla istismar ettiğinizde hiçbir şeye hakim olamazsınız.
Küçük dozlarda bile olsa, bunun zaten her şeyin sonunun başlangıcı olduğunu söyleyebilirim. İlişkileri sağlıklı bir şekilde nasıl yöneteceğinizi bilmek zorundasınız.
1 yılEgo zararlı çünkü faydası yok
01 Yorumla
Soran1 yılHer gün var olmasına rağmen insanlar bunun faydasız ve zararlı olduğunu söylüyor ama sanki ilk tercih edilen savunma mekanizması haline gelmiş gibi kullanıyorlar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılÇünkü Ankara trafiği sıkıntılı ondan
025 Yorumla
Soran1 yılŞaka bir yana :)
neden en derin ilişkilerin başarısızlıklarında ve kırılmalarında her şeyin ego ile ilgili olduğunu düşünüyorsunuz? İstanbul'da trafik daha da sorunlu :)- 1 yıl
Ego insanı kemiren bir şey de ondan ben ben ben demek her şeyi kör eder
Soran1 yılzararlı ve yıkıcı olan ancak uyuşturucu gibi hale gelen bir tür damar içi zehir
Ama insanların egoyu bilinçsiz bir mekanizma ile mi yoksa isteyerek mi kullandığını düşünüyorsunuz?- 1 yıl
Kimisi bilerek kimisi bilmeyerek kullanıyor bence. Kimisinin damarlarına işlemiş istese de atamaz kimisininki ölür gider
Soran1 yılEvet, aslında bazıları için bu derinlerde yatan bir doğadır ve başka türlü davranmak isteseler de mahkûmdurlar.
Diğerleri bunu bilerek yapıyor
Ama derin dostlukları ya da romantik ilişkileri yok etmek kendinizin bir parçasını öldürmek değil midir?- 1 yıl
Evet ama işte bilinçsizce yapana bunu anlatamazsın iş işten geçince anlar onda da zaman geçmiştir
Soran1 yılBilinçsizce yapıldığında, evet, kişinin kendisinde ve başkalarında ustalık ve anlayış eksikliği vardır; bu da bir koruma sürecinin diğer her şeyin önüne geçtiği anlamına gelir.
Karakter eksikliği egoyu büyütür ve derin bağları bile koparmanın sıradanlığını sağlıksız bir alışkanlık haline getirir mi?- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum ama nolur dur valla iyice derinleşti muhabnet kafam gitti djdjdjd
Soran1 yılisterseniz cevap verin
zorunda değilsin :)- 1 yıl
Hayır kız espri yapıyorum çok hoşsunuz cidden
Soran1 yıl😊Sadece bazen konuları biraz daha derin verdiğimde başkalarını düşünmeye itmek istediğimde biraz ısrarcı oluyorum ama bu daha sağlam ve daha derin bir tartışmaya yol açmak için, yoksa herkes özgür :) her zaman tabii ki
teşekkür ederim- 1 yıl
Haklısınız ve konuşmayı sürdürmek isterim kırıcı oldu isem affola
Soran1 yılHayır, endişelenmeyin, burada bir şey yok, fikir ve görüş alışverişinde bulunmak ve mümkün olduğunda işleri daha da ileri götürmek için buradayız
Ama bunun dışında herkes gerçekten özgür ve herkes fikirlerini kendi yöntemleriyle ve söylemenin doğru olduğunu düşündükleri sınırlar içinde yaşıyor. Bazı insanlar düşüncelerini çok fazla açığa vurmaktan hoşlanmıyor, bu da onların hakkı- 1 yıl
Ben açığa vurmak istiyorum
Soran1 yılDinliyorum, ne düşünüyorsan söyle. :)
- 1 yıl
Ego her insanın içinde var bu kesinlikle yadsınamaz gerçek ama bence bazılarımız bunu yönetebişmeyi iyi beceriyor
Soran1 yılilginç evet sizin için yönetim anahtardır
bunun farkında olup, temel ilişkilerde şimdiden kullanmamaya çalışmak ama en önemlisi önemli ilişkilerde kullanma hatasına düşmeyip büyük huzursuzluklar veya pişmanlıklar yaratmamak?
Bunu mu demek istediğinizi yoksa başka bir şey mi demek istediğinizi anlamak için soruyorum :)- 1 yıl
Tam olarak demek istediğimi anlamışsın yönetmek mesele bence
Soran1 yılAncak, mevcut yönetim eksikliği olduğunda bilişsel davranışçı terapiler ve çözümler var, bazen başkalarıyla ilişkilerimizi nasıl yöneteceğimizi bilmeden önce kendimizi nasıl iyi yöneteceğimizi her zaman bilmediğimizi kabul etmekte bir sorun olduğunu düşünüyor musunuz?
- 1 yıl
Hayır neden sorun olsun insan hastalığını kabullenirse tedavi aramakta zorluk yaşamaz asıl hayır ben normalim diyerek bunu normalleştirmeye başlayınca sıkıntı
Soran1 yılevet ve gördüğünüz gibi bugün iki olguya tanık olduk :) biri Türk kadınlarına karşı tüm nefretini kusuyordu. Bilmiyorum okudunuz mu ama bir daha onun nefret dolu mesajlarını görmemek bizim için güzel bir tatil olacak ve narsisistik ve tamamen acımasız bir profile sahip olan ve sadece en mide bulandırıcı atıklarını döken bir diğeri ama hey, KS'de bu tür hasta insanları beklemek zorundayız, kendilerini öyle kabul etmeyen ve hastalıklarını başkalarına bulaştıran insanlar.
İkisini de engelledim.
Dediğiniz gibi ego hastalığının farkında olup kendini tedavi edenler doğru yoldadır. Katılımınız için teşekkür ederiz.- 1 yıl
Rica ederim de ne bu resmiuet azizim
Soran1 yılbir Marvel çizgi roman karakteri gibi
- 1 yıl
Sen ne değişik bir kadınsın yahuuu çok farklısın tanımak isteriö seni
Soran1 yılLütfen bu konular hakkında benimle konuşmayın. Ben sitede sadece soru ve cevap paylaşmak veya soruları cevaplamak için bulunuyorum. Eğer tartışmak isterseniz, bu cevap konusunun ötesinde olacak. Gerçekten bundan kaçınıyorum. Burası bir yer değil veya ben istemiyorum. tanışmak.
Bugün şüpheli ve sağlıksız saldırılar olduğunu fark etmiş olabilirsiniz. Bunlardan biri, kadınlar tarafından kötü muamele gördüğü için bilinçsizce egosunu kullanmışsa ve bu nedenle yorumlarıyla kadınlara saldırmışsa, bunu aşmaya çalışıyorum. Diğeri tamamen farkındaydı ve narsisti , tedavi olmak istemiyor ve üstüne üstlük sahte bir hesap kullanıyor çünkü gelip bana doğrudan saldırmak ve gerçekte kim olduğunu göstermek için çok korkak
KS'de ruh sağlığı çok bozuk, kötü insanlar var, senin durumunda ne olur onu söylemiyorum ama ben her şeyden uzak duruyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
1 yılEgo değil o gurur meselesi.
01 Yorumla
Soran1 yılEgo benlik algısıyla ilgilidir ve ilişkilerde bir engel olabilir,
Gurur ise olumlu veya aşırı olabilen bir başarı hissidir.
Nüansı görüyor musunuz?
- Kişilik & Karakter konusunda 547 cevap paylaştı.
1 yılÇok saçma egolu insanları sevmiyorum
04 Yorumla
Soran1 yılsaçma ego nedir bize açıklayabilir misin :)?
- 1 yıl
kendini beğenmiş insanlar itici oluyor zaten yaratılış kanunlarına da aykırı bir durum insan ölümlü bir varlık sonuç olarak hepimiz gelip geçiciyiz... sadelik hoş görü her zaman saygıyı hakeder
Soran1 yıl👌
- 1 yıl
👌👌
Gizli Üye(30-35)1 yılEgo dediğin bir Ankara otobüsü
00 Yorumla
1 yılEgonun işi bu
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSeni de mi etti?
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNe kadar sürdü konuşmanız
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer