
Valla şu an 1-2 kişi aynısını yapıyor ve ne yapsam bilemedim 😅

Valla şu an 1-2 kişi aynısını yapıyor ve ne yapsam bilemedim 😅
Valla biz artık çocuklu tayfalarız. Bir cevap bile beklemiyoruz karşı taraftan. Uyuya kalmıştır, bulaşığı aradan çıkarayım diye bir ilham gelmiştir, çocuk telefona musallat olmasın diye ortadan kaybetmiştir… Ki en everest örneğimi vereyim: Ramazanda misafire hazırlık yapmışım, karı koca gelmişler, ben çocuğu uyutup geliyorum diye uyuya kalmışım. Erkekler teravihe gidip gelmiş, kız beni hiç uyandırmamış, kitaplıktan kitap alıp okumuş. Benden misafire eşlik etmem bile beklenemez, ne mesajı ne cevabı sjsjs
Saatler sonra mesaj almak bir anlamda "geç kalmış bir hediye" gibi oluyor. Başta hafif bir şaşkınlık, sonra da hoş bir mutluluk hissi uyandırıyor. "Ah, sonunda!" diye düşünüp, merakla mesajı açıyorum. Ama yine de sabır testini geçmiş oluyorum; biraz da mizahi bir şekilde "Nihayet!" demek isteyebilirim. Tabii bu, mesajın içeriğine bağlı olarak değişir; bazen "Hadi canım, ne haber?" diyerek tepki verebilirim, bazen de tamamen duygusal bir yanıtla karşılık veririm.
Hımm bana da aynıları oluyor :D
Bir benzer olduğum kişi daha mı çıktı yoksa KS de😅
Arkadaş zaten sorularıma gelenler (toksik kısım hariç mantıklı insanlar) benim gibi azıcık deli oluyor :D
Yaşasın delilik o zaman🥳🥳🥳🥳🎈🎈🎈🎈
Yaşasın :D :D
Eic için teşekkür ederim 🎈
Önemli değil bu saatte teşekkür alacağımı bilmiyordum 😅😅
Misafimiz vardı😅 artık uyurum ben de şimdi😅
Hee uyu uyu 😅
Tepki vermiyorum ben de öyleyim çünkü. Kimsenin mesajına hemen cevap vermek zorunda değilim onlar da öyle ne zaman mesajlaşmaya kendimi hazır hissedersem o zaman yazarım
İnsanların bir değer sıralaması vardır öncelik sıralaması vardır bir insan sana nekadar geç cevap veriyorsa ordan anlayabilirsin aslında kimse 2 3 saat yazmıcak kadar meşgul değildir
Örnek: 2 kişiyle konuşan birini göz önüne alalım bir tanesi geleceği açısından iş para yönünden önemli birisi diğeri de arkadaşı veya başka birisi öncelik olarak sence kime cevap verir ve ne sıklıkla yazar Bukadar basit aslında
Cevap
35Cevap
İşi varsa sorun yok, ama sürekli aynısını yapıyorsa tepki vermem ki. Zaten istemiyor konuşmak anlamamak için saIak olmak lazım.
Sende aynısını yap 😅
Şaka maka işi vardır, yazamayabilir ama bilerek yapıyorsa ben daha geç yazarım ya da hiç yazmam
nedenini sorarım sadece
İşi varsa bişey diyemem ama alışkanlık haline döndüyse sinir olurum aynısını bende ona yaparım..
Bende yapamam gördüğüm an cevap veririm.. 😅
Aynen ondan işte.. 😂😂
Delinin halinden deli anlar.. 😂😂
Niye anlamasın anlar anlar.. 😅
Öyle mi dersin.. 😂
Beni anlıyorlar çok şükür ya.. 😅
Beni hep anlıyorlar.. 😅
El mahkum..🤭
@Myblue2025 Ay aşk olsun ya bu bana yapılır mı.. 😅
Kim, nasıl, ne yapmış ki tatlım..🤭
@Myblue2025 el mahkum dedin daha ne diyeceksin.. 😅
O sevgiden balım ya..😂
@Myblue2025 biliyorum tatlım bilmem mi hiç.. 😂
Ne konuştuğumuza bağlı tepkim 😃 heyecanla beklenen bir konuşmanın karşılığı iki saat sonra geliyorsa konudan koparım özenim kalmaz kişi de konu da önemini yitirir. Tabi bana herhangi bir işi olduğunu belirtmemişse.
Çoğu kişi bunu alışkanlık olarak benimsiyor ve cooluk olarak nitelendiriyor. O saatler boyunca kendi kendimi yiyor yine de mesaj aldığım an anında dönüş yapıyorum ve tekrar tekrar aynı şeyi yaşıyorum sorun bende sanırım ne de olsa isteyen istediğine istediği zaman müsait olabilir:)
Ben hemen cevap yazarım durumu da akışa bırakırım. Cevap geç yazmak bir çözüm değil vakit kaybı bence.
Öncelik meselesi. Belli ki ilgili kişi için yeterince öncelikli biri değilim. Madem öyle, bende mesajlarına geç geri dönüş yaparım. İlk yazan da ben olmam.
Hiçbir tepki vermiyorum çünkü sevgilim yok kimsenin duygularıyla daha oynamak istemiyorum haddim değil
Görseldeki adam gibi bakıyorum mesaja tekrar cevap vermeye değerse yazarım yoksa görüldüyü hak eder
Bu abinin baktığı gibi bakıyorum ve düşünüyorum canını aciticak ne yapabilirim elimden ne gelir düşünüyorum
Evet 😂😂
Tamam kardeşim 😀
Bende kişiye göre değişir bu... Benim gibi birkaç arkadaşım var takılmam onlara 🙃
Yani ben yorumsuz kalayım ama işi varsa gercekten bir şey diyemem 🐣
Özəl biri deyilse problem etdiğim bir durum deyil. Ama özel bir insan olsa da çok da problem etmem tabii sebebini dedikden sonra işi olmuş ola bilir, başı karışık olmuş ola bilir nedenini bilmeden kızmak hoş deyil
Karşımdakine ne denli değer verdiğim onu nerde tuttuğum nasıl gördügüm önemli
Konuşma hevesim kaçıyor ve artık eskisi gibi olamıyorum alışkanlık haline getirdiklerinde
Anladıkları dil
Kim olursa olsun bu saygısızlık olur eğer işim yoksa hemen dönerim aynı tepkiyi karşımdaki insandan beklerim özel ya da tüzel olsun farketmez eğer sallıyorsa çok kurumsal bir dille uyarır hak ettiği cvbı veririm.
Kişinin o anki durumuna göre değişir. İşi varsa ve söylediyse sorun etmem.
Mesaj derken burayı kast ediyorsan yok be o kadar bozulmadım daha dur yaşım kaç
Hemen dönerim sonra 3 5 mesaj gelir sonra 1 saat mesaj gelmez ha öyle mi dedim yıllardır mesajlara üstten bakıyorum girmiyorum görüldü bile olmuyor
😂😂 baya sinirliyorum ben de hemen cevap vermiyorum
😅😅 bir zama o cevap 24 saat bıraktım
Pek takmam öyle şeyleri, müsait değildir belki, illa ki dönüş yapar 😃
eğer nedenini ve belirli bir sebebimi belirtiyorsa sorun değildir elbette
Ama sana 24 + saat veya daha fazla süre içinde cevap vermiyorsa bunun kendi zararı olduğunu belirtmek isterim en az 1 dakika içinde bir kaç tuşa basıp sana ulaşması zor olmamalı
Aslında bakarsanız kısaca size geç dönen birisi sizi önemsemiyordur değer vermiyordur ki geç yazıyordur. Biri bana geç yazınca mesaj gelene kadar aklım orada oluyor hele bir de kısacık bir cevap verdi mi dovesim falan geliyor mesajlasmanin amacı ne anlık hızlıca sohbet ama yok bazısı illa geç cevap veriyor
Saatler sonra gereksiz mesajlar almaktan nefret ediyorum. Bazen birinden ya da birilerinden mesaj beklersem ama onlar istediğim saat yerine meşgul olduğum bir vakit ya da uyumadan önce mesaj atarlar bazen. Bende biraz asabilikle ters bir şey söylersem küslük yaparlar. Bu insanlara en iyi çözüm görmemiş numarası.
İlk konuştuğunuz zamanlar hemen cevap veriyor muydu önce bir onu düşünmek lazım. Zamanla ya sıkılıyorlar ya da önceliği sen değilsin.
Benimde zaman zaman 14 15 saat cevap vermediğim oluyor ama isteyerek değil. Sabahlayınca otomatik olarak akşam uyanıyorsun çok sevdiğin biri değilse hadi ordan et gitsin ne kadar egolarını okşayacağız?;d
önüne gelene mesaj atan bir abaza değilsen, gerçekten istediğin kişiye mesaj atıyorsan anlayışla beklemen gerek. diğer insan ilişkilerinde geç dönülmesine zaten takmazsın, herkesin işi gücü var istediginde döner
Bende saniyesinde yazanlardan değilim o yüzden gücenmem. Ama sohbet içinde birden ortadan kaybolanları sorgularım 😃
Eskiden o kadar masumdum ki sevgilim 5 saat sonra cevap yazardı ben 5 sn ye sonra 😂😂 akıllandım artık geç yazan kişi ben oluyorum genelde
ben kim olursa gördüğümde cevap veririm ha karşı taraf işi vardır anlayışlı olmak gerekk yok hep böyle ise salla geç
Bunu hep yapanların samimiyeti sorgulanmalı açıkçası. Ve bunu 20 kere yapan kişiyi hayatımdan en hızlı şekilde çıkardım öneririm. Değersiz hissettiren hiç bi yerde durmayacaksın kafan rahat oluyor.
Eğer işi varsa sorun değil de her yazılana böyleyse dediğim iyidir.
Sinir oluyorum geri dönüş yaptığında rahatsız olmadınız inşallah hanımefendi/beyefendi diyorum soruncada yok bişey diyorum jsksjssjsn
Valla senaryoyu yazıyorum oyuncuları buluyorum kafamda kuruyorum oynatıyorum falan böyle,
Bazen umrumda olmuyor gerçekten sevgilim bugün 10 buçuktan beridir bakmıyordu en son görüldü kalmis gibi biseydi reels atmıştı bugün suratına sordum dedim ne alaka neden bakmadın bilmem de bazense soruyorum işte sinir bozucu gerçekten
çoğu zaman bir şey olmamış gibi devam ediyorum ama bazen tepki gösterebiliyorum 😄
Bi kaç kere oluyorsa sorun etmem ama devamlı olan birşeyse konuşma hevesim kaçıyor ve aynısını yapma mecburiyetinde bırakiyorlar
İşi varmış ki yanit verememis diye düşünürüm. Zaten yanıt beklediğim kişi sevdiğim, değer verdiğim insandır. Bana bilerek bunu yapmaz.
Tepki vermiyorum ki 😀, en yakınım kategorisinde değilse umrumda değil, bende geç atarım. En yakınlarım yapınca sorgulamıyorum bile 😂
Aslında pek umursamam vermeyebilir anında cevap ama benim bir kuzenim var bir gün sonra cevap veriyor o zaman da soğuyorum.. 🤷🏻♀️
Kişiye bağlı kimi olur yazsa da yazmasa da çok umursamam kimi olur iki dk geç yazsa üzülürüm
Ben umursamam o an atmış yarım saat sonra gelmiş ertesi gün gelmiş önemi yok
Genelde ben de saatler sonrasına bırakıyorum
Bı şey yapmıyorum bakıyorum öyle ama kimseye yazmıyorum sıkıntı da olmuyo
Ugrasamam valla soğuk davranırım sonra iletişimi keserim
Geçerli bir sebebi yoksa bakmıyorum birkaç gün
Çok yakınım değilse umrumda olmaz
Yakınımsa da ne zıkkıma geç cevap veriyorsun diyorum hendjd
Tepki falan vermem, cevap yazmam. Tekrar yazarsa dönerim ama geç dönerim canım isteyince :d
Eskiden sinir olurdum artık ben öyle yapıyorum kimse elinde telefonla gezmek zorunda değil
Meşgulse adam bişey demem. az çok kimin nesen yazmadığını da bilirim
Bu kadar geç cevap almayı isteseydim mektup yazardım derdim.
S*l*k gibi anında cevap veriyorum ckfkdkddk sinir bozucu bir durumm
Bunu sürekli yapıyorsa ya bi S. tir git derim yazmam ya da ertesi gün kısa bir cevap yazarım
Ben takilmiyorum o tarz şeylere müsait değildir olabilir
Genelde o kadar yoğun oluyorum ki takılmıyorum
Aynısını yapar ya da hiç bir şekilde sallamam ki anlasın...
Yıllaaar sonra görüşmüş gibi tepki veriyorum napıcam yani ayıp denen bişey var 😂
Normal arada bende yaparım, bilerek yapılmıyorsa tabii işi ola bilir.
Bi ben konuşmayı iple çekiyorum demek ki derim. Değer kaybetmez ama kırılırım
çevremdekileri az çok tanıyorum ne zaman yazıp yazmayacağı ya da ne kadar süre içinde bana geri dönüş sağlayacağını biliyorum sende biliyorsan işi olmadığı halde mesaja dönmüyorsa arkadasında olsa sevgilin de olsa mesafe koymalısın bence
Normalde bende yazmam , fakat bir süre sonra bunun doğru olmadığını düşünerek , sorgulamaya başladım. Ve sonra soru sormaya karar verdim, bunu ona sor işin mi vardı ya da bir sorun mu var gibisinden :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?