• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz?

Carvel
Carvel Takip Et
FenomenMaster Yaş: 28
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
246
Yapay Zekaya Sor
Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz?

Valla şu an 1-2 kişi aynısını yapıyor ve ne yapsam bilemedim 😅

Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz?
Cevapla
Mesaj Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
31 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • saçmabirkişilik
    saçmabirkişilik Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Valla biz artık çocuklu tayfalarız. Bir cevap bile beklemiyoruz karşı taraftan. Uyuya kalmıştır, bulaşığı aradan çıkarayım diye bir ilham gelmiştir, çocuk telefona musallat olmasın diye ortadan kaybetmiştir… Ki en everest örneğimi vereyim: Ramazanda misafire hazırlık yapmışım, karı koca gelmişler, ben çocuğu uyutup geliyorum diye uyuya kalmışım. Erkekler teravihe gidip gelmiş, kız beni hiç uyandırmamış, kitaplıktan kitap alıp okumuş. Benden misafire eşlik etmem bile beklenemez, ne mesajı ne cevabı sjsjs

    1
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Saatler sonra mesaj almak bir anlamda "geç kalmış bir hediye" gibi oluyor. Başta hafif bir şaşkınlık, sonra da hoş bir mutluluk hissi uyandırıyor. "Ah, sonunda!" diye düşünüp, merakla mesajı açıyorum. Ama yine de sabır testini geçmiş oluyorum; biraz da mizahi bir şekilde "Nihayet!" demek isteyebilirim. Tabii bu, mesajın içeriğine bağlı olarak değişir; bazen "Hadi canım, ne haber?" diyerek tepki verebilirim, bazen de tamamen duygusal bir yanıtla karşılık veririm.

    2
    9 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hımm bana da aynıları oluyor :D

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Bir benzer olduğum kişi daha mı çıktı yoksa KS de😅

    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Arkadaş zaten sorularıma gelenler (toksik kısım hariç mantıklı insanlar) benim gibi azıcık deli oluyor :D

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Yaşasın delilik o zaman🥳🥳🥳🥳🎈🎈🎈🎈

    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz? Yaşasın :D :D

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Eic için teşekkür ederim 🎈

    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Önemli değil bu saatte teşekkür alacağımı bilmiyordum 😅😅

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Misafimiz vardı😅 artık uyurum ben de şimdi😅

    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hee uyu uyu 😅

  • -Lili-
    -Lili- Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Tepki vermiyorum ben de öyleyim çünkü. Kimsenin mesajına hemen cevap vermek zorunda değilim onlar da öyle ne zaman mesajlaşmaya kendimi hazır hissedersem o zaman yazarım

    0
    0 Yorumla
  • Shizoo007
    Shizoo007 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    İnsanların bir değer sıralaması vardır öncelik sıralaması vardır bir insan sana nekadar geç cevap veriyorsa ordan anlayabilirsin aslında kimse 2 3 saat yazmıcak kadar meşgul değildir
    Örnek: 2 kişiyle konuşan birini göz önüne alalım bir tanesi geleceği açısından iş para yönünden önemli birisi diğeri de arkadaşı veya başka birisi öncelik olarak sence kime cevap verir ve ne sıklıkla yazar Bukadar basit aslında

    1
    2 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı ve doğru hocam.

      Yorumla
    • Shizoo007
      Shizoo007
      1 yıl

      Eyvallah reis

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

111

Cevap

35

Cevap

  • inciitanesiii u
    inciitanesiii Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.

    İşi varsa sorun yok, ama sürekli aynısını yapıyorsa tepki vermem ki. Zaten istemiyor konuşmak anlamamak için saIak olmak lazım.

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Qynen öyle haklısın

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Sende aynısını yap 😅
    Şaka maka işi vardır, yazamayabilir ama bilerek yapıyorsa ben daha geç yazarım ya da hiç yazmam

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı öğretmenim 🤣🙏

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.

    nedenini sorarım sadece

    1
    0 Yorumla
  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    1 yıl

    İşi varsa bişey diyemem ama alışkanlık haline döndüyse sinir olurum aynısını bende ona yaparım..

    1
    25 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ben yapamıyorum kendime gıcık oluyorum işte bu sefer

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Bende yapamam gördüğüm an cevap veririm.. 😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İkimizde de biraz şeylik var galiba :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Aynen ondan işte.. 😂😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      :D :D bence de :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Delinin halinden deli anlar.. 😂😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Maalesef bazen anlamaz ama :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Niye anlamasın anlar anlar.. 😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yok yok bazen tam delilikleri tutarsa anlamazlar :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Öyle mi dersin.. 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Maalesef öyle :D :D sence

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Beni anlıyorlar çok şükür ya.. 😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Beni de anlıyorlar da bazen :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Beni hep anlıyorlar.. 😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İyiymiş

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      Öyledir.. Sağolsunlar @myblue2025 ruh ikizim tabiki anlayacak, @_snow_ abi olmak kolay değil, @_elyise ruh ikizim demirbaş olmazsa olmaz.. 😅 beni anlayan en bi sevdiklerim.. 😊

      Yorumla
    • _snow_
      _snow_
      1 yıl

      Çay ver anca çene 🤣

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      @_snow_ Valla beni 1-2 deli anlıyor sadece :D

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      @_snow_ tek derdi çay.. 😂 Çayı ver önünden yemeğini al o derece.. 😂

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      1 yıl

      El mahkum..🤭

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      @Myblue2025 Ay aşk olsun ya bu bana yapılır mı.. 😅

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      1 yıl

      Kim, nasıl, ne yapmış ki tatlım..🤭

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      @Myblue2025 el mahkum dedin daha ne diyeceksin.. 😅

      Yorumla
    • Myblue2025
      Myblue2025
      1 yıl

      O sevgiden balım ya..😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      1 yıl

      @Myblue2025 biliyorum tatlım bilmem mi hiç.. 😂

      Yorumla
  • Aklıselimolalım
    Aklıselimolalım Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 52%
    1 yıl

    Ne konuştuğumuza bağlı tepkim 😃 heyecanla beklenen bir konuşmanın karşılığı iki saat sonra geliyorsa konudan koparım özenim kalmaz kişi de konu da önemini yitirir. Tabi bana herhangi bir işi olduğunu belirtmemişse.

    2
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı valla

      Yorumla
  • Lavınıaaa_1903
    Lavınıaaa_1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Çoğu kişi bunu alışkanlık olarak benimsiyor ve cooluk olarak nitelendiriyor. O saatler boyunca kendi kendimi yiyor yine de mesaj aldığım an anında dönüş yapıyorum ve tekrar tekrar aynı şeyi yaşıyorum sorun bende sanırım ne de olsa isteyen istediğine istediği zaman müsait olabilir:)

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    1 yıl

    Ben hemen cevap yazarım durumu da akışa bırakırım. Cevap geç yazmak bir çözüm değil vakit kaybı bence.

    1
    0 Yorumla
  • BiricikMinicik
    BiricikMinicik Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Öncelik meselesi. Belli ki ilgili kişi için yeterince öncelikli biri değilim. Madem öyle, bende mesajlarına geç geri dönüş yaparım. İlk yazan da ben olmam.

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İyi yöntem.

      Yorumla
  • _Liliy_
    _Liliy_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20 , eic 97%
    1 yıl

    Hiçbir tepki vermiyorum çünkü sevgilim yok kimsenin duygularıyla daha oynamak istemiyorum haddim değil

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Konu sevgililik değildi zaten, arkadaşlık, dostluk, aile bireyleri içinde geçerliydi

      Yorumla
  • Gizemmmmmli
    Gizemmmmmli Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 832 cevap paylaştı.

    Görseldeki adam gibi bakıyorum mesaja tekrar cevap vermeye değerse yazarım yoksa görüldüyü hak eder

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı

      Yorumla
  • AlininAnnesi72
    AlininAnnesi72 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Bu abinin baktığı gibi bakıyorum ve düşünüyorum canını aciticak ne yapabilirim elimden ne gelir düşünüyorum

    1
    4 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Hareketli resim devamı kötü İşte

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Evet 😂😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Boş ver kardeşim sen sakin ol 😅

      Yorumla
    • AlininAnnesi72
      AlininAnnesi72
      1 yıl

      Tamam kardeşim 😀

      Yorumla
  • wouldliketobeLulu
    wouldliketobeLulu Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    Bende kişiye göre değişir bu... Benim gibi birkaç arkadaşım var takılmam onlara 🙃

    2
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İyiymiş 😊

      Yorumla
  • Zümra526
    Zümra526 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Yani ben yorumsuz kalayım ama işi varsa gercekten bir şey diyemem 🐣

    1
    5 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Neden ki 🙄🫣🤣

      Yorumla
    • Zümra526
      Zümra526
      1 yıl

      ahah aramızda 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Tamam öyle olsun 😅

      Yorumla
    • Zümra526
      Zümra526
      1 yıl

      👉👈😅

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Merak etme 🤣

      Yorumla
  • Pömpüş
    Pömpüş Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 797 cevap paylaştı.

    Özəl biri deyilse problem etdiğim bir durum deyil. Ama özel bir insan olsa da çok da problem etmem tabii sebebini dedikden sonra işi olmuş ola bilir, başı karışık olmuş ola bilir nedenini bilmeden kızmak hoş deyil

    1
    1 Yorumla
    • Pömpüş
      Pömpüş
      1 yıl

      @Üzgünçocuk06 teşekkürler beyfendi ✨

      Yorumla
  • Tempæst
    Tempæst Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Karşımdakine ne denli değer verdiğim onu nerde tuttuğum nasıl gördügüm önemli

    1
    12 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Haklısın, ulen biraz ciddi yorum yapmada gırgır yapalım 🥲

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      Vallahi bugün erken yatmak istiyorum vücudum iflas edecek artık he 1 saat uykuyla her gun işe mi gidilir jajfng

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Vay arkadaş uyusana gardaş bana da bildirim geldi diye girdim 🤣🤣

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      Sen de uyu uyu😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yok yok dün erken uyudum bugün de öyle olur umarım 🤣🤣

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      Umarim uyumuşundur sjrj

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Uyuduk işte beaa 🤣🤣

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      Eyi beaaa😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ya sen beaaa 🤣🤣

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      Uyudum ben de beaaa😂😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      İyi beaaa 🤣

      Yorumla
    • Tempæst
      Tempæst
      1 yıl

      İyidir beeaaa😂

      Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Konuşma hevesim kaçıyor ve artık eskisi gibi olamıyorum alışkanlık haline getirdiklerinde

    1
    3 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Maalesef bende de öyle

      Yorumla
    • ᖇaskolnikov
      ᖇaskolnikov
      1 yıl

      Anladıkları dil

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Galiba.

      Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Kim olursa olsun bu saygısızlık olur eğer işim yoksa hemen dönerim aynı tepkiyi karşımdaki insandan beklerim özel ya da tüzel olsun farketmez eğer sallıyorsa çok kurumsal bir dille uyarır hak ettiği cvbı veririm.

    1
    0 Yorumla
  • gunyss
    gunyss Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Kişinin o anki durumuna göre değişir. İşi varsa ve söylediyse sorun etmem.

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı valla

      Yorumla
  • statüko
    statüko Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Mesaj derken burayı kast ediyorsan yok be o kadar bozulmadım daha dur yaşım kaç

    1
    2 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Genel olarak hocam, WhatsApp Messenger falan da dahil yani

      Yorumla
    • statüko
      statüko
      1 yıl

      bura haricinde genelde hemen cevap yazması gereken mesajlarım olmaz direk ararım direk açarlarrrrr

      Yorumla
  • BiliyormBununAdı_AŞK
    BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et
    Master Yaş: 34
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Hemen dönerim sonra 3 5 mesaj gelir sonra 1 saat mesaj gelmez ha öyle mi dedim yıllardır mesajlara üstten bakıyorum girmiyorum görüldü bile olmuyor

    1
    1 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Kötüymüş o

      Yorumla
  • Perikızı0007
    Perikızı0007 Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    😂😂 baya sinirliyorum ben de hemen cevap vermiyorum

    1
    2 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Sakin ol sen 😅

      Yorumla
    • Perikızı0007
      Perikızı0007
      1 yıl

      😅😅 bir zama o cevap 24 saat bıraktım

      Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Pek takmam öyle şeyleri, müsait değildir belki, illa ki dönüş yapar 😃

    1
    3 Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ya müsait olduğunu biliyorsan 😅😅

      Yorumla
    • Bahar_555 u
      Bahar_555
      1 yıl

      Ciddiye almam ya sjsj

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Mantıklı hemde bayağı bir yol 😅

      Yorumla
  • Selaamm1
    Selaamm1 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    1 yıl

    eğer nedenini ve belirli bir sebebimi belirtiyorsa sorun değildir elbette
    Ama sana 24 + saat veya daha fazla süre içinde cevap vermiyorsa bunun kendi zararı olduğunu belirtmek isterim en az 1 dakika içinde bir kaç tuşa basıp sana ulaşması zor olmamalı

    1
    0 Yorumla
  • birgençkadın-2
    birgençkadın-2 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    1 yıl

    Aslında bakarsanız kısaca size geç dönen birisi sizi önemsemiyordur değer vermiyordur ki geç yazıyordur. Biri bana geç yazınca mesaj gelene kadar aklım orada oluyor hele bir de kısacık bir cevap verdi mi dovesim falan geliyor mesajlasmanin amacı ne anlık hızlıca sohbet ama yok bazısı illa geç cevap veriyor

    1
    0 Yorumla
  • Aylin371718362
    Aylin371718362 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 31
    1 yıl

    Saatler sonra gereksiz mesajlar almaktan nefret ediyorum. Bazen birinden ya da birilerinden mesaj beklersem ama onlar istediğim saat yerine meşgul olduğum bir vakit ya da uyumadan önce mesaj atarlar bazen. Bende biraz asabilikle ters bir şey söylersem küslük yaparlar. Bu insanlara en iyi çözüm görmemiş numarası.

    1
    0 Yorumla
  • Damlamidediniizz_
    Damlamidediniizz_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    1 yıl

    İlk konuştuğunuz zamanlar hemen cevap veriyor muydu önce bir onu düşünmek lazım. Zamanla ya sıkılıyorlar ya da önceliği sen değilsin.

    Benimde zaman zaman 14 15 saat cevap vermediğim oluyor ama isteyerek değil. Sabahlayınca otomatik olarak akşam uyanıyorsun çok sevdiğin biri değilse hadi ordan et gitsin ne kadar egolarını okşayacağız?;d

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    önüne gelene mesaj atan bir abaza değilsen, gerçekten istediğin kişiye mesaj atıyorsan anlayışla beklemen gerek. diğer insan ilişkilerinde geç dönülmesine zaten takmazsın, herkesin işi gücü var istediginde döner

    1
    0 Yorumla
  • Liyalina
    Liyalina Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Bende saniyesinde yazanlardan değilim o yüzden gücenmem. Ama sohbet içinde birden ortadan kaybolanları sorgularım 😃

    1
    0 Yorumla
  • Mervets61ts6161
    Mervets61ts6161 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Eskiden o kadar masumdum ki sevgilim 5 saat sonra cevap yazardı ben 5 sn ye sonra 😂😂 akıllandım artık geç yazan kişi ben oluyorum genelde

    1
    0 Yorumla
  • Uzaktaki_Anılar
    Uzaktaki_Anılar Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    ben kim olursa gördüğümde cevap veririm ha karşı taraf işi vardır anlayışlı olmak gerekk yok hep böyle ise salla geç

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Bunu hep yapanların samimiyeti sorgulanmalı açıkçası. Ve bunu 20 kere yapan kişiyi hayatımdan en hızlı şekilde çıkardım öneririm. Değersiz hissettiren hiç bi yerde durmayacaksın kafan rahat oluyor.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Eğer işi varsa sorun değil de her yazılana böyleyse dediğim iyidir.

      Yorumla
  • zeynepxxxl
    zeynepxxxl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl

    Sinir oluyorum geri dönüş yaptığında rahatsız olmadınız inşallah hanımefendi/beyefendi diyorum soruncada yok bişey diyorum jsksjssjsn

    1
    0 Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Valla senaryoyu yazıyorum oyuncuları buluyorum kafamda kuruyorum oynatıyorum falan böyle,

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bazen umrumda olmuyor gerçekten sevgilim bugün 10 buçuktan beridir bakmıyordu en son görüldü kalmis gibi biseydi reels atmıştı bugün suratına sordum dedim ne alaka neden bakmadın bilmem de bazense soruyorum işte sinir bozucu gerçekten

    1
    0 Yorumla
  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    çoğu zaman bir şey olmamış gibi devam ediyorum ama bazen tepki gösterebiliyorum 😄

    1
    0 Yorumla
  • gecenin_kralicesii
    gecenin_kralicesii Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Bi kaç kere oluyorsa sorun etmem ama devamlı olan birşeyse konuşma hevesim kaçıyor ve aynısını yapma mecburiyetinde bırakiyorlar

    1
    0 Yorumla
  • Tersy
    Tersy Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 58%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    İşi varmış ki yanit verememis diye düşünürüm. Zaten yanıt beklediğim kişi sevdiğim, değer verdiğim insandır. Bana bilerek bunu yapmaz.

    1
    0 Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.

    Tepki vermiyorum ki 😀, en yakınım kategorisinde değilse umrumda değil, bende geç atarım. En yakınlarım yapınca sorgulamıyorum bile 😂

    1
    0 Yorumla
  • Akangözyaşı
    Akangözyaşı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Aslında pek umursamam vermeyebilir anında cevap ama benim bir kuzenim var bir gün sonra cevap veriyor o zaman da soğuyorum.. 🤷🏻‍♀️

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Kişiye bağlı kimi olur yazsa da yazmasa da çok umursamam kimi olur iki dk geç yazsa üzülürüm

    2
    0 Yorumla
  • Kaan-Bey
    Kaan-Bey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 417 cevap paylaştı.

    Ben umursamam o an atmış yarım saat sonra gelmiş ertesi gün gelmiş önemi yok

    2
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    1 yıl

    Genelde ben de saatler sonrasına bırakıyorum

    1
    0 Yorumla
  • KelebekBlossom
    KelebekBlossom Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 857 cevap paylaştı.

    Bı şey yapmıyorum bakıyorum öyle ama kimseye yazmıyorum sıkıntı da olmuyo

    1
    0 Yorumla
  • userrr1234567890
    userrr1234567890 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    1 yıl

    Ugrasamam valla soğuk davranırım sonra iletişimi keserim

    1
    0 Yorumla
  • NavistaTatarov
    NavistaTatarov Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Geçerli bir sebebi yoksa bakmıyorum birkaç gün

    1
    0 Yorumla
  • ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ m
    ᴀɴɢᴇʙʟᴀɴᴄ Takip Et
    Master Yaş: 102 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Çok yakınım değilse umrumda olmaz
    Yakınımsa da ne zıkkıma geç cevap veriyorsun diyorum hendjd

    1
    0 Yorumla
  • ArtistSerserii
    ArtistSerserii Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 49%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 714 cevap paylaştı.

    Tepki falan vermem, cevap yazmam. Tekrar yazarsa dönerim ama geç dönerim canım isteyince :d

    1
    0 Yorumla
  • Tinkerbellll_
    Tinkerbellll_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Eskiden sinir olurdum artık ben öyle yapıyorum kimse elinde telefonla gezmek zorunda değil

    1
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Meşgulse adam bişey demem. az çok kimin nesen yazmadığını da bilirim

    1
    0 Yorumla
  • Sonumuzgeldi
    Sonumuzgeldi Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 99%
    1 yıl

    Bu kadar geç cevap almayı isteseydim mektup yazardım derdim.

    1
    0 Yorumla
  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    S*l*k gibi anında cevap veriyorum ckfkdkddk sinir bozucu bir durumm

    1
    0 Yorumla
  • ÇiçeğiburnundaAnne
    ÇiçeğiburnundaAnne Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 88%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Bunu sürekli yapıyorsa ya bi S. tir git derim yazmam ya da ertesi gün kısa bir cevap yazarım

    1
    0 Yorumla
  • Sanalsevapp
    Sanalsevapp Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    1 yıl

    Ben takilmiyorum o tarz şeylere müsait değildir olabilir

    1
    0 Yorumla
  • theangelsq
    theangelsq Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    1 yıl

    Genelde o kadar yoğun oluyorum ki takılmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.

    Aynısını yapar ya da hiç bir şekilde sallamam ki anlasın...

    1
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Yıllaaar sonra görüşmüş gibi tepki veriyorum napıcam yani ayıp denen bişey var 😂

    1
    0 Yorumla
  • Blossom01
    Blossom01 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Normal arada bende yaparım, bilerek yapılmıyorsa tabii işi ola bilir.

    1
    0 Yorumla
  • ruhumunışığı
    ruhumunışığı Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Bi ben konuşmayı iple çekiyorum demek ki derim. Değer kaybetmez ama kırılırım

    1
    0 Yorumla
  • ssssssaksk
    ssssssaksk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 23
    1 yıl

    çevremdekileri az çok tanıyorum ne zaman yazıp yazmayacağı ya da ne kadar süre içinde bana geri dönüş sağlayacağını biliyorum sende biliyorsan işi olmadığı halde mesaja dönmüyorsa arkadasında olsa sevgilin de olsa mesafe koymalısın bence

    1
    0 Yorumla
  • Caglarasgll
    Caglarasgll Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    1 yıl

    Normalde bende yazmam , fakat bir süre sonra bunun doğru olmadığını düşünerek , sorgulamaya başladım. Ve sonra soru sormaya karar verdim, bunu ona sor işin mi vardı ya da bir sorun mu var gibisinden :)

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (86)
Devamını Gör(131)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Saatler sonra mesaj alınca ne tepki veriyorsunuz? 61 cevap verildi
Saatler sonra gelen mesaja tepkiniz ne olur? 73 cevap verildi
Mesajınıza saatler sonra cevap gelince ne yapıyorsunuz? 78 cevap verildi
Mesajınıza saatler sonra cevap gelince ne yapıyorsunuz? 13 cevap verildi
Mesajınıza saatler sonra cevap gelince ne yapıyorsunuz? 8 cevap verildi
Mesajınıza saatler sonra cevap gelince ne yapıyorsunuz? 108 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨