Sanki bu hayatta yavaş yavaş oyunun sonuna geliyormuş gibi geliyor. 


Her gün yeni bir gün yeni bir umut. Tabii ki yarın kim ne olacağını bilemez. O yüzden sormuş gibi yaşamak lazım. Bir şey bilmemize gerek yok tahmin etmemize gerek yok yarın bizim için son olabilir kimse bilemez.
Doğru
Zaman ileriye sardıkça ömürden geriye kalanları toplarız zaten. Sadece farkına varmayız ve sadece yaşlanınca düşünürüz.
Doğru genç yaşta farkına vardım
Her gün yeni bir umutla uyanıyorum güne, ama bir yandan da ölümün her an geleceğini ve gideceğimi düşünüyor ve bu hisle yaşıyorum..
Cevap
11Cevap
Yaşadıkça hala bir şeylere umut ve zaman vardır.✨
Öyle değil mi zaten. Yavaş yavaş zamanımız doluyor.
Evet
evet ama hiç korkulcak bişe yok valla eğer dinini adam akıllı yaşıyorsan
Orası öyle. Korkmaktan bahsetmedim zaten hislerden bahsettim
Hayır, öyle hisslerim yok çok şükür. 🤲
Ne güzel
Vakti gelmişse yapacak bişey yok
Yani
Evet bunu tüm içtenlikle hissediyorum
Yok hiç düşünmedim öyle
Son diye bir şey yok
Ney var
Yeniden geleceğiz dünyaya
Yok artık
Hep oluyor
Hayata geç kalmışım hissi de oluyor dersen tam olcak 😂
Sorularımla yine karamsarlığa, depresyona sokuyorum ben sonumuzgeldi ( sonumuzun geldiğinin habercisi) 😂😂
Aa aşk olsun insan estağfurullah der neyse😒
Benim tarzımda böyle beğenmeyen cevap yazmasın hıh
Çevir çevir bu sefer u dönüşü yapamayacak durumdasın
Kuzu çevirme geldi aklıma😂
Sonumuz geldi...
😂
Son günlerimizde birlikte sinemaya gidelim mi 😂
Sonumuz gelirken bile erkeklerin tek derdi😂
Aşkolsun eve davet etmedimki sinema güvenli yer diye öyle dedim :)
Neymiş tek derdim 😂
Sinema mı güvenli 😂
Anlamışsındır kendi derdini😂
Ölmeden önce romantik duygusal aşk filmi izlemek kötümü olurdu
Ben derdimi biliyorum hatırlatıp yaramı deşme 🤣😅
Ben o ara son ibadetlerimi tamamlıyor olmayı tercih ederim
Ben vazgeçtim senle aynı anda ve günde sonum gelmesin 😂
Ay dokunmayın çok fenayım😂
Noldu niye fena oldun 😂
Aaa niye neyim varmış benim😂
İbadet ederek ölmek kötü bir istek mi
Senin için söyledim ben fena değilim😂
Peki tövbe et ibadetlerini tamamla :)
Benim içinse sağol çok düşüncelisin 😂
Sanada tavsiye ederim huzurla gidersin en azından
Rica ederim😂
Ben huzurluyum yinede sağol
Ecel vakti gizlidir. Her an gelebilir.
Evet
hayır hala çok var
Yokk
Sonumuz yakın mesafe
Aaa sen şu an benim durumumu tarif ettin 🙄
Korkuyorum
Şu an
Bazen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?