İnsanların eril ve dişil denilen birtakım özelliklerle idealize edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?

İnsanların eril ve dişil denilen birtakım özelliklerle idealize edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnsanların eril ve dişil denilen birtakım özelliklerle idealize edilmesi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla