Dış ve görünüşü ile övünen insanlara bakış açınız nedir?

Bazı insanlar nedense çok güzel/cok yakışıklı olduklarını düşünüp herkesin onlarla ilgilendiğini zannedip abuk subuk kibirlere giriyorlar nedense.

Bakıyorsun çirkin bir kadın/erkek değil ama dışarıda aynı tipten bir sürü var o yüzden o kadar da dikkatini çekmiyor ama bu arkadaşlar nedense önüne gelen insana sen bana aşıksın dimi sen benden çok hoslandin di mi gibi triplere giriyorlar.

Narsisizmin bu kadar yayılması dünya için gerçekten ciddi bir tehdit değil mi arkadaşlar?
Dış ve görünüşü ile övünen insanlara bakış açınız nedir?
Cevapla