Bazı insanlar nedense çok güzel/cok yakışıklı olduklarını düşünüp herkesin onlarla ilgilendiğini zannedip abuk subuk kibirlere giriyorlar nedense.
Bakıyorsun çirkin bir kadın/erkek değil ama dışarıda aynı tipten bir sürü var o yüzden o kadar da dikkatini çekmiyor ama bu arkadaşlar nedense önüne gelen insana sen bana aşıksın dimi sen benden çok hoslandin di mi gibi triplere giriyorlar.
Narsisizmin bu kadar yayılması dünya için gerçekten ciddi bir tehdit değil mi arkadaşlar?
Bakıyorsun çirkin bir kadın/erkek değil ama dışarıda aynı tipten bir sürü var o yüzden o kadar da dikkatini çekmiyor ama bu arkadaşlar nedense önüne gelen insana sen bana aşıksın dimi sen benden çok hoslandin di mi gibi triplere giriyorlar.
Narsisizmin bu kadar yayılması dünya için gerçekten ciddi bir tehdit değil mi arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer