Anlamayanlar için: Biri zırt pırt sözünüzü kesse mesela ne yaparsınız? Yine anlamayanlar soruyu cevaplamasın.

Anlamayanlar için: Biri zırt pırt sözünüzü kesse mesela ne yaparsınız? Yine anlamayanlar soruyu cevaplamasın.

Sözümü kesen birine sözümü kesmezsen veya resmi ilişkiyse sözümü kesmezseniz konuşmamı daha rahat tamamlar ve daha kolay anlaşabiliriz şeklinde uyarımı yaparım. Farkında olduğumu belli ederim. Öyle insanlara belli etmedikçe her konuşmada ben odaklı olmayı kendilerine hak görürler. Belirtmek gerekiyor.
Ben sakinlikten uzaklaştıkça uyarı şeklim değişiyo.
Tamamen sakinken: "Sözümü kesme lütfen"
Ağırlıklı olarak sakinken: "Sözümü kesmesen?"
Sakinken: "Sözümü kesme"
Hafiften sinirlenmeye başlıyosam: "Bi dinle"
Sinir katsayım artıyosa: "Dinlicek misin?"
Tam anlamıyla sinirlenmişsem: "Sus bi"
Hala sözümü kesiyosa: "Kapa bi çeneni"
Hala kesiyosa: "Tamam her b*ku sen biliyon, git naparsan yap aaa" diyom
Sanırım. ben fazla sakin kalabiliyorum belki de böyle profillere karşı uyuştum:)
Ya sitenin fenomenisin, sana ne sorcam. Delik çoraptan çıkan baş parmak gibi devamlı sağ altta gözüken yapay zekaya sor şeysi seni rahatsız ediyo mu? Hangi yetkiliden çıktı acaba bu kutsal fikir?
Ona bende alışamadım ya maalesef🥲
Site yönetimi demek öyle güncelleme getirmek istediler. Tahminimce sorulara hızlı cevap almak için geliştirilmiş bir hızlï arayüz formatı😂
Zira artık sorulara mantıklı cevaplar gelmiyor. Mecbur çareyi bunda buldular heralde😂
Yapay zeka da mantıklı cevap vermiyo. 2 lafın belini kıramıyoruz
Çoğu insandan akıllı şurada en azından tatlı ve destekleyiciler😂😂
Ama sıkıcılar, trolleyemiyom
Trol kaldıranı bırak, eğlenmeyi kaldıran veya eğlenmesini bilen kaldımı ki acaba?😂😂
Ben kaldım djdjsjs ben eğleniyom bi sekilde, kapalı kapılar ardında
Seni biliyoruz paint mezun bende eğleniyorum ahaha 😂😂
Eğlenmesini bilen kişini de yolunu da buluyor zaten😂😂
Kişisini de* hızlı yazmanın sonucu gülerek😂😂
Ifit ifit annadım djdjdj
😂😂😂😂
Bu kişinin yakın çevreden olduğunu farz ediyorum. Heyecanlıdır belki derim. Veya karakteri böyle ve önemli konularda bile bunu yapıyorsa, yoluma gitme vaktim gelmiştir. Ama önemli konularda dinliyorsa sorun yok. Onun frekansına eşitlerim kendimi olur biter. Geçenlerde öyle birinin frekansında kalmıştı ayarım zor kurtuldum yapışıyor o huy kolayca.
Ben sinir oluyom direkt
Bende kesiyorum bazen çokta takılmam ama gözüme fazla batarsa bilerek konuştuğu zaman umursamam kaleye almam.
Şamarı indiririm
Eic sdlşsf
Cevap
7Cevap
En nefret ettiğim şeylerin başında geliyor bu sadece benim için geçerli değil biri konuşurken başka birinin araya girip pardon sözünü kesiyorum diyip söz kesmesinden nefret ediyorum ama Allah'tan yakın çevremden bunu bana yapan yok bende kimseye yapmam
Görsel güzel aktarmış, tam olarak gerçek silah olmasada hayali silahımla kendimi vuruyor olurdum.
O sözler yutuluyor o an. ‘Al sen konuş, ne anlatacaksın acaba bu kadar önemli?’ diye topu atıyorum; artık o noktada, o anda değilimdir.
Samimi bi şekilde soruyorum, diksiyonun ve/veya edebiyat dersin iyi miydi yoksa çok mu iyiydi? Yazı dilin baya iyi, makalemsi
Ben her sene istikrarlı bi şekilde 1 alıyodum, tavrımız net
edebiyat örtmenim hep beni "kalk" diye uyandırırdı derslerde, geçenlerde çekimini yaptım şapşiğimin ya, çok sefimliydi. Tam bi tonton teyze
ifit
Sözümü kesen insanların bana saygı duymadığını düşünürüm. Saygı görmediğim yerde de saygı göstermem, saygısızlaşırız.
vahşice katliamı desteklemiyorum ama ileri gidilirse destekleyebilirim de
Uysal katliamdan yanayım ben, vahşileşmeye gerek yok. İnsanlık sınırları içerisinde de katliam yapılabilir. Haksız mıyım? Neyse boş bi soru oldu. Tabiki de her zamanki gibi haklıyım
Öylesin tabii ne dio üstad lvbel c5 dogustan beri haklıyım diyo
kessssssssinlikle
Kedi gibiyim 😌 💅🏻
hemen misilleme olarak ben de sözünü keserimmm
İlk önce sakın kalırım uyarırım onu bir daha tekrarlarsa Yavuz hırsız ev sahibini bastırır misali ona fırsat vermeden bende onu yok sayarım!
Yandan giresim geliyor
Idisjsjs
Konuşmuyorum susuyorum
Neye sinirleniyosun?
Ben öyleyim bir kere sözüm kesilirse sus denirse o ortamdan çıkana kadar çok konuşmam gün içinde sonrasında da işim düşmedikçe de o ortama girmem😌
Yok yorum olarak sorduğum soru, normal sorduğum sorudaki sorudan bağımsız bir soruydu. Yani direkt senin neye sinirlendiğini soruyom
Cevapladım işte ya zırt pırt kesse sözümü susarım bende konuşmam gönlü olsun işte jdjdj
Ağzına domates sokmak 😂🤷
Dursana pç bişey anlatıyoruz şurda diyorum.
Bi tane çakarım. Elim ağırdır.
Elimin tersiyle korum bi tane aşırı sinir bozuyo
Konuşmak için müsaade istiyorum kendisinden.
Bidaha konuşmamak 🤣
Senden daha şiddet içerikli bi tepki bekliyodum dslşsf
Şiddet karşıtıyım
Şiddet göstermeden zehirlemek?
Öldürcek gibi bakıyorum en sevmediğim şey
Isırırımm
Anlattigini dinlemem
Saygı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?