Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar amacım ilgi çekmek değil zaten devlet hastanesine gidiyorum yetersiz kalıyor ilgilenmiyorlar özele gitmeli miyim
Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Psikolojiden kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Tanı almış 5 farklı hastalığım var ve 5 antidepresan kullanıyordum ama bıraktım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yapılan yorumlar gerçekten kırıcı ya empati yapamıyor insanlar ve bu çok acınası bir durum maalesef
Çok teşekkür ederim maalesef öyle. Ben sadece tedavi olmaya çalışıyorum. Gerçekten tedavi için çok çabalıyorum. Ama ailem bile karşı çıkıyor tedaviye. Bu ayın sonunda olursa özel hastaneye gideceğimm
Ne yaşadın da bu hale geldin bilmiyorum tabi ama ailenin karşı çıkması çok garip geldi. Sonuçta bilinen hastalıkların var ve tedavi olmak istiyorsun bu kötü bir şey değil ki. Ben ağır şeyler yaşadım bundan dolayı psikiyatriye de gittim ama hiçbir ilaca gerek görülmedi ki başka kadın olsa belki çoktan kendini öldürmüştü. Her insanın psikolojisi aynı oranda etkilenmiyor. Sen tedavi görmezsen canlılara zarar vermeye devam edeceksin bu yüzden yorumlarda seni suçlayan insanları ve aileni takma gerekirse dediğin gibi özele git
Ben büyük oranda çevresel olduğunu düşünüyorum çünkü genel olarak 15 yaşımdan sonra değiştiğimi söylüyor ailem. Geçmişte vs çok akran zorbalığı gördüm belki onun etkisi olabilir. Psikolojik olarak da aile tarafından ilgisiz kaldım. Ailem ilaçları uyuşturucu doktoru da yalancı olarak görüyorlar biraz dinci bir ailem var. Teşekkür ederim gerçekten dediğim gibi tedavi olmak istiyorum. Sana da çok geçmiş olsun en azından ilaç vermemis bu açıdan sevindim. İlaçlar çok yoruyor bünyeyi bazen. Haklısın biran önce tedavi olmam lazım. Kendime iş buldum elime para geçsin bu ayın sonunda gideceğim mutlaka
Zaten insanları bu hale getiren kişilerin tedavi olması gerekiyor aslında... ben pek dindar biri değilim ailem de değil ama aileni az çok tahmin edebiliyorum çevremden gördüğüm kadarıyla. Ama senin bi canlının canına kıyman günah aksine bunu farkına varsalar keşke. Rica ederim :) ilaçlara gerek görülmemesi çok iyi oldu benim açımdan evet. İlaca veya tedaviye karşı olmasam da psikolojik açıdan güçlü biri olduğumu düşünüyorum. Konuşmak istersen mesaj atabilirsin. Ben yargılamadan dinlerim :)
Evet gerçekten haklısın, toplumdaki bu kişilerin tedavi olması lazım öncelikle. Evet maalesef ailem bazı şeyleri çok abartıyor. Kendileri de biliyorlar yaptığımı hatta ateş yakma hastalığım da var demiştim defalarca ateş yaktim ama yine de psikiyatriste goturmediler. Tekrar sevindim senin açından. Evet bence de güçlü birisisin umarım hep sağlığın yerinde olur. Teşekkür ederim iyi niyetin ve yardımcı olduğun için
Rica ederim :) ben de teşekkür ederim
Aynen knk en psikopat sensin bi bitmedi ilgi su hastalığınız
Yok amacım psikopat olmak değil gerçekten tanili hastaliklarim var anksiyete, depresyon, okb ileri derece dürtü kontrol bozukluğum yani ateş yakma hastalığım var ayrıca parafilim var. 1 buçuk yıldır psikiyatrik tedavi alıyorum Faverin 100 mg Rileptid 4 mg Rivoclon 2 mg Depakin Chrono 500 mg ve iğne olarak da Abilify Maintena 400 mg kullaniyorum
Hastalığın gerçekten olabilir buna bir şey diyemem lakin bu saydığın ilaçları " A ben hastayım" diyen herkese veriyorlar, en yakın arkadaşım ilgi kuzum biri, hiçbir şeyi olmamasına rağmen, olsun birşeyim var sansınlar, diyerek gitti ve Faverin rileptid D. chronon lamictal ve mianserin verdiler, hiçbir şeyi yoktu sadece şuyum var buyum var dedim bu kadar şey verdi beklemiyordum bu kadar şey vereceklerini falan diye safsaladı sadece şu yazdıklarımdan birşeyler çıkarabileceğini düşünüyorum, acaba bende gerçekten bir hastalık var mı yoksa sadece hasta olduğu mu mu düşünüyorum diye sorgula
Öncelikle gerçekten hastalığım var ve sana karşı dürüst olmaya karar verdim. Dediğim gibi anksiyete okb falan önemsiz şeyler ama bende raporlu yangın çıkartma hastalığı var, ateş yakmayı ve izlemeyi seviyorum bu zamana kadar defalarca yangın çıkardım. Onu geçtim (bu arada kısa tutacağım) ben geçmişte hayvanlara ve böceklere işkence ettim öldürdüm bunu psikiyatriste de anlattım zaten bu yüzden o kadar ilaç verdi ayrıca geçmişte kimsenin bilmediği suç işledim bunu kolay kolay kimseye anlatmam ama anonim olduğum için sorun yok , ayrıca Rivoclon yeşil reçeteli bir ilaç herkese vermezler Depakin Chrono almak için de bipolar ya da epilepsi tanısı almak zorunda yoksa o da verilmiyor. Bana dürtü kontrol bozukluğum için verildi Faverin ve rileptidi herkese veriyorlar ama onlar düşük mgli oluyor benimki en yüksek dereceli.
Amacım sadece tedavi olmak benim
Ruh hastası hastaneye yatmalı senin gibiler
Abartma yahu pişmanlık duymuyorum diye. Bu arada yatışım istendi ama 3 haftadır ilgilenen yok.
Geçmişte işlediğin suç ne kimseye söylemediğin
Ne ara okudun bu arada amacın beni ihbar etmek biliyorum
Değil yemin ederim o kadar kötü biri değilim 🙂
Hastalığı olan birini şikayet etmem ama tedavi alman iyi olacak kendinde istiyorsan ne güzel
İyi niyetin için teşekkür ederim, evet kendimde tedavi olmayı istiyorum dediğim gibi bu ay sonu olursa özele gideceğim devlet hastanesine gidiyorum orada ilgilenmiyorlar. Suç konusuna gelecek olursak da bende kalsın ya ama tekrarlamam artık o konuda söz verebilirim.
Eşini hâlâ seviyorsun demekki
Ne alaka
Sorry yanlış soruya yazmışım 🤣
Önemli değil 🤣🤣
Geçmiş olsun bu arada
Teşekkür ederim