• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Çocukluktan kalma yara, kesik, yanık izleriniz var mı:) ?

Rainbow0507
Rainbow0507 Takip Et
Xper 5 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Evet kimlerin izi var nve nasıl oldu :) ?
Çocukluktan kalma yara, kesik, yanık izleriniz var mı:) ?
Cevapla
Çocuk Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • realsanalvefa
    realsanalvefa Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 77%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 661 cevap paylaştı.

    Mesleğim camcılıktı 15 yaşımda, motora binerken dengemi kaybettim.. elimde 6 adet dikdörtgen şeklinde cam vardı, geriye doğru düştüm ve camlarda kafa izama denk geldi ve gözlerimi kapadım.. gözlüklerimde gözümdeydi ve 6 cam kırıldı kafamda :) şükürki gözlerime batmadı camlar ve gözlüğüm kırılmadı.

    Acile gittik,3 kız hemşire vardı,40'lı yaşlarda bir bayan abla hemşire geldi kızlar çıkın dedi ve o çene altıma 3 dikiş attı.. işin garibi, bir sardı kafamı sargı beziyle sadece gözlerim görünüyordu ve gözlüğümü taktım.

    Dükkana geldim ,2-3 dakka güldü usta : saddamın askerleri bile bu hale gelmedi be ne bu dedi gözün dışı heryerini sarmışlar mumya olmuşsun dedi :).

    1
    6 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Gözlerine gelmemiş iyi valla geçmiş olsun :)

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      Allah razı olsun, vede teşekkür ederim :).

      Elimde iki cam kırıldı sol kol içi eklem yerime 8 dikiş, cep tel satış mazası 2. katında yürürken sunta zemin kırıldı ve sağ kaburga üstüne düştüm..8 yıl sonra röntgen çektirdiğimde kaburgamın kırıldığını öğrendim :) ve mesleğide bıraktım.

      Sizdenizde, varsa sorununuzla ilgili anınız paylaşırsanız sevinirim :) başkasının acısını sorup ortak olma nezaketinize binayen benden paylaşırsanız sizin acınıza ortak olayım.

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Bu denli büyük kazalarım olmadı ama düşünme nezaketi göstermeniz de yeterli, ben teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      Allahta büyük kaza yaşatmasın inşallah ömrünüz boyunca, ve ahirettede amin.

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Hepimiz için.. :)

      Yorumla
    • realsanalvefa
      realsanalvefa
      +1 yıl

      Aynen, cümlemiz için ecmain amin. :).

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • alcasar
    alcasar Takip Et
    Guru Yaş: 49
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 476 cevap paylaştı.

    Küçükken çok dik bir alandan bisikletle inmeye karar verdik arkadaşlarla. zeminde betondu. yolda da bir tahta parçası var ama o ana kadar dikkat etmemişim. bisikletle takla attım ve kafamın bir kısmı betona vurdu. bunu gören arkadaşım sandıklarımın hepsi kaçmışdı. Çok sevdiğim bir ablada yoldan geçiyodu. Senin başın kanıyo hemen ailene götürelim dediler 5 dikişle bu olayı atlattım. Çok şanslıydım hem çarpışma şiddeti az olmuştu hemde o dönem daha yeni bir doktor olan ama ilerde baş hekim olacak bir doktor dikmişti yaramı.

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Etkileyicii.. :)

      Yorumla
    • alcasar
      alcasar
      +1 yıl

      Bu olayın benim içinde bir anlamı olmuşdu. Bundan sonra arkadaşlarımı daha dikkatli seçtim. Çünkü önden benim gitmemi istemişlerdi.

      Yorumla
  • GrejuvaXena
    GrejuvaXena Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    Evet :) Bisikletimin frenleri tutmuyordu. Bayır aşağı caddeye doğru sürerken baktım ölüme gidiyorum yan taraftaki bahçenin çitlerine sürdüm. Kenara ayna bırakmış birisi. Nasıl olduysa ona denk geldim. Bir de teller falan :) Kan revan içindeydim. Görseydin bisiklet değil, motosiklet kazası sanırdın :) Bu olaydan kalma bir iz var kolumda ama çok belli değil.

    0
    10 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ovvvv fenaaa.. Bende boyle bir an yaşadım kenara kırdım yokuş aşağı taklalarla indim sırfbi amcaya cçarpmamak için. Büyük geçmiş olsun bize :D

      Yorumla
    • GrejuvaXena
      GrejuvaXena
      +1 yıl

      Evet :D bir de ömürlük izim var :D
      Ben ağzımla dişimle doğmuşum. Daha yeni doğmuş bebeğin ağzında diş ne arar. Güldüğümde korkuyorlarmış. Emeklerken çaydanlığa çarparak kırmışım o dişimi o yüzden şu an ön dişlerim çarpık. Küçüklüğümde öldüğüm olayı da var ohooo ben neymişim ^^

      Yorumla
    • dream3535
      dream3535
      +1 yıl

      Gulerken korkuyorlarmişa baya guldum yalniz :D

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ooo ulen sen nerenin bebeğiydin öyle yarıldım :Ddd

      Yorumla
    • GrejuvaXena
      GrejuvaXena
      +1 yıl

      Beni lunaparkta kaçırıp geri getirmişler bir de :Dd Beğenmemişler sanırım. s. s

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Vallahi uzaylı bu. Şanslı uzaylı ama. Ne güzel be bebekliğin aksiyonlu geçmiş. Bizim standart ye iç yat. :D

      Yorumla
    • GrejuvaXena
      GrejuvaXena
      +1 yıl

      Daha çook var böyle anım :D Evet ben de kendimi şanslı hissediyorum ^^

      Yorumla
    • nattural
      nattural
      +1 yıl

      hızlı ve öfkeli :D

      Yorumla
    • Doğaçlama
      Doğaçlama
      +1 yıl

      Sonra diyorlar bu kız niye cani olur tabi dişini çaydanlık kırmış. Benim dişimi çaydanlık kıracak var ya o çaydanlığa hayal edemeyeceği ısıyı verir eritirim sen hayırdır ya sen kimsin dişimi kırıyorsun...

      Yorumla
    • GrejuvaXena
      GrejuvaXena
      +1 yıl

      Bebek olmasam bilirdim ben ona yapacagimi -,-
      Eig icin tesekkur ettiiim ^^

      Yorumla
  • aglaska
    aglaska Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Annem ben 5yaşındayken sobalı evimizde buz gibi banyoda beni yıkamıştı. bende banyo biter bitmez salonumuzda sobanın arkasında benim girebilecegim kadar boşluk vardı. o kadar usumustum ki sobanın arkasına girivermistim. göbeğim yandı. o kadar acımıştı ki göbeğim su toplamıştı hala da göbeğimde izi var

    1
    5 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Sen benim hikayemi mi duydun ! yemin ediyorum kelimesi kelimesine başıma bu geldi :DD

      Yorumla
    • aglaska
      aglaska
      +1 yıl

      Yoo senin hikayeni hiç okumadim aynı mı gerçekten :))

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Tamamen aynı, bende. çok üşümüştüm ufacık bir boşluk vardı sıvıştım oraya göbeğim değmişti sonra su toplamıştı falan izi hala durur :)

      Yorumla
    • aglaska
      aglaska
      +1 yıl

      Ne ilginç ya aynı hikaye he:))))

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Valla öyle. :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

56

Cevap

  • AkıtGelsin
    AkıtGelsin Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sol yanağımda bir yara var küçükken sivri bir demirin üstüne düşmüşüm ama Gülünce gamze gibi duruyor pek dikkat çeken bir yara değil , yine küçükken abim bisikleti sürüyordu bende arka selesine binmiştim giderken Ayağım millerin arasına girdi Allah tan hemen fren yaptı yoksa ayak gitmişti ondan kalma bir yara var , körebe oynarken sehpanın üstüne düşmüştüm ağzım kenarına denk geldi dişimin ufak bir kısmı kırılıp alt dudağıma girmiş doktorlar çıkartamadı hala duruyor ;)) son olarak ta mahallenin en şımarık çocuklarından biriydim 2 katlı kullanılmayan 34 tane yan yana ev var onların çatılarında birinden diğerine atlarken kiremit kırılmıştı içine düşerken tahtadaki çivi belimi 2 cm derinliğinde 5 cm uzunluğunda yarmıştı bide o var diğer ufak tefek yaraları saymıyorum :D

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Sen ne diyosun yahu bunlar ne böyle bu nasıl bir çocukluk :D:D

      Yorumla
    • AkıtGelsin
      AkıtGelsin
      +1 yıl

      Annem dışarı çıkmayım diye ekimi kolumu bağlıyodu artık bunlar sadece kendime verdiğim zararlar çevreme verdiğim zararı sen düşün her gün bir komsu gelirdi kapıya :D

      Yorumla
  • esmerkiz94
    esmerkiz94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Dizimde kocaman hala morluğu gitmemiş olan yer var. Çok hızlı koşuyodum baya hızlıydım ayağım takılıp sürüklenmiştim. Eve gidememiştim bacağım kan içinde kalmıştı, komşulardan biri eve taşımıştı.1-2 hafta topallayarak zar zor yürüyordum. Ay çok kötüydü ya.

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Geçmiş olsun arkadaşım :)

      Yorumla
    • esmerkiz94
      esmerkiz94
      +1 yıl

      Ehehe teşekkür ettim :)

      Yorumla
  • gullttkk
    gullttkk Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Küçükken babannemin evinde çiçeğe su vermek üçin su doldurmuştum bardağa. Bilirsiniz belki eski demir bardaklar vardır uçları sivri. Neyse merdivenden inerken düştüm ve burnumun üst kısmı bardağa geçti resmen 😀😀 sonra dikiş atıldı izi çok çok dikkatli bakınca belli oluyor :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Uvvv ciz etti içim :D

      Yorumla
  • Doğaçlama
    Doğaçlama Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    İki kolumda da birbirine benzeyen iz var yaz aylarında kısa kollu giyince görünüyor millet şaşırıyor yaralarımı ikiz zannediyor :) Biri 4. ya da 5. sınıfa giderken bisiklet kazası oldu bayanın biri kendinden büyük bisikleti almış çarpıştık bisikletin önünde kesici bir şey varmış o kolumu kesti yara izi oldu. Diğerini de cam kesti hemen hemen izler birbirine benziyor ve aynı kol hizasındalar :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Enteresan :)

      Yorumla
  • LaLkiLaL
    LaLkiLaL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Cendemde dikis izi
    Dizimde yanik izi
    Omuzlarda da agir bir sey tasidigim bir agri ( köprücük kemiklerim kirildida kücükken ) :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      ovv geçmiş olsun :)

      Yorumla
  • dream3535
    dream3535 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl

    Elimi yaktım bir tabak makarna uğruna :)) çocuklukta değildi ama kabul mu bebeğim :)

    1
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Kabul Canısıı geçmiş olsuuun :)

      Yorumla
  • Moraşık
    Moraşık Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Genelde cok insanin cenesinde iz vardir. Nedense gelenek sanki

    1
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Valla ya doğru tespit :D

      Yorumla
  • muhhatt
    muhhatt Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet küçükken arabalarn arkasına takılardik saçma bir o kadar da zevkli biseydi.. bir kereküçük kamyonet gibi bişeye takilmistik ama birden Hızlaninca ayak uydurmadm hiza ellerim yavasca ayrildi kamyonetten cok felaket bir aciydi heryerim yara içindeydiii hala dizimde izlerrr var :)))

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Dünyanın en zevkli şeyidir o :) Ama sonu kötü bitmiş.. Geçmiş olsun :)

      Yorumla
  • kedisevenkız
    kedisevenkız Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Elimin üstü utuyle yandi annem utu yapiyodu benimde kollarimda ayicik utuyu koymuş geçerken elim carpti yandi bide küçükken yokustan asagi koşarken düşmüştüm sonra iki kere daha ayni yerin üstüne düşünce izi kaldi bacagimi da firina deyince yakmistim bide 1-2 ay önce okulda iki siranin arasından geçerken tekinin çivisi disardaydi bacagimi çok fena çizdi kırmızı bir iz kaldı çok çirkin :D

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Çizikçi görll :D

      Yorumla
    • kedisevenkız
      kedisevenkız
      +1 yıl

      :DDD

      Yorumla
  • sebepsizsiniz
    sebepsizsiniz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet bir yanık izim var. Babaannemlerin evinde abim kuzenlerim ve ben top oynarken top sobaya doğru gidiyordu değse patlayacaktı. Ben de patlamasın diye elimi uzattım ve elim sobaya değip yandı. Ama topu kurtardım mutluyum :D

    1
    0 Yorumla
  • başbelası1kadın
    başbelası1kadın Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 54%
    +1 yıl

    El Bileğimde ve bacağımda kardeşimin yaptığı yanık.
    Dizlerde bisiklet sürmeyi öğrenirken alınan yaralar.
    Dizimin altında da bir kaç kesik var cama düşmüştüm.

    1
    0 Yorumla
  • PardonKdky
    PardonKdky Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Cene alti yarik sol gogsumun alti cizik bir 6 cm falan burun kirik alttan kesik izi var cok ince ust dudagin ortasi fatlak estetik cerrahi dikisi var alnimin sag ust darbeli yine sag elin serce parmagi es ciziyor on dis kirik biri ince simdilik bu kadar yeter heralde

    0
    5 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Valla büyük geçmiş olsun fazla bile bu :)

      Yorumla
    • PardonKdky
      PardonKdky
      +1 yıl

      Bak izler kaybolunca unutmusum biaiklet kazasiyla yuzun sag kismini komple ucurmustum 1 yila yakin sokaga cikmadim iz yapmamasi icin sag elimi de hatirlamayacak kadar kucukken dikis makinsinin kayisina kaptirmisim cok dikkatli bakinca hala belli olur patmaklarin uztu sag ayagimin ustunu akcayda iskeleye surtmustum buyuk bir sey degildi ama izi durur hala dudaklarimin icinde sagli sollu iki kesigim var daha zorlasam cikarda neyse bir gazi nisani versinler artik ks bekliyoruz :)

      Yorumla
    • PardonKdky
      PardonKdky
      +1 yıl

      Sagolasin canım tesekkurler bu arada

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Sana guru yerine gazi yazsınlar :)

      Yorumla
    • PardonKdky
      PardonKdky
      +1 yıl

      Aynn guruluga yukselince taleb edecegim :)

      Yorumla
  • Assem
    Assem Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 68%
    +1 yıl

    Küçükken bacağımı camla kesmişim çöpte cam kiriklari varmış bende üç yaşındamiymisim neymişim işte poşeti kaldırayım derken poşeti delen cam parçası bacagima batmış ama şu an çok belli değil bir de apandisit ameliyatı geçirdim dördüncü sınıfta.

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Apandisit izi bende de var :)

      Yorumla
  • Astarte
    Astarte Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Okula olan nefretimin küçüklükten geldiğinin kanıtı olan bir yara izi var kaşımda. Çizik şeklinde dikiş izi var okul zeminine kafa attığım için kaşımı yarmıştım. Denizde yüzerken kaya kesmesi sonucunda dizimi yarıp köpek balıkları kan kokusuna gelir olayını bildiğim için 3 gün denize girememiştim. Onlarca bisiklet kazası da var tabi ama o kadar ciddi yaralar yok

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Köpek balığı olayı iyiymiş :D

      Yorumla
    • Astarte
      Astarte
      +1 yıl

      Demediler ki köpekbalığı ne arar la kefkende diye rahatça yüzebileyim :D

      Yorumla
  • napalimozaman
    napalimozaman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Var sol bacagimin bilekten biraz yukarisinda motorun egzosundan dolayi oluşan bir yanık yıllar yıllar önce oldu, izi kaldı.

    1
    0 Yorumla
  • sbuses
    sbuses Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    2 yaşında abimin ayağına takılıp televizyon sehpasının kenarına göz ucunu çarpmışım kılpayı dedikleri resmen gözüm çıkacakmış :) orda hala iz var en bariz görünen. Gerçi çok fazla var hangi birini söylesem

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      ucuz yırtmışsın :)

      Yorumla
    • sbuses
      sbuses
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • Samett26
    Samett26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    8 yaşındayken kolumu merdaneli çamaşır makinasına sokmuştum kolum sıkıştı 1 karışlık kaynar su dökülmüş gibi bir iz var kolumu patlatmıştı her yer kan :(

    1
    0 Yorumla
  • 5Xper
    5Xper Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    küçükken saklambaç oynarkene, sobelemek için koşarken elim dikenli palmiye ağacına takıldıydı. 10 kuruş büyüklüğünde et kaldırdıydı havaya onun izi duruyo hala :D

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Bu nasıl örnek yahu hahah istemsiz güldüm :D

      Yorumla
  • izmirmelek
    izmirmelek Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Motoru çakıla kaptırmıştım baya sürüklendim falan baya kan revan içinde kalmıstım ama çok şükür hic bir iz kalmadı.

    1
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6b cevap paylaştı.

    Çocukluğumdan beri kalbim yara bere içinde. ¦¬)

    https://i.hizliresim.com/89zaLk.gif

    0
    6 Yorumla
    • MrsPropper
      MrsPropper
      +1 yıl

      Hep bu alakasiz linki atmak mi sorundasin

      Yorumla
    • iMarksmen
      iMarksmen
      +1 yıl

      @MrsPropper ne güldüm bee :D

      Yorumla
    • MrsPropper
      MrsPropper
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ay bittim şu an :D:DD

      Yorumla
    • SinirliBiber
      SinirliBiber
      +1 yıl

      @MrsPropper sizi alakadar etmiyor yorumlarım ya da paylaşımlarım. Hatta engelliyorum ki o listede çocuklarla güzel vakit geçirin. :)

      Yorumla
    • Doğaçlama
      Doğaçlama
      +1 yıl

      @MrsPropper reklam yapmak serbest eğer o linki görmek istemiyorsan 7. level ulaşmak zorundasın :D

      Yorumla
  • Kebikeç
    Kebikeç Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Ortaokuldayken sınıfın camı kırılıp bileğimi kesti
    Damarlarım gözüküyordu..
    Şanslıydım damara gelmemişti ve dikiş atılmadı
    İzi duruyor ve bu izi gariptir ki seviyorum :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Kimisi seviliyor evet :)

      Yorumla
  • parsksk
    parsksk Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 56%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    ayagıma kucukken naylon yapısmıstı yanık naylon hala ızı var

    1
    0 Yorumla
  • ErcanSarmask
    ErcanSarmask Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sağ dizimde var , Hatırlıyorumda ne zaman üstüne düşsem kanardı. Bide kanamaya başlıyınca durduramazdık mubarek şelale gibi akardı :D sonradan kapandı izi duruyor hala 20 ye giricem kaldı öyle :)

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Benimde kolumda vardı öyle acayip biseydi :D

      Yorumla
    • ErcanSarmask
      ErcanSarmask
      +1 yıl

      Küçük bir de ya en ufak şeyde kanardı :D küçük ama musluk gibi akardı ya :D Acayip cidden. d

      Yorumla
  • Cutthroads
    Cutthroads Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bir gün annem puding yapıyor evde abim içindeki kaşığı alıp havaya fırlattı tak bileğime hafif bir iz kaldı :-) Birde apandis ameliyatı oldum da o fit vücudum olduğundan gözükmüyor estetik bir dikiş yapılmıştı :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Apandisit izi iyidir bende de var severim :)

      Yorumla
  • elvanaz
    elvanaz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Yav benim komsu vardi bisiklete binmistik sonra ben arkadaydim etek vardi altimda ben bayir asa bir suruklendim ama belden alti kan icinde aglaya aglaya eve geldim 1 haftadan fazla dizlerimin ustune oturamadim hala izi duruyo 😄😄

    0
    0 Yorumla
  • seramikkalp
    seramikkalp Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende daha 4 yaslarinda falandim heralde. Su eski sobalar :) misafirlikteydik arkadaslarimla koltuklarin uzerinde kosuyorduk sonra ben soba sicak mi soguk mu diye bir dokunuyum dedim gerisi inanin hafizamda yok :) sadece balkonda bisiklet surerken elimin derisinin kalktigi ve daha yaramin baya bir taze oldugunu animsiyorum o kadar elimin uzerinde bir yara birazcık büyük :)

    0
    0 Yorumla
  • fussemaniaq
    fussemaniaq Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sol kolumda omuz kısmına yakın yanık izi, kafamda ve sol ayak altımda dikiş izi var.

    Birde sol kolum tek seferde 5 yerden kıtılmıştı oda sayılır mı?

    Harpten çıkmış gibiyim :/

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Maşallah sana geçmiş olsun:D

      Yorumla
    • fussemaniaq
      fussemaniaq
      +1 yıl

      Çıkıkçıdan yazıyorum :(

      Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.

    Ameliyat izleri
    Yanık izi
    Dikiş izleri ufak tefek
    Bir de sol kaşımın altında var kesik izi, ama ona dikiş atılmamıştı :)

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Her türden var diyosun :)

      Yorumla
  • sipsak34
    sipsak34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    4-4 yaslarindayken sobaya kafalama dalmisim hayal meyal hatirliyorum. Cizbiz kofte gibi coslamis :) sinirlendigimde yuzum gerginlesince farkediliyor. Sol ayagimin arkasindada gecurdigim bir ameliyatib uzun dikis izi var 10 dikiscik :D

    0
    3 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Geçmiş olsun kardeşim. 4-4 iyiydi :Dd

      Yorumla
    • sipsak34
      sipsak34
      +1 yıl

      Ahahhahah telefon kasiyor :D 4-5 ben severim izlerimi ya birseyler hatirlatir bana hele ki ameliyat cok farkli ;)

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Aynen ameliyat bende de var cok severim :)

      Yorumla
  • DemirDenizkan
    DemirDenizkan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Lacrosse oynarken bacağımı kesmişti bir çocuk raketle -,- bide bilekler malum -,-

    1
    0 Yorumla
  • Babanınoğlukemal87
    Babanınoğlukemal87 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Anneme kızıp ayağımı küçük tüpün üzerinde fokur fokur kaynayan sütün içine sokmuşum 😄 ayağımın üzerinde kocaman bir yanık izi ama son birkaç yılda baya kayboldu az bişey kaldı 😄

    0
    0 Yorumla
  • Mrscokbilen
    Mrscokbilen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    7-8 yaslarindaydim aksam sokakta saklambac oynuyodum arkadasimdan once yetisebilmek icin kosarken ayagim takildi hizlica yere dustum dizime tas girdi eve gittim annem tasi cikardi ilac surup sardi oylece kapandi yara hastaneye falan gitmemistik :)

    0
    0 Yorumla
  • Beyzaa0006
    Beyzaa0006 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Alnıma makas girmişti içinden tutup kendim çekmiştim 😂 Allahtan cok hafıf iz var

    1
    0 Yorumla
  • gamzeliiiii
    gamzeliiiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Dirseğim kırılmıştı ameliyat oldum hala izi var. Küçükken yazlıkta terastan düşmüşüm alnımda hala izi var. Araba çarpmıştı korkudan dilimi ısırmışım bir parçası kopmuştu yenilendi izi hala var 😂😂

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ovv sonuncusu fenaymış.. Geçmiş olsun

      Yorumla
    • gamzeliiiii
      gamzeliiiii
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • Romeooooo
    Romeooooo Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    evet yüzük parmağımda yıldırım işareti var

    anasını satayım ecnebilerin kafasında çıkar heri potur derler

    bizim parmağımızda cıkar doğum lekesi derler

    0
    1 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Oda senin farkın :DD

      Yorumla
  • MaviRenkliBirCanavar
    MaviRenkliBirCanavar Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 520 cevap paylaştı.

    yanıklar kesikler bol bol mevcut sanırsın çocuk değil kore gazisiyim :)

    0
    0 Yorumla
  • Mertsss34
    Mertsss34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    99 depremınde adapazarındaydık 5 yaşındaydım o zaman , bizim evdeki vitrin sallanip düşmüştü cam kırıkları olmuştur yerler bende serçe parmağimi kesmiştim o hala duruyor o iz parmağimda baya derin

    0
    0 Yorumla
  • MethioninAUG
    MethioninAUG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Var, halam ütü yaparken dışarıya çıkartırken elimi sokmuşum camın içine, 27 dikişim var, bir de bisikletten düşmekten dolayı her iki kolumda ve ayağımdaki sürtünme izleri :D

    0
    0 Yorumla
  • EXELLANCE
    EXELLANCE Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Şu saçlarını 3 numara kesip saça jiletle iz bırakıyorlar ya bende var o ışte kafayı yarmistik küçükken

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Tarz durur o ya :)

      Yorumla
    • EXELLANCE
      EXELLANCE
      +1 yıl

      Ama benimki. saçlarım dan görünmüyor: )

      Yorumla
  • Dogfights
    Dogfights Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 317 cevap paylaştı.

    Evet var trafik kazası diz kapağımdan başlar boynuma kadar 6 ameliyat izi var yıllardır.

    0
    0 Yorumla
  • sevsenartık
    sevsenartık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Çocukluktan kalma bir aliskanligim dilimi emiyorum.

    0
    0 Yorumla
  • lasser
    lasser Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    benim dizimde bir sürü var bikerisne civi battı bikersnde düstm yırtldı hep dikis

    0
    0 Yorumla
  • havalıbebek65
    havalıbebek65 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Evet ablamdan hediye:) dizimde iz var.. catiya vurmus:p iz kalmis

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507

      O nasil abla öyle :D

      Yorumla
    • havalıbebek65
      havalıbebek65
      +1 yıl

      Cok iyidir:))

      Yorumla
  • Buseg
    Buseg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Şu lanet olası su çiçeğinden yüzümde delikler duruyor hala =|

    0
    3 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ah baş belasii :)

      Yorumla
    • Buseg
      Buseg
      +1 yıl

      3-4 tane var bıde!! 1 tane olsa tamam derim de :((

      Yorumla
    • Buseg
      Buseg
      +1 yıl

      Ha birde 4-5 yaşımdaydım ve bisikleti yeni yeni öğreniyordum.. O arada kedi kovalayayım derken arabanın altında ezilmişti kedi. :(

      Yorumla
  • KızılKuş
    KızılKuş Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Sol kaşımın üstünde var iz. Topuklu ayakkabı sevdalısı idim küçükken, halıya takılıp sobanın açık kapağına çarpmışım, Y şeklinde bir iz var.

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Y ile başlayan bir manita bulursan romantik yaparsın. Geçmiş olsun :)))

      Yorumla
    • KızılKuş
      KızılKuş
      +1 yıl

      İsmi Y ile başlayan adaylarımı bekliyorum artık. 😊

      Yorumla
  • BerkEE06CaN
    BerkEE06CaN Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Sağ kolumun dirseğin de ve üst tarafında oksijensizliğe bağlı olarak yanık gibi birşey

    0
    0 Yorumla
  • Lassaniel
    Lassaniel Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet. Ayak parmağıma cam tabak düşürmüştüm, baya bir kesildi. Dikiş var 5 tane.

    0
    0 Yorumla
  • Buklebuklee
    Buklebuklee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    araba kapisina kasimi sıkıstırmıstım mfkdmskxm kasim ve gözümun arasinda belirgin bir iz var hâla

    0
    5 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ya bir dk bunu biri açıklasın. NASIL? :DD

      Yorumla
    • Buklebuklee
      Buklebuklee
      +1 yıl

      Ablamla arabanın icinde oynuyoduk birimizin bisküvi alması lazimdi tabi küçük olduğum için direk beni arabadan indirdi cabuk git al diye o sira ben gitmem sen git kavgasi yaparken kapiyi kapaticakti refleksdenmi sinirdenmi kafayi araya soktum sonrasi zaten basdonmesi ve bayilma 😁😁

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Hala impossible geliyor valla fena güldüm ya :D

      Yorumla
    • Buklebuklee
      Buklebuklee
      +1 yıl

      benim çocukluğum efso ya jfkcmdc

      Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Dev efsosun sen efsolar kralı :D

      Yorumla
  • Odun_Herif
    Odun_Herif Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Kolda kesik var. Kaşımın üstünde çizik. Varda var. :D Biraz yaramazmışım. :D

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Çizikler efendisi :D

      Yorumla
    • Odun_Herif
      Odun_Herif
      +1 yıl

      Şakacı girl. :D

      Yorumla
  • darkblue0620
    darkblue0620 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 392 cevap paylaştı.

    kafamda dikiş var bir arkadaş kafamı yarmıştı dizlerim kum sahada top oynamaktan hep yara izleriyle dolu bide göbeğimden aşağıya çaydanlık devrilmişti komple yandı aşağısı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Belimde var galiba 7 yasindaydim ablam cayla yakti hala var izi belimde ama ne olmusti hala hatilaiyorum uyuyamiyordum agridan

    0
    0 Yorumla
  • Cansusim
    Cansusim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Evet var küçükken inşaatta oyun oynarsık duştum ve bacağıma taş girdi onun izi var :)

    0
    0 Yorumla
  • kaancan123
    kaancan123 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bebekken evin içinde yuvarlanmışım yuvarlanmışım sobaya elimi koymuşum elimin üstünde hala yanık izi var :)

    0
    0 Yorumla
  • tû_her_tıştê_mıni
    tû_her_tıştê_mıni Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    var bir ara bisikleten uçmuştum :))) ayak bileğimin orda az da olsa izi duruyor o zamanlarda 11 12 yaşlarında vardım galiba kardeşim

    0
    0 Yorumla
  • byerdo
    byerdo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    sl el işaret parmağımda iki cm uzunluğunda orak kesiği var :D

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Ayy orak korkulu rüyamdı benimde ama hiç kesmedim şükür :D

      Yorumla
    • byerdo
      byerdo
      +1 yıl

      acele işe orak karışmıştı :D sekiz yaşımda :D

      Yorumla
  • esrarengiz5
    esrarengiz5 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bende doğuştan bir leke var kalp gibi ayynı sanki elleriyle, çizmişler karın kaslarmın sağında :)

    0
    2 Yorumla
    • Rainbow0507
      Rainbow0507
      +1 yıl

      Çok hoş gibi ne güzel :)

      Yorumla
    • esrarengiz5
      esrarengiz5
      +1 yıl

      teşekkür :)))

      Yorumla
  • ÇölKartalıEyyubi
    ÇölKartalıEyyubi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Benim çocuk iken kasım yarılmış onun izi var
    Sirtimda iki kursun izi var dikiş dizide var az o kadar

    0
    0 Yorumla
  • İsrael
    İsrael Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    İnternet kablosunu keserdi babam ben de bıçakla soyup geri bağlardım o gidince o yüzden elimde hep bıçak izleri var hatta bir kere kemiğime girdi acilde açtım gözümü

    0
    0 Yorumla
  • nerdebenimkitabım
    nerdebenimkitabım Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    kardeşimle kumanda savaşı yaparken yüzümü tırnak makasıyla çizmişti. yanağımda x şekli var resmen

    0
    0 Yorumla
  • Aciyagülümsemek
    Aciyagülümsemek Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Saclarımın arasında var ama pek belli olmuyor koltuktan düşüp vurmusum bir yere bebekken :)

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (31)
Devamını Gör(76)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Çocukluktan kalma yara, kesik, yanık izleriniz var mı:) ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Vücudunuzda çocukluk günlerinizden kalma yara bere izleriniz var mı? 578 cevap verildi
Çocukluktan kalan yaralarınız hâlâ acıtıyor mu? 5 cevap verildi
Vücudunuzda küçüklükten kalma yara izi var mı? 33 cevap verildi
Hiç ergenlikten sivilce lekeleriniz kaldı mı? 23 cevap verildi
Yara iziniz var mı? Vücudunuzda yara, yanık, dikiş izi falan varmı? ya da dövme? Varsa nerenizde? 77 cevap verildi
Kalıcı bir yara iziniz var mı hiç yaralandınız mı? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨