Benim sağ el bileğinde dikiş izi var, 3 cm kadar. Keşke daha çok olsa.. =//
Sizin var mı yara/dikiş/yanık izi falan?
Varsa nerenizde var?
Sizin var mı yara/dikiş/yanık izi falan?
Varsa nerenizde var?
Sağ alt kolumda damarında koptuğu bir kesik (3 dikiş)
Sağ bacağımda, dizimin arkasında bıçak yarası. (6 dikiş)
Sol kalça. Bıçak yarası (4 dikiş)
Sol böbrek altı. Bıçak yarası (4 dikiş)
Sağ gözümün yanında çocukluktan kalma taş izi
Sağ kolumda, kasın şiştiği yerde 8 santimlik zımbanın girdiği, ve çıktığı küçük bir yara.
Daha var ama yazmaya üşendim...
Göbek adın Gazi olmalı..
Hayır. Sadece inişli çıkışlı, zor bir hayatım oldu. Gerçi hala öyle ama...
Tecrübelerden, anılardan gelen izler güzeldir
Vücudumdaki yaralar önemli. Ruhuma ve insanlara olan güvenime atılan her darbe bitiriyor beni. Yavaş yavaş deliriyorum galiba...
Buyur direkt foto attım😊
https://i.hizliresim.com/V6n3Xj.jpg
Beyin tümörü...
Sadece alnımda bir dikiş izi mevcut, çokta belli olmuyor hani.
İlkokul 1. sınıfta birinci dönemin karne günü millet karnesini alıp evlerine giderken, ben karnemi alamadan hastanelik olmuştum 😄
Geçmiş olmuş.
;))
Sağ ol :))
😘😘
😘😘❤
Kucukken bacagima cay dokulmus
belli belirsiz yanik izi var dizimde
Cevap
43Cevap
sağ omzumun üzerinde dövme karnımın sol tarafında bıcak izi sağ elimin bileğinde yanık var dikiş attırmadım ya :D dizlerimin ikisindede iz var çocukluktan kalma.
Baya fantastik..
sırtımda çizikler var ama onlar saylanmaz heralde hepsi mallıktan oldu bir dövmemi seviyorum ben.
Ne dövmesi
tribal bir anlamı yok.
Daha fazla olsa? psikolojik sorunlarınız mı var?
hayır yok.
Evet..
sağ baş parmağımda var. Askerde bomba tatbikatı yaparken nasıl olduysa yırtıldı. Kanayana kadar anlamamıştım sonradan gördüm. Gazi sayılırım yani :D
Geçmiş olmuş
Teşekkürler.
Alnimin sag tarafinda dikis izi var bebeklikten kalma. Yatakta ziplarken dusmusum 😶
Harry potter gibi geziyorum
Burnumun ortasında oyuk var çok belli değil ama hissediliyor ana okulnda makas batmıştı sonra ayakta var çaydanlıktaki sıcak su dökülmüştü elimde var tüpü yakarken ip yapıştı elime.
Sol ayağımda çocukluktan kalan 1 lira büyüklüğünde yanık izi var.
Ateş yakmistik bir çubuğun ucuna naylon sarmıştım ve onu eritip damlatıyodum sağ a sola Abimin kolu bana çarpmışti ve nasıl olduysa o yanan naylon ayağıma düşmüştü.
Beynimin oldugu yerdeki deride yara varmıs
benim bazen acio yaa
sol basparmagımda cocukluktan kalma bır kesık var :)
var sinirlenince cama yumruk atmıştım nezaman sinirlensem o yarayı aklıma getiririm ve doktorun dedğini
psikopat misin guzelim. Neyine yarayacak yanik, dikis izi?
Sanane
Terbiyeli tavuk
Karı senin ebendir.
Terbiyesiz de senin anan, psikopat da senin baban o zaman.
Hep ufak tefek çizikler ciddi bisey yok Sadece karnımda var ama oda onemsiz =/
Önemli bence =//
Sol ayağımda yanık lekesi var çok belli olmuyo uzaktan. Agrı da yapmıyor 14 yıl önce yanmış
Sol Yanağımdan kulağıma kadar 5cm ustura yarası
Kulağımın üst tarafından 3cm ustura yarası
Gırtlagimda 5cm (en tehlekilisi ) bıcak yarası
Belimin bana göre sol tarafında bıçak yarası
Gerisi küçük yaralar ama bunlar tehlikeli olanlar
Sağ elimin üzerinde yuvarlak bir yanık izi, sol bileğimde de bıçak izi...
anlimda var dikis izi kucuk kucuken dusmusum artik nasil dusmussem kafami yarmisim 😂 ama cok kanamis iyiki hatirlamiyorum ay simdi tam o bölge agrimaya basladi hic agrimaz normalde 😣
apandisit ve skolyoz ameliyati izleri. ve de faca izleri.
nası evlendin sen öyle merak ettim :)
Belimde kopek ısırıgı var elimde yanık izi var kasık bolgemde biraz emanetimde yanık izi var
Alnimda dikiş izi sağ elimin üstü yanık izi ve ameliyat izlerim var
Haydi kaportası çürük olanlar..
Kızlık zarını diktirenler de itiraf etsin :D
Tertemiz im full orjinal. Kaslarimla beraber tam uyumluyuz :)
Vücudumda 60 tane kadar dikiş var dövmelerim var 4 tane bir kaç tane de iz var 😅😅😅😅😅😅
çokk dikiş izide var facada var kırk izide yara izide gençliğin aptallıkları ne gerek varmış yanii
Sacima maşa yaparken boynunu yakmistim 4ay izi kaldı ama simdi baktim yok gecmis
Sağ ayak kaval kemiğinin üstünde 10 cmlik bir yara izi. Sağ omzunda büyük bir hayalet dovmesi
göğsümde var ama üstünde kıl olduğu için belli değil
Bölge yarası fetişimi var yoksa sende
Hayır
Bacağımda yanık ve ameliyat kolumda yanık ve kesik ve sol elimde kesik var ne kadar oldunu bilmiyorum sargıda çünkü
Benim göbeğimin altında aşağı ok işareti dövmrm var... sildiremiyorumda
Iki bacagimin arkasında toplam 20 dikis kasıkta 5 dikiş var
belimde 7 dikiş izi var
Uhhuv çok seksili..
Öyle =//
Dövme dışındakiler yok
Mmm.. Ne dövmesi..
Göğüsün üzerinde el yazısıyla free
Dizimde yara izi ayagımdada dikiş izi var onun dısında 4 dövmem var
Kalbimde bir yara var ama hağla çözemedim.
Sol gözümün kenarında dikiş izi var.
sağ elimin baş parmağında yanık izi
sırtımda ameliyat izi
dudağımın üstünde düşme izi
Çenemin sol tarafında dikiş izi var belli belirsiz
Kolumda gecmis bir yanik izi var
Kollarm da var elimde ve bacaklarmda
dikiş izi var pipimde :D ciddiyim
Fazla dürüstlükten engelledim =//
Sol bilegimde kesik izi var...
Sol kalcamda , köpek ısırmştı el ayası kadar
avcumda 4 cm dikis izi var kolumda gunes lekesi
evet var
Nasıl, nerda..
Uv, geçmiş olsun=//
Yokda dunden cildim felaket tahris oldu :(
Sag kolumda dikis izi var
Var. kafada 12 dikiş!
Kolumda ve kaşımda var
Yara ve dikis izlerim var
Benimde sol avucumda dikis izi var
sağ omzumda yara izi göğüs altında doğum lekem var
Kolumda ve bilegimde dövme var 😎🙊
sağ bileğimin üzerinde var 4 5 cm civarı derin
Alnimda var dikis izi 8 dikis :-)
Kafamda alnima dogru 7 dikislik iz var
Hiç birşey yok. 0 bedenim 😂😂
Kolumda dikiş izi var
sol elimde yanık izi var çay dökülmüştü
dikiş izim var kaşımda bir de kolum da 😀
Evet bir sürü dikiş ve yara izlerim var
kalbimde der arabeske bağlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar