Geçmişinden yaptıklarından yaşadıklarından pişman olan var mı hiç olmasaydı keşke dediğiniz?

Ne gibi şeyler var Ve yaşları alalım (gece sohbeti)
Pişmanım hiç olmasaydı dediğim anlar var
Yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda
Olsa da olurdu olmasada olurdu (umursamaz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Geçmişinden yaptıklarından yaşadıklarından pişman olan var mı hiç olmasaydı keşke dediğiniz?
Cevapla