Eğer yalan söylüyorsanız, ne tür yalanlar söylerseniz?
Hayatınız tamamen yalanlar üstüne mi kurulu, yoksa hiç yalan söylemez misiniz?

Eğer yalan söylüyorsanız, ne tür yalanlar söylerseniz?
Hayatınız tamamen yalanlar üstüne mi kurulu, yoksa hiç yalan söylemez misiniz?

"Ben hiç yalan söylemem'' diyen insan en büyük yalancıdır ve ben bu sözü kimden duyarsam duyayım hep kaçarım, mümkün mü yalan söylemeden yaşamak, geçeceğiz onu lakin öyle beceremiyorum da yalan söylemeyi, gülerim ya yalan söylerken, çocuktuk o vakitler, babaya muhtacız tabii, babamızı kandırmamız gerekiyor, provalar falan yapıyorum, kardeşimle anlaştık , kandıracağız babayı ve ben prova yaparken bile gülüyorum yerlere yatarak, halen de beceremem yalan söylemeyi, bir gülme tutar beni, bir de benim söylediğim yalan gerçeğe yakındır, resmen gerçeğin kendisi gibi bir şey, söylememeye çalışıyorum lakin bazen bazı insanların sırlarını da korumak zorundayız. Allah'tan da kimsenin burnu uzamıyor burnu pinokyo gibi yalan söyleyince, yoksa kimse kimsenin yüzüne bakmazdı, çünkü her insan söylüyor, kiminin ki daha masum , kimi daha az söylüyor lakin söylüyor , en iğrenç yalancılar da manipüle ediciler, ah dürüstlük sadece ağızdan doğru sözlerin çıkması değildir ki, kendine saygı duymaktır dürüstlük, bazen insan kelime olarak yalan söyler lakin o an yapması gereken odur. Kızılcık Şerbeti dizisinde Ertuğrul'a Kıvılcım çok sevdiği kadının Nursema olup olmadığını sormuştu ve Ertuğrul "hayır ''dedi, kelime olarak yalan söyledi lakin yaptığı hareket dürüstçeydi, o sırrı kendine sakladı, kadının evli olduğunu anladığı zaman vazgeçti, keza Rüzgar ise utanmadan Nursema'yı sevdiğini Umut'a söyledi, yok taciz etmiyormuş da , taciz etmemesi onu aklıyor sanki, pis manipületici, ağzından belki doğru bir cümle çıktı lakin dürüstlük bu değil , üste çıkmak değil dürüstlük, utanabilmek sıkılabilmek bana göre. En kötü yalan ise iftiradır ve kendi hatalarını anlatmadan sadece karşıdakinin yanlışlarını anlatmaktır, olayı saklayarak anlatmak da yalandır. Ben ne kadar yalandan uzak durmaya çalışsam da en çok kendimi kandırıyorum, en büyük yalanları hep kendime söylemişim, hatta babam şöyle der;kendini kandırıyorsun
Yalan söylerim. Ama hayatta hiç kimseye bile bile onun ya da bir başkasının söyleyeceğim yalandan zarar göreceği onları mağdur edeceği bir yalan söylemem. Geldim geliyorum şurdayım bunlar beni rahatsız ediyor burdan kaldıralım işime engel falan gibi ufak tefek yalanlar söylerim.
Cevap
2Cevap
İllaki pembe dediğimiz yalanlardan oluyor.. Onu da çocuklar yemeğini yesin vs diye elimizde olmadan söylüyoruz..
İllaki oluyor. İster istemez. Özellikle iş yerinde.
Vay be.. Şakasına bile yalan sevmem ama bazen yapar oldum
Başıma ne gelse dürüstlükten geldi ama hala dürüstlüğe devam
yalan soylemeyi beceremiyorum her turlu belli ediyorum
Yapıcı olmak adına belki söylemişimdir. Çok yalan konuşamam unuturum söylediğimi..
Bi gün ağzım burnum yamulucak djjdj
😂😂
Söylüyorum nadiren
Yarin sabah söyleyeceğim 😎😎
Söylerim yalan söylemeyen yoktur bence
Asla yalan söylemem 😌💅🏻
Söylememeye çalışırım
Hic yalan soylemedim diyen insan yalan soyluyordur
dogra açik sozlu insanim
Söylemeyen yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?