Cocukla 3 senedir arkadaşım, ama bir tartışma konusunda sevmediğini öğrendim. Sırf bu yüzden sizce irtibatı keseyimmi?
İlla sevmek zorunda mı peki insanlar Atatürkü?
İlla sevmek zorunda mı peki insanlar Atatürkü?
Herkesin kendi düşüncesi ve fikirleri vardir ve kendi istekleri doğrultusunda hareket ederler veya severler sevmezler. Bunun için arkadasligini kesmeye gerek yok herkesin kendi düşüncesi ve bu konuda özgürler. Ben Atatürke aşık bir kişiyim ayni şekilde sevdicegimede aşık biriyim ama sevgilim Ataturku sevmiyor ve ben ilerde evlenmeyi düşündüğüm adami Ataturkü sevmediği için birakmiyorum sende arkadasligini kesme :) çokta güzel edebiyat yapiyorum bu günlerde :D
Insanlarin fikirlerine saygi duymalisin benim tepeden tirnaga turbanli arkadaslarim da var acik sacik giyinen modellik yapan arkadaslarim da var
sevmiyebilir ne yapıcaksın yani başına tabanca mı dayıyacaksın ya da bıçak mı benim bir arkadaşım var o da Allah'a inanmıyor ateist kendisi benimde 7 senedir arkadaşım o ne yaparsa yapsın sevsin sevmesin inansın inanmasın ben ona değil kendime bakarım herkes kendine bakması lazım karşısındakine değil olabilir böyle şeyler eğer iyiyseniz arkadaşlığını bozmana gerek yok
Bence arkadaşın seninle arkadaşlığını kessin sırf böyle düşündüğün için..!
Kesinlikle @+1
Cevap
10Cevap
HAha ne alaka? Bende sevmiyorum ve aşırı mufazakarım ve arkadaşım ateist ve tam bir atatürkçü. Ama ikimizde saygılı olduğumuz için ve realist olduğumuz için sorun yok. Mesala Atatürk Ateist desem burada taşlarlar ama öyle
Muhazakar birinin internet kullanmasi ayri muamma
Kardeşim tamamen nefis ile alakalı biri benim gibi belgesel manyağı olur biride eli çebinde saatlerce neyse
sen seviyosun diye o sevmek zorunda mı aşın artık bu ataturk takıntınızı
Arkadaşın keşke bunu bilse. Benim için arkadaşım böyle düşünse yüzüne bile bakmazdım. bir kere bunu düşünebilmişsin yani arkadaşına haksızlık etme görüşme senin gibi biriyle arkadaş olmasın.
kimse kimseyi sevmek zorunda değil evlat.. fakat onun başarı ve fedakarlığını anlatarak sevdirebilirsin.. o senin değerinse saygı duymak zorunyda ama sevmek zorunda değil ;)
Kimse atatürkü sevmek zorunda değil !!!
Sen insan kazanamazsın bu kafayla..
Ister sever ister sevmez kendi hür iradesi ama bu hür iradeyi ona kimin verdiğini bilemiyorsa durum şüpheli
Herkesin sevdigi seyler farklidir. Ama Ataturk, Turklerin atasi. Ana, baba da atadir. Ozune saygisi olmayanin, ailesine saygisi olmaz. Bu benim kisisel fikrim.
Hayır tabik arkadaşlığını kesme saygı duysun yeter eger küfür ya da atgo konuşuyorsa arkadaşlığını kes
hristiyan arkadaşım var oturup bu konuları konuşmassınız sorun olmaz ama mutlaka bir yerde tartışma çıkar senin kişiliğine bağlı biraz da
Görüşe saygı varsa hiçbir sıkıntı olmaz. Ben de sevmem ama en iyi arkadaşım Atatürkçü. Bu aramızda hiçbir zaman sorun olmadı. Karşılıklı saygı duyulduğu sürece de olmaz. Sevin birbirinizi:)
Sevmek veya sevmemek onun tercihi ama eğer Atatürk'e ve hatırasına saygısı yoksa kesmelisin.
Kendinizden olmayan saygı duyun efendim ötekileştirmeyin.
Bende sevmiyorum ne anlam cikariyorusun bunlardan sanki adam yaşıyor.
Kimse kimseyi sevmek zorunda degil
Vazgecin bu sacma dusuncelerinizden.
Bu sen ve arkadaşınla olan durumunuza bağlı.
Ben M. K nin ne kuru kuruya sevilip, tapılmasını istiyorum.
Ne de mahalle dedikosu şeklinde. Falan şunu demiş bunu demiş diye nefret edilmesini.
ama her ne olursa olsun arkadaşlık her şeyden değerli !
ben ne atatürkü ne peygamberleri ne tayyibi ne kılıçdaroğlunu sevmiyorum umrumda değil hiçbiri peki benim hiç arkadaşım olmasın mı :(
İlla sevmek zorunda değil ama saygı duymalı! Ama bunun içinde arkadaşlık bitirmek saçma geldi.
Ben kemalistim ama herkese saygı göstermek zorundayız herkes sevicek diye bir sey yok iyi arkadaşınsa aranı bozma
Türk olarak Atatürk ü elbet seviyorum herkes sevmek zorunda değil dediğin gibi tabi arkadaşlığımı kesmem ama eskisi gibi olmazdı
Illa sevmesi gerekmez ama saygısızlık yapiyrsa kes ilişkiyi
Ben şahsen devam edemem arkadaşligima
Ben sevmiyorum ama saygi duyuyorum.
Bende sevmiyorum sevmem iiçin neden yok
sevmeye bilir ama saygı duymak zorunda bence..
Sevmiyorum,
Lakin hakaret etmiyorum.
Kesme herkesin görüşü farklıdır bende Ataturkcuyum
Saçma :) ılla sevilecek dıye bır şey yoktur.
Saygı duyduktan sonra sıkıntı yok.
saçmalama dostum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar