İki senelik ilişkide erkegin ilk tanittigi kişiden farkli bir kisilik gostermesi ve davranislarindaki bozukluklar?

ilk baslarda boyle degildi ilgili ilgiye boguyordu aramak olsun yazmak olsun sanki dunyada ben yarin kaybolup gidecekmisim gibi nasil desem baya bir ilgi alaka centilmenlik dusuncelilik herseyimi benden once dusunuyordu bir sene sonra bunlari gormemeye basladim ben bir sorundan bahsettigimde sorunlari cozmek yerine benimle tartisiyordu nasil desem sanirim bende bir sekilde sogudum bu yaptiklari yuzunden cunku defalarca kez uyardim konustum ama hep ozur dileyip rahatsiz oldugum hicbir seyi degistirmedigi gibi yeni yeni futurussuzca davranislar sergiliyordu ofkeli olmayan ben onunlayken ofkeli hale geliyodu basta onunla gozumun ici guluyordu bir soz okudum bir kadin öfkeliyse orada sevgiden degerden soz edilemez siz ne dusunuyorsunuz arkadaslar? ben lovebombingemi magruz kaldim cunku adimi bile gogsune dovme yaptirmis bir erkekten bahsediyorum burada o dovmenin anlami yok bence bu davranislar olduktan sonra ve degisim meydana geldi

İki senelik ilişkide erkegin ilk tanittigi kişiden farkli bir kisilik gostermesi ve davranislarindaki bozukluklar?
Cevapla