Onu çok seviyorum ama gerçekten çok ama bir yandan da nerde sevmediği şey var yapıyorum. Sevilmemeye mi alışmış bünye geri mi tepiyor anlamadım ki Hdgsjd
Gideceği varsa gidecek çocuk yapabileceğin hiç bir şey yok bu konuda. 👍🏻 bu şekilde hem kendi kalbini , hemde onun kalbini kırmış oluyorsun. Sonra da pişmanlık üzüntüsü yaşıyorsun. Yani bu sadece kendini mutsuz etmek gibi bir şey oluyor.
İlişkilerde kırıcı olmak çok kolaydır 👍🏻 yapıcı olmak asıl mesele. Karşınızda ki erkek sizi kırmadığı sürece , hakaret etmediği sürece bu mutluluğu doyasıya yaşayın bence.. tadını çıkarın yani.. 👍🏻
Rica ederim, ne demek. 👍🏻🌷 ne kendinizi , ne de arkadaşınızı üzün 👍🏻 hiç değmiyor inanın ki. Zaten yaşadığımız hayat için de bol bol stress var. Asla değmez yani..
Bilinç altında sevgiden kaçmak var. Sen sevilmekten kaçıyosun istemeden. Sanırım geçmişte çok sevdiğin biri ya da birilerinden yana kötü şeyler oldu. Bu kötü şeylerin etkisi de sende böyle oldu.
Olabilir çünkü bu kadar sevgiye aç bir insanken beni gerçekten seveceğine inandigim insanları kendimden soğutuyorum. Cevabınız için teşekkür ederim haklısınız
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizce bu bir hastalık mı yorumlayın? Çok sevdiğiniz bir insanın bilerek sevmediği şeyleri yapıp soğumasını sağlamak?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hastalıktır evet
Teşekkür ederim 😪
Demek ki onu kendinizden soğutmak istiyorsunuz demektir bu. Neden açıkça dürüstçe konuşup koparmıyorsunuz ki olayı?
Onu çok seviyorum ama gerçekten çok ama bir yandan da nerde sevmediği şey var yapıyorum. Sevilmemeye mi alışmış bünye geri mi tepiyor anlamadım ki Hdgsjd
İleride , kırılan kalbi onarmanız çok çok zor olur. Onarsanız da asla unutmaz , aklından çıkmaz bu..
Hayır ben kalbini kırmıyorum kesinlikle. O kişi benden soğuyor yani konuşmak istemiyor artık.
Bu da bir ayrılma yolu zaten 👍🏻
Evet ayrılma oluyor ama ben sonra üzülüyorum o kişiyi kaybettiğim için sorum orada başlıyor
Karşınızda ki erkeğin mutsuz olmasından mı, mutlu oluyorsunuz o an? Bu sizi o anlık rahatlatıyor mu?
Yok ya mutsuz olmasını istemem asla ama bana verdiği o mutluluk gider diye korkuyorum. Sanki o benim elimden almasın diye ben kendi elimden alıyorum
Gideceği varsa gidecek çocuk yapabileceğin hiç bir şey yok bu konuda. 👍🏻 bu şekilde hem kendi kalbini , hemde onun kalbini kırmış oluyorsun. Sonra da pişmanlık üzüntüsü yaşıyorsun. Yani bu sadece kendini mutsuz etmek gibi bir şey oluyor.
Haklısın öyle oluyor mesela beni engellediğini gördüğüm an kahkahalar attım nedense çok komik geldi
İlişkilerde kırıcı olmak çok kolaydır 👍🏻 yapıcı olmak asıl mesele. Karşınızda ki erkek sizi kırmadığı sürece , hakaret etmediği sürece bu mutluluğu doyasıya yaşayın bence.. tadını çıkarın yani.. 👍🏻
Bende öyle yapıyorum. Hiçbir şekilde beni kırmadı sadece engelledi bu yüzden ona teşekkür ediyorummm. Cevabınız için teşekkür ederim 😊
Rica ederim, ne demek. 👍🏻🌷 ne kendinizi , ne de arkadaşınızı üzün 👍🏻 hiç değmiyor inanın ki. Zaten yaşadığımız hayat için de bol bol stress var. Asla değmez yani..
Evet öyle değmez kesinlikle. Sağolun
Sizde sağolun 👍🏻🌷
Bunu neden yaptığına bağlı.
Nedeni yok ya da varsa da ben bilmiyorum
Durup dururken mi yapıyosun yani?
Fark etmeden oluyor ya bilinç altımda inan ne var bilmiyorum Hdkdjzd
Bilinç altında sevgiden kaçmak var. Sen sevilmekten kaçıyosun istemeden. Sanırım geçmişte çok sevdiğin biri ya da birilerinden yana kötü şeyler oldu. Bu kötü şeylerin etkisi de sende böyle oldu.
Olabilir çünkü bu kadar sevgiye aç bir insanken beni gerçekten seveceğine inandigim insanları kendimden soğutuyorum. Cevabınız için teşekkür ederim haklısınız
Rica ederim. Özel olmazsa eğer bişe sorucam. Bu durumlarda ilk akla gelen şeydir bu. Çünkü bunların en büyük sebebidir. Babanla aran nasıl?
Tek sorun babam olsa keşke hdjdhd dertleşmek isterseniz özelden konuşabiliriz. Teşekkür ediyorum
Seve seve dinler, elimden geldiğince yanında olmaya çalışırım 😊