Yalnızlık seçilebilir bir şey mi, herkes onunla anlaşabilir mi?

Ötekileşen bir ruhun, herkesten saklanmaya çalışan yanık iziyle yüzleşme kaçınılmazında saklı yalnızlık. Yalnızlığı övüyorsun fakat onu daha tanımıyorsun. Ondan delice korkuyor ve yalnız bir hayal dahi kuramıyorsun. Herkes yalnızlığın dehşetini kaldıramaz, seni suçlamıyorum. Kendim, kendimi terk ettiğimde anlamıştım bunu. Yoksa bir kaç varlığın ve evrenin yokluğu ile oluşacak kadar sığ bir kavram değildi yalnızlık. İçinde yuvalanıyor ve tek kişi oluyorsun, sonra herkes pöğf.

Yalnızlık seçilebilir bir şey mi, herkes onunla anlaşabilir mi?
Yalnızlık seçilebilir bir şey mi, herkes onunla anlaşabilir mi?
Cevapla