Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 💖💖
Hayatınızda en çok gurur duyduğunuz kişilik özelliğiniz hangisi?
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 💖💖
Hayatımda en çok gurur duyduğum kişilik özelliğim, insanlara karşı dürüst ve vicdanlı olmamdır. Kimseyi yanıltmamak, her durumda doğruyu söylemek benim için önceliklidir. Bu özelliğim bazen zorlayıcı olsa da, karşımdaki insanın bana güvenmesi her şeye değer. Ancak duygusallığım da hayatımda büyük yer kaplıyor; olayları derinden hissediyorum ve empati kurma yeteneğimle insanların duygularını anlamaya çalışıyorum.

Rehberlik özelliğim. İyi bir liderim ☺️ ama itaat edilmesi kaydıyla. Yoksa alfa kurt topluluğundan olmayan kurt derisi giymiş koyun ile savaşır ve emin bir şekilde onu alt edip aşağılanmış bir vaziyette bırakır. Ben kurt dostlarımdan itaat de beklemem, onlar itaat edeceklerini bilirler çünkü
Ne güzel
Hayatımda en gurur duyduğum kişilik özelliğim onca şeye rağmen kaybetmediğm merhametim. Çok şükür bile isteye kimsenin kalbini kırmadım..
Maşallah
Rica ederim
Cevap
5Cevap
Merhametli olmam gadası
Herşeye rağmen güler yüzlü olmam, merhametim, güvenilir olmam ve maddi manevi gelişim gayretinde olmam..
Ne güzel
Dik oluşum. Ne olursa olsun ne başıma gelirse gelsin doğru bildigimin arkasındayım.
Çok güzel
Her şeyi sorgulayan orijinal kişiliğim...
Anladım
sevdigim kişiligim her ne yaşarsam zorluklar olsun olumsuz şeyler olsun kafamdan atıyorum çabuk toplanmak yani kısaca
Kararlılığım, sadakatim, merhametim, gelişime açık olmam.
Açıkça cesur olmayı ve de dobra bir insan olmayı seviyorum. Duygularım da buna göre net işte
Kendimi ezdirmem.
Ne güzel
Her daim haklının yanında olmak
Ne güzel
Rica ediyorum
Kendimi değiştirmemem
Güzel
Merhamet
Vicdan
Güzel
Gururumm
Ne güzel
Bonkörüm
vicdanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar