Kimi dürüstlüğüyle, kimi sabrıyla, kimi de cesaretiyle gurur duyar. Bazıları için empati kurabilmek, bazıları içinse asla pes etmemek en önemli meziyettir. Kendi güçlü yönlerini fark etmek, insanın kendine olan güvenini artırır ve hayattaki duruşunu belirler.
Peki, sen kendinde en çok hangi özelliği değerli buluyorsun?
Hayatında en çok hangi özelliğinle gurur duyuyorsun?
İlişkilerimi çıkarlar üzerine kurmayacak kadar kendime saygım var. Eleştirel düşünebilmek, objektif olmak, kendi sorumluluğumu alabilmek, şeffaf olmak, boş işlerle uğraşmamak. Hatta öyle ki en yakın arkadaşlarım dedikodu yapıyorsa o an onları bile orada bozabilirim. :)
Her halimle gurur duyuyorum doğruyu söylemek gerekirse. Çünkü kendime yakışır şekilde yaşadım bu hayatı. Zamane gençleri gibi olmadım hiçbir zaman. Çocukken bile günce tutan, ansiklopedi okuyan, canlıları besleyen biriydim.
Vicdanlı oluşum , ve duruşum hiç kimse için çizgmi bozmuyorum kendi kararlarimi başkasınin etkisi altında kalarak vermiyorum kimsenin kuklası olmuyorum
Her zaman git denilen yerde durmam ama bana hakkını haram edene bile hakkımı helal ediyorum. En azından vicdanım rahat oluyor. Gurur duymak değil kibirli olmayı hiç bir zaman sevmem. Sadece rahat ediyorum desem yalan olmaz.
Ben kendimi tanıdıkça dünyayı da tanıdım ben kendimi neyi tanıdıkça insanları da tanıdım bu beni farkındalık yarattı bunun için kendime gurur duyuyorum.
İyi niyetli olmuşumla çünkü kalbimde cidden zerre kıskançlık duygusu hissetmiyorum. Bunun için insanlara karşı dolup, onlara tuzak kurmuyorum. Bunları yapanlar var maalesef
Herkes göründüğünden farklı takılıp kasıntı kasıntı geziyor. Her türlü omurgasızlık kapalı kapılar ardından devam. Site toplama kampı gibi zaten. Seçsen böyle kişiler bir araya getiremezsin 🤣