1 yılBağırarak gülerim hayatımda ilk kez. Ağlarım da ama yaşarım. Hatta belki hayat öyle daha güzel olur yaşama fırsatı bulmuş olurum. Uğruna yaşamak zorunda olduğum tek kişi ben olurum dağa taşa dert anlatır bir kez olsun bencilliği tadarım
12 Yorumla- 1 yıl
Çok güzel anlatmışsın duygularını bu söylediklerini herkes kaybolmadan yap bence çok iyisin😊✌️
- 1 yıl
İşte sorun da o, insanlar yaşıyor ve ben dünyada kalan tek insan değilim.
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılBiz bu Dünya'ya tek geldik bizim varlığımız başkası ölçüsünde değer kazanmıyor, insanlar bugün varlar ertesi gün hayatımızda olacaklarının bir garantisi yok. Bu sebeple yalnızlıkla da barışmalı dostane sohbetler edinmelisin. Kendi kendine var olmayı bilmelisin hayatta. Kendini kendinle zaman geçirmeyi yalnızlık saymayacağın şekilde yetiştirmek işin Bazen iç sesine tutunup yine yaşarsın. Senin kendinden başka dostun yine sensin. İstesen dünyanı çiçek 🌺🌻🌹🌷tarlasına çevirirsin istesen çöl 'e. Umut varsa, inanç varsa sen de varsın gölgende ✨💫
15 Yorumla- 1 yıl
İçindeki yaşama sevinci yoldaşın olsun, değerli yorumun için teşekkürler 🫡
- 1 yıl
Lafı olmaz, her zaman. Ben teşekkür ederim, güzel soru için. 🌾
- 1 yıl
😊
- 1 yıl
Eic için çok teşekkür ediyorum. 👼🌾✨
- 1 yıl
Rica ederim 🙂✌️
1 yılMeleklerim de olsun biz üçümüz mutlu mesut kötü niyetli insanlar olmadan yaşarız çok da mutlu oluruz..
110 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel ya
Ama senin için koca senaryoyu değiştiremem yalnızsın ve zombiler var 😬 - 1 yıl
Zombileri ben kaçırırım.. Ohh ne güzel sessiz sakin.. Kitabımı alırım kahvemi de alırım keyif benim keyifim.. 😅😅
- 1 yıl
Zombi diyorum keyif diyor yalnız bunlar adamı ısırıyor haberin olsun 😬
- 1 yıl
Bana yaklaşamaz.. Hayalimi bozmaya çalışma ama ya.. 😂 Ne güzel koca dünyada yalnız kalmışım.. 🤣🤣
- 1 yıl
Geliyorlar ışıkları kapat 😬
- 1 yıl
Hayır hayır ben uyurken de ışıkları açık tutuyorum.. 😂😂
- 1 yıl
Ya senaryo öyle değil 🤣
- 1 yıl
Ben anlamam valla benim senaryom bu şekilde.. 😂😂
- 1 yıl
Teşekkür ederim.. 😊
- 1 yıl
Rica ederim 🙂
1 yılGiderim galeriden istediğim bi arabayı alırım canım sıkılınca değiştirerek diyar diyar gezerim. Tabi ki vahşi hayvanlar da şehirlere iner onlara dikkat etmek lazım. Muhtemelen araç olarak 4x4 karavanlar tercih ederim
16 Yorumla- 1 yıl
Gez bakalım 😀
- 1 yıl
Düşünsene istediğin zaman istediğin aracı alıyosun para soran yok vergi soran yok benzin istasyonları duruyor doldur depoyu kafana göre, marketler öylece duruyor istediğin yiyeceği malzemeyi al, büyük tekneden anlamam ama küçük tekne kullanabiliyorum istediğim koyda gider yüzerim süper olur
- 1 yıl
Dimi ya olayı pozitif çevirip hayatı ve her anı yaşamaya keyif almaya devam etmek en doğrusu ✌️
- 1 yıl
Tabi aga pasaport vize soran yok vay efendim günaydın mesajı tribi yok mis gibi. Giderim sinemaya PS bağlarım sinema perdesinde oyun oynarım. Düşünsene IMAX perde 22x16 metre boyunda Dolby Surround ses. Tek olduğum için oyunda kapışacak kimse olmaz ama yine de zevkli olur
- 1 yıl
Filmlerin çekildiği platolara gider oralardaki müzelere girer efsane olmuş filmlerin araçlarını kostümlerini kullanırım. Tek başıma altımda bi DeLorean zaman makinesiyle geziyorum mesela. Şu an kimse yapamaz bunu çü6araba müze halinde yalnızca sergileniyor ama yalnız olunca mümkün. Başka gün Kara Şimşek off. Aklımın erdiği ilk oyuncak arabam Jaguar XKJ220 onu bulurum gerçeğini kullanırım. Daha neler neler mis gibi yaşarım
- 1 yıl
Harika 😀✌️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
u 1 yılUlan beni niye bıraktınız, ben niye yaşıyorum :D feryat figan
14 Yorumla- 1 yıl
Deme öyle ne kadar şanslısın ya dünya senin 🙄
- 1 yıl
Çok meraklıydım ben de dünyaya djs
- 1 yıl
Alalımda başımıza çalalım mı😬
- 1 yıl
Olur 😅
Kişilik & Karakter konusunda 5,8b cevap paylaştı. Garip hissederdim yalnız olduğunu farkediyor insan.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Fark eden bir şey olmazdı zaten.
21 Yorumla- 1 yıl
Üzdün ya 🤦
1 yılAlışveriş 🤣 lüks otellerde tatil
11 Yorumla- 1 yıl
Harbiden ya istediğini al her şey beleş 😬
1 yılTam hayalim. Yemek yiyecek varsa sorun yok. Ondan sonra tek başıma yaşar giderim :D
12 Yorumla- 1 yıl
Tek başına sıkıcı olur ya keşke bir kişi daha olsaydı 🙄
- 1 yıl
Yok yok gerek yok.
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılAyy b0ktan olur yaa, cekemem ben 😪
Bu filmi de en az 5 6 kez izlemisimdir. Muthis bisi, Will Smith oyunculugunu zaten soylemiyorum bile, kopek bile manyak oynamis len 😝
213 Yorumla- 1 yıl
Anladım filmdeki her şey manyak😬
- 1 yıl
Hele o öcü amcalar var yaa, nasi korkunclar 😵💫😲👻👻
- 1 yıl
Öcü amcalar🤦
- 1 yıl
Öcü dayilar 🙄🙄
- 1 yıl
Döverim onları ben sen keyfine bak🙄
- 1 yıl
Yapayalnizzz koca dunyada ne keyf yapacaksak artik 😔😪
- 1 yıl
Müzik dinleyip bağıra bağıra şarkı söyle kimse rahatsız olmaz🎼🎼🎼🎼🎼🎵🎵☕
- 1 yıl
Himm bak o pencereden bakinca az bucuk cazip gelmeye basladi 🤨
Bi iki de herif birakaydin soyle kaslisindan dusunulebilirdi 😍😬😬 - 1 yıl
Herif yok zombi var istersen göndereyim 😬
- 1 yıl
Kasliysa kurtarir 😆
Idare ederuk napalim, yalnizlik Allaha mahsus 😇😇 - 1 yıl
Isırıyor ama🙄
- 1 yıl
Off sen de hep kotu suprizleri sona birakion beez oynamiom ben 😔😪
Al dunyani basina cal 😏 - 1 yıl
Hahaha 🤣
Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Bagpack yapıp yollara çıkarım birilerini arardım sanırım bende çünkü emin olamazsin insanın içinde yine bir umut vardır
12 Yorumla- 1 yıl
Evet umutsuz yaşayamaz insan.
1 yılBunu o zamanı yaşayınca değerlendirebilirdim🙂
10 Yorumlaİçimdeki çocuk çıkar ortaya heryeri talan ederim hah haa 🤭gezer eğlenirim büyük keyifle tüm dünyayı dolaşırım 😃
15 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel dimi her şey bedava kimse yok 😀
- 1 yıl
Aynen ya ben zaten çocuğum içimdeki yaşama sevincini ona borçluyum, sende öyle yap herzaman o çocuğu dinle asla kaybetmeyeceksin 🫡✌️
- 1 yıl
Harika 😀✌️
İstediğim yerde yaşarım, istediğim arabayı alır sürerim, en güzel evlerde konaklarım. Zaten kimse yok, kimseye hesap vermem
110 Yorumla- 1 yıl
Olaya birde böyle bakmak lazım harika bence ✌️
- 1 yıl
Abartma onlar zombi kalabalık 😬
- 1 yıl
Yanında ben olsam belki tek başına hem arabayı kullanıp hemde ateş edemezsin 🙄
- 1 yıl
Dur ya o yorum bu soruya olacaktı
Bekle biryere ayrılma sakın geliyorum yardıma 😀
1 yılHer yeri yakardım smdkdk hayvan varsa yakmazdım ama lokantaya dalar en sefdiim yemekleri yerdim
14 Yorumla- 1 yıl
Hayır heryeri neden yakıyon ya 😬
- 1 yıl
Niye yakmim ki, ısınırım djjdjd
- 1 yıl
tamam yak🤣
- 1 yıl
Jfjdj
Çok nankörlermiş yani beni niye bıraktılar diye kin tutardım hepsine 😂😂
14 Yorumla- 1 yıl
Saklanıyoruz bir yere gitmedik 😬
- 1 yıl
Koordinatları veriyorum hemen gel 😀
Bi cizgi film vardı adı hay diye çocuk tekti ormanda bi ceylan büyüttü onu falan onun gibi hayvanlarla konuşurdum heralde onlar anlar beni bari ben her türlü yaparım diye düşünüyorum ya alışır giderdim
10 Yorumla
1 yılölene kadar Dünyanın Hükümdarı gibi yasarim ne olucak 😀
15 Yorumla- 1 yıl
Sayın hümdarım zombiler var ama 😀
- 1 yıl
daha iyi ya iste kulsuz hükümdar mi olur
- 1 yıl
Önce ısırıp sonra yiyorlar ama 🙄
- 1 yıl
sen merak etme taptiririm ben onlari 😀
- 1 yıl
Oha zombiler şok 😬
Keşfe çıkarım gerçekten kimse kalmamışmı diye
14 Yorumla- 1 yıl
Ben baktım kimse yok zombiler hariç😬
- 1 yıl
İnanıyorum o saflık bende var 😬
1 yılDüşüncelerimi , içimdekileri bağıra bağıra söylerim 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Ne söylersin mesela 😬
- 1 yıl
Küfür...😃
- 1 yıl
boş ver ağzını bozma ya değmez ama hava kararıyor dışarısı hiç tekin olmayabilir hemen eve 😬
- 1 yıl
Niye tekin olmuyor insan yokki Gayet güvenli 😃
- 1 yıl
Zombiler var hava kararınca çıkıyorlar piyasaya söylemedi deme 😬
- 1 yıl
Ben dünyada kalmiyom o zaman 😂
1 yılKafayi yerim bağırış çağıris
Sonra kabullenirim heralde ama sıkıcı olur 😄111 Yorumla- 1 yıl
Aynen başka yaşayan var mı acaba 🙄
- 1 yıl
Biraz da değişiklik olsun kafayı dinlerim 🤣🤣
- 1 yıl
Dinle dinle arada şarkı söyle bağıra bağıra düşündümde hiç fena fikir değil 😬
- 1 yıl
Şarkı söylerim, sevmediklerime söverim rahat rahat 🤣🤣
- 1 yıl
Daha neler yaparım Allah bilir
- 1 yıl
Bankayı falan soy aksiyon olsun 😂
- 1 yıl
😂😂tat vermez ki
- 1 yıl
Dur bakayım 🤔
İstediğin model bir arabayı çal ve sokaklarda gez🙄 - 1 yıl
Kimse yok heyecan vermez 😂😂
- 1 yıl
Napalım senaryo böyle sanada bişey beğendiremiyoruz canım 😬
- 1 yıl
Hele o gün gelsin ne yapacağıma ben karar veririm 😂
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Allah korusun diyesim var... cünkü ne olmuş'da ola bilir yalniz kaldim
11 Yorumla- 1 yıl
Bir salgın hayatta kalanlar zombiye dönüştü ve sen tek başına kaldın 🙄
1 yılSıkılırım ben ya, herkes nereye gittiyse ben de oraya giderim 😒
12 Yorumla- 1 yıl
Biz zombiye dönüştük seni bulursak ısırıp yeriz bence gelme 😬
- 1 yıl
Hahahaha
1 yılKendini Cumhurbaşkanı yapar hergün banka soyardim tek başıma 😂
16 Yorumla- 1 yıl
Manyak derecede iyi fikir şimdi onlar düşünsün 😬
- 1 yıl
İddaayi bırakırdım ayrıca kimse yokki maç yapsınlar 😂
- 1 yıl
Köpekler ile kediler hala hayatta onları yarıştır 🙄
- 1 yıl
Onlar sevilmeye layık asla alet etmem öyle şeylere
- 1 yıl
İddiayı bırakmak için tek başına kalmayı bekleme o zaman 😬
- 1 yıl
Fareleri yarıştırırım bende o pislikler bir işe yarasın bari 😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılOnce beni niye bıraktınız diye sinirlenir atarlanirdim tabiki kendi kendime
Sonra basimin çaresine bakmam gerekecek ona çabaladım
En sonunda kafayı yemek üzere olurdum sanirdim
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılşöyle biraz bir çıkar dolaşırım sonuçta madem kimse yok istediğim yere gitme istediğim eve girme istediğimi yapma şansım var sonrasında da sonra bakarız ksjsj
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı. Tekrar geri uyurum 😴
12 Yorumla- 1 yıl
İşin gücün uyumak insan biraz korkar yahu😬
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılSadece filmlerde olur bu senaryolar, onu da cips yiyerek izlerim
10 Yorumla Şuanki durumdan pek farklı değil
En azında yolda kimseye çarpmayacağım kesinleşir10 Yorumla
1 yılBöyle bir hayatı zaten şuanda da yaşıyorum ki...
10 Yorumla
1 yılRüya görüyorum sanıp uyumaya çalışmaktan başka yapacağım hiç bir şey olmaz.
12 Yorumla- 1 yıl
Birazdan akşam olacak yemeğe bir şeyler düşün istersen 🙄
- 1 yıl
Dışarıdan söyleyeceğim
Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı. alarmı kapatır geri uyurum
24 Yorumla- 1 yıl
Aynen alarm önemli bir detay 🙄
- 1 yıl
Bilmem ki zombiler var diyorlar 😬
1 yılİnternet vs falan var mı?
11 Yorumla- 1 yıl
maalesef tüm sistemler çöktü🙄
1 yılBirkaç gün keyif sonrası psikolojik sorun
11 Yorumla- 1 yıl
Belki yaşayan başkaları vardır ya en güzeli aramak 🙄
1 yılUyumaya devam ederim ne guzel sorumluluksuz hayat
11 Yorumla- 1 yıl
Zombiler var 🙄
1 yılYok olurum sevdiklerim yoksa
10 Yorumla
1 yılSimilasyon hatası var derim hahaha.
10 YorumlaBuggattilerle gezerim dünyayı.
10 YorumlaAynı takılırım
Film güzeldi *Ben efsaneyim*10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılAllah bana yeter
10 Yorumla Cok korkunc bisi bende giderim
10 Yorumla
1 yılBir 5 dakika daha yatarım sonra düşünürüm.
11 Yorumla- 1 yıl
Bekliyorum 😬
Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Ölmeyi beklerdim.
12 Yorumla- 1 yıl
Olmaz semih belki yaşayan başkaları da vardır umudunu kaybetme😊
İntihar
12 Yorumla- 1 yıl
Çözüm değil ki🙄
Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Neden ben… 🙄
110 Yorumla- 1 yıl
Senaryoda sen başroldesin o yüzden 🙄
- 1 yıl
Hayır yaşıyorsun ;bence akşama ne yiyeceksin biraz marketleri dolaşsan iyi olur 😬
- 1 yıl
Yok daha neler 🤦
Belki yaşayan birileri vardır umudunu kaybetme 🙄 - 1 yıl
Tek başınasın ya biz yokuz 😬
- 1 yıl
Koordinatları vericem beni bul 😬
Filmde öyle işliyor senaryo 😂
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılÇıkıp Gezerdim
11 Yorumla- 1 yıl
İnsan sıkılır ya🙄
Gizli Üye(36-45)1 yılHerkesin nereye gittiğini bulmaya çalışırdım.
20 Yorumla
1 yılOnun evine gidip odasında ölmeyi beklerim
10 YorumlaMutlu olurum 🤭
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı. Alışmaya çalışırım
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
m 1 yılZaten öyle hep
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
1 yılBir oh çekerim
10 Yorumla Korkarım biraz
10 YorumlaMutlu olurum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 14,1b cevap paylaştı.
1 yılKötü olurum
10 Yorumla
1 yılKına yakarım
11 Yorumla- 1 yıl
Sana yakışmaz bence😬
Gizli Üye(25-29)1 yılZaten oyle
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİntihar ederim
10 YorumlaHavalara ucardim
20 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 