Insanlarla iletisim kuramiyorum, biktim artik lutfen yardim edin :(?

Arkadaslar ben insanlarla iletisim kuramiyorum asiri cekingenlik var bende, ozguvenim hic yok yani sifir sifir. Kendimden hic memnun degilim hep ortamlara girince hakkimda nasil dusunecekler bunu yapsammi, nasil davraniyim? Diye sorular soruyorum kendime. Insanlarla konusarken yuzlerine bakamiyorum. Sinifta sorulari bilerken bile elimi kaldirmiyorum bisey soylemiyorum. Arkadaslarim hic yok. siniftaki kizlar benimle konusmuyor. Icime kapanik biriyim hep mutsuzum herkes bunun farkinda. Ben napacam arkadaslar? Psikologa gitmek istemiyorum. Lutfen bana yardimci olun. Ne yapmam lazim bu durumdan kurtulmak istiyorum
Insanlarla iletisim kuramiyorum, biktim artik lutfen yardim edin :(?
Cevapla