İnsanlarla iletişim kuramıyorum, neden?

Yani biriyle tanışırım o an ısındıysam tamam devam ederim konuşmaya ısınmadıysam iki gün süre veririm hala öyleyse çeker giderim

veya biriyle iyi anlaşınca bir zaman sonra bozuyor ne bileyim soğuyorum her dediği gıcığıma gidiyor sinir olmaya başlıyorum ve arkadaşlığımızı bitiriyorum
İnsanlarla iletişim kuramıyorum, neden?
Cevapla