Her kadına karşı samimi sevecen davranamıyorum sebebi nedir
Zaten insanlara karşı soğuk biriyim ilk adım hep karşıdan bekliyorum neden böyleyim nasıl değişebilirim
Her kadına karşı samimi sevecen davranamıyorum sebebi nedir
Zaten insanlara karşı soğuk biriyim ilk adım hep karşıdan bekliyorum neden böyleyim nasıl değişebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Onu kendine soracaksın
İşte bende sebebini bilmiyorum hayatında biri olan yaşıtım kızlardan uzak duruyorum zaten arkadaşlıkta kuramıyorum
Ablalar benden büyük zaten ark niyet olmaz sorun olmuyor ama bazen kafama takıyorum acaba piskolojik sorunlarım mı var?
Profesyonel yardım alabilirsin mesela
Sence sebebi nedir?
Yapı meselesi
Yapı meselesi diyorsunuz ama piskolojik destek almam gerektiğinino onaylıyorsunuz
Daha güzel fikir verir size bir psikolog
Evet o konuda haklısınız ama
Neden boylesn
Galiba çocukluk travması kıskançlık