Yalnızlığın kendisi mi korkutucu? Yoksa beraberinde getirdiği sorgulamalar mı?

Neden insan yalnız kalmaktan korkar?

Neden vicdan dediğimiz şey hep yalnızlıkta
yakalar?

Neden varoluşsal sancılar o boşluğu bekler?

Yaşamak , yalnızlıktan kaçmanın bir yolu mu?


Neden.. neden... neden?
Yalnızlığın kendisi mi korkutucu? Yoksa beraberinde getirdiği sorgulamalar mı?
Yalnızlığın kendisi mi korkutucu? Yoksa beraberinde getirdiği sorgulamalar mı?
Cevapla