Utangaç olduğum için mi erkekler hiç yanıma gelmiyor. Utangaçlığımı nasıl yenerim?

Her erkekten çok utanıyorum ve gelip benimle konuşacaklar diye korkuyorum çünkü çok zor oluyor konuşmak uzun süre konuşunca kelimeleri şaşırıyorum heyecan yapıyorum zaten hiç bir erkek te gelip konuşmaya çalışmıyor

Utangaç olduğum için mi erkekler hiç yanıma gelmiyor. Utangaçlığımı nasıl yenerim?
Cevapla