Her erkekten çok utanıyorum ve gelip benimle konuşacaklar diye korkuyorum çünkü çok zor oluyor konuşmak uzun süre konuşunca kelimeleri şaşırıyorum heyecan yapıyorum zaten hiç bir erkek te gelip konuşmaya çalışmıyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)1 yılPeki utangaç erkeklerden de mi utanıyorsun? Mesela ben serseri ruhlu diyebileceğim erkeklerle konuştuğumda utanıyorum, konuşamıyorum, göz teması kurmakta zorlanıyorum ama utangaç erkeklerin yanında çok rahat konuşuyorum anında kanka oluyorum onlarla çünkü onların da benimle konuşmaya zorlandığını fark ediyorum, bu durum beni rahatlatıyor. Serseri ruhlu dediğim erkekler nedense bir garip geliyor, kendimi çok kasıyorum onların yanında hiç rahat olamıyorum. Bi gün ben de bu tiplerle kolayca arkadaş olabilir miyim çok merak ediyorum😂
Sana vericeğim tavsiye, bence kız arkadaş çevrenden bir arkadaşın bir gün yanında bir erkek kankasını getirip seni tanıştırsın ama erkek kankası mümkünse utangaç bir çocuk olsun ki kendini rahat hisset. Ayrıca sen de bi gün yolda hiç tanımadığın bir erkeğe gidip bir adres sor. Minik adımlar at fobini yenmek için. Tabii herkese de güvenme.
02 Yorumla
Soran1 yılBen de utangaç erkeklerin yanında çok rahatım
Cevap sahibi1 yılO zaman sen bendensin 😂o serseri ruhluların yanında nasıl rahat olabiliriz ben de bilmiyorum, yıllardır bi çözüm bulamadım 🤷🏼♀️
En İyi Cevaplar
rahat olman gerekiyor. Yanına gelen bir erkek sana en fazla ne söyleye bilir ki?
Sakin ol ve geldiğinde eğer hala heycanlıysan vakit kazan
- merhaba
Merhaba
- Yanına oturabilirmiyiz
Anlamadım tekrar söylermisin
Dediğin anda artık düşünmek için vaktin var ne cevap vereceğini düşün ve ona göre hareket et
Spontane yaşa kafanda kurduğun kaygıların hiçbirisi gerçek değil.
Yanıma gelmediler dedin
Bunun için kılık kıyafetini gözden geçir abartma ama çok da sade kalma
Bir kadında dikkat çeken ilk şey saçlarıdır saçlarına önem göster dışarıdan bakıldığında dikkat çeksin.
Çevrende sana bakanlarla göz teması kurmaktan çekinme işte o zaman yanına gelen biri olacaktır... 🖐️00 Yorumla
1 yılEmin ol erkeklerin bir çoğu senin gibi utangaçtır. ben 30 yaşına kadar açık insan olamadım mesela. terslenme reddedilme korkusundan, çoğu erkekte de bu vardır. çok içine kapanma. şöyle düşün, karşındaki erkek sen bir kadınsın ama ikiniz de insansınız. Hatta Neşet babanın dediği gibi kadınlar insan, erkekler insanoğludur. utanma yani.
00 Yorumla
Utanmak değildir o sadece kendine göre bir savunma mekanizması geliştirmişsindir erkekte haliyle biraz çekinir acaba bağıracak mı çağıracak mı korkusuyla yanına gelmeye korkuyordur
08 Yorumla
Soran1 yılSavunma mekanizması mi neden ki
Soran1 yılEvet geçmişten travmalarim var
Soran1 yılBunu nasıl atlatirim
Soran1 yılAnlat
- 1 yıl
Bir kızla uzun süre bakıştık hatta o baktıktan sonra gözlerini aşağı indirşo gülümsedi sonra gidip konuştum tanışmak istediğimi söyledim o da dedi ki tanışmak istemiyoruz biz türk kızları böyleyiz dedi. Hayır istemiyorum tanışmak demesi çok sorun etmedim ama bu söylediği kanıma dokundu demekki daha öncesinde başkası tarafından türk kızları şöyle böyle diye söylendiker bunlara heralde ondan öyle oldu
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
72Cevap
1 yılSen bide beni gör bir kız benle konuşunca etrafıma bakıyorum sonra kıza deli muamelesi yapıyorum bu benle nasıl konuşur diye. Ama utanma olayın çok fazla ise çok zor olsa da halledilir çözüm aslında hiç sevmesem de sosyal medya ve internetteki şu uçkuru düşün insanların bulunduğu yerler. Önce yazışmayla başlarsın sonrasında görüntülü sohbet derken bir bakmışsın aynı masada konuşuyorsunuz hem kişisel gelişim olayında da büyük adım atarsın.(Not: Sapıklarla asla konuşma kendilerini belli ederler)
11 Yorumla
Soran1 yılJsjdjfjjv
Ben de utangacın tam tersiyim ama benim de karşıma sohbet başlatan tipler pek çıkmıyor, atak olan benim genelde. Ayrıca birisi ulaşılabilir görünmüyorsa, onunla şansını deneyen pek olmaz.
Diğer faktörler de çekicilik ve doğru ortamlarda bulunmak. Yani peşinde koşulacak bir görüntüye sahip olmayabilirsin veya sana yanaşacak insanların bulunduğu ortamlarda değilsindir belki.
Senin hayatını görmediğimiz için diyebileceklerimiz kısıtlı. Herkese uyan biri var, umarım sen seninkini bulursun.20 Yorumla
1 yılÇok garip. Normalde bizim erkekler utangaç kızları sevimli ve çekici bulduğunu söylüyorlar. Ben eskisi kadar çekici bulmuyorum, utangaç diye peşinden koştuğum kızların hepsi ilgisiz çıktı, ondan dersimi aldım.
Utangaçlığını yenmek de biraz korku yenmek gibi, seni utangaç yapan durumlar neyse üzerine giderek yenebilirsin. Veya hiç bulunmadığın, yepyeni ortamlara ve durumlara katılabilirsin. Rahatsız olacağın veya yadırganacağın ihtimalini göze aldıkça bir süre sonra hissizleşmeye başlarsın, ve o ortam artık seni rahatsız etmemeye başlar. Biraz kulağına derdini küçümsüyormuşum gibi gelebilir ama ciddiyim, psikiyatrist gözetiminde utangaçlığını geçici olarak bastıracak bir ilaç kullanmadığın sürece en sağlıklı yöntem bu maalesef.
12 Yorumla- 1 yıl
Aynen hem utangaç olup hem de ilgisiz olan kızlar çok sıkıcı ya. Bende böyle kızları sevmiyorum. En tatlısı hem utangaç olup hem ilgili olup hem de bolca değer verebilen kızlardır
- 1 yıl
@KarizmaGenç1 Değer verebilmesinden önce utangaçlıkları ön planda olduğu için hiçbirine yanaşmıyorum. Biraz ön yargılıyım.
Gizli Üye(25-29)1 yılUtangaçlık, birçok kişinin yaşadığı ve zaman zaman sosyal etkileşimleri zorlaştıran bir durumdur. Ancak iyi haber şu ki, utangaçlık üzerinde çalışılabilir ve üstesinden gelmek mümkündür. Herkesin kendine özgü yetenekleri ve güçlü yönleri vardır. Bu yönlerin farkında olmak, özgüveninizi artıracaktır. Yeni insanlarla tanışmak, farklı ortamlara girmek gibi konfor alanının dışına çıkmak, utangaçlığı yenmenin en etkili yollarından biridir. Kendin hakkında olumsuz düşüncelere kapılmaktan kaçın. Olumlu düşünceler, kendine olan inancını artıracaktır.
10 Yorumla
1 yılEğer bu konunun üstüne gtmezssen nasıl yeneceksin ki ya. Bırak gelsinler başta sosyal şeylerle aşmaya çalış. okuldaysan okulla ılgılı işteysen işle ilgili konulara dahıl olmaya calıs. zamanla aşabileceğin bir sey bu. Bu şekilde cekingen durusun karsı tarafa olumsuz sinyaller gönderiyorsa neden sana yaklaşıp konussunlar kı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılO zaman utangacligini yen , bak ozguven , ozsaygi vb seyler kas gibidir yani eger kendini gelistirmezsen zayiflamaya baslar , insanlarla diyalog kur , dikkat ettiysen " insan" dedim , herkes de senin givi birer insan , etten kemikten varliklar yani cekinme , hem utangacligini yenip konuşsan ne kaybedersin ki , baktin erkekler gelip sneinle konusmuyor , hoşuna giden erkekle sen git konuş...
21 Yorumla
Cevap sahibi1 yılİlaveten , ben gittim konuştum , beni reddetti ama bana kazandirdigi ozguveni sana anlatamam , yasaman lazim, hayata bakis acın bile degisiyor, tabi umarim konusursan benim gibi red yemezsin 😄
Gizli Üye(25-29)1 yılGerçekten sende kendimi gördüm. Aynı şeyleri ben de yaşadım. Utangaçlığım konusunda bir arpa boyu kadar yol alabildim sadece. Bazı şeylerin sandığın kadar önemli olmadığını bi gün yanlışlıkla fark ediyosın az da olsa utangaçlığın geçiyo. Ben kendim yapmadım ama insanlara sık sık maruz kalmanın utangaçlığı geçireceğine inanıyorum. Çünkü sıradan bi hal alır diye düşünüyorum
10 Yorumla
1 yılAyyy canım ya, o hislerini o kadar iyi anlıyorum ki... Ben de bazen göz göze gelince bile içime kapanırım, kalbim pıt pıt atar, elim ayağım birbirine dolanır. Ama bil ki utangaçlık yüzünden kendini çok kısıtlamana hiç gerek yok, çünkü sen gerçekten değerlisin ve zaten bu tatlı halin bile çok çekici olabilir.
Öncelikle şunu hatırla: Erkeklerin yanına gelmemesi bazen sadece senin utangaçlığınla ilgili de olmayabilir. Belki onlar da çekiniyor, belki “ya reddederse” diye korkuyorlar. İnan bana, çoğu erkek de aslında yaklaşmaktan çekinebiliyor.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ben de sen gibi büyüdüm. Gözlerimin içine bakan kızlara karşı bile utandığım için hamle yapamıyordum. Bizim toplumda erkekler ilk adımı atar kuralı vardır. Sen ne kadar utansan çekinsen de böyle kalmaya devam et. Sadece ama sadece kaşlarını çatma! Sana "Merhaba" diyen biri "Yok abi benden bakışlarıyla nefret etti!" deyip vazgeçebilir. Bunun olmasına izin verme yeter sonrası çorap söküğü...
01 YorumlaEvet faktörü var ama olduğun gibi kal çünkü bu gerçek aşkı bulmana hiç engel değil
11 Yorumla
Soran1 yılBöyle kalırsam kimse beni sevmeyecek ve bana ulaşamayacak gibi geliyor
Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Utangaç insanlar genelde soğuk bir insan olduğu izlenimi verir. Erkekler de çok arsız ve utanmaz olmadıkları sürece kızdan yeşil ışık almadan hislerini açmaya cesaret edemez.
30 YorumlaSoğuk durduğun içindir. Utangaç kişiler genelde daha soğuk durur. Ben de önceden hem utangaç hem soğuktum, şimdi biraz daha insanların yüzüne bakarak konuşmaya ve gülümsemeye falan başladım durum çözüldü.
10 YorumlaBunu konuşarak, güzel bir muhabbet kurarak aşmalısın. Cinsel, bel altı, iki bacak arası konular olmamasına dikkat et, o konuda ağırlığını vurman gerekiyor bunlar dışında samimiyet, dürüstlük olduğu sürece konuşmaya devam edebilirsin.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılBak eskiden böyle bir soru var di ya da buna benzer onun aynısını buraya yazıyorum
00 Yorumla
1 yılboş ver kuzum utanmak imandandır utangaçlığını yenme kuşan çünkü utanınca yanakları kızaran kadınların degeri daha başkadır hele ki böyle zamanda 😉🤭
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim ☺️
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu korkunu yenmeye çalışman lazım insan insanla konuşur kötü niyetli olmadığı sürece devam edersin.
13 Yorumla- 1 yıl
Kötü niyet nasıl oluyor
- 1 yıl
@KelebekBlossom Yüzüne karşı gülüp arkandan seks için sana yaklaşan
- 1 yıl
Oha
- Kişilik & Karakter konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılErkeklerin utangaç kızlara yaralı ceylan gözüyle bakılan Türkiye de mi 😅yok ya başka bir nedendir o
01 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum nedir sebebi acaba
Öldürecek gibi bakmıyorsan eğer konu utangaçlıkla alakalı değildir. Utangaç kız daha çok sevilir aslında
01 Yorumla
Soran1 yılÖldürecek gibi bakmıyorum aslında
Kişilik & Karakter konusunda 346 cevap paylaştı. Bende senin erkek versiyonum endişelenme, karşına birisi çıkar mutlaka. Fazla özgüven de zarar getirebilir.
03 Yorumla
Soran1 yılFazla özgüven derken
Ya sen bana niye denk gelmedin? Bende çok utanıyorum kızlarla hiç konuşamadım aşırı utangactim ah ah. Hiç sevgilim olmadı ozldn yazsana
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 24,2b cevap paylaştı. Ben de çok utangacım hayatımda hiçbir kızla yakınlık kuramadım tanışamadım buluşamadım çıkamadım flört edemedim utangaçlık hayatımı her yönden olumsuz etkiledi
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 356 cevap paylaştı.
1 yılErkekleri birer insan değil birer hayvan olarak görünce utangazligin kalmaz
11 Yorumla- 1 yıl
patladım ya 😅😂
Bi erkegın senınle konusmasına gerek yok. Arkadss edın cevre genıslet yenersın cekıngenlıgını
10 Yorumla
1 yılUtangaç olduğun için değil, güzelsindir seninle konuşmaya duygularını belli etmeye onlarda çekiniyor olabilir.
17 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel bir kız olduğumu söylerler (kadınlar) bir ortam düşün herkesle konuşuyor bütün erkekler kız kardeşimle de bir tek benimle konuşmuyorlar bende gidip konuşmaya çalışmıyorum hemen ama bazı kızlar gitmeden de erkekler yanasiyor
- 1 yıl
Bunun sebebi kişinin yüz hareket ve davranışları ile kendini erkeklere karşı belli ediyor olması. Sen çok ciddi duruyorsan yüzünde bir samimi gülümseme tavrın yok ise erkekler seni kendileri ile konuşmak istemiyor olarak algılarlar. Bu güzel kız bana bakmaz olarak algılanır. biraz samimi olmaya çalış ve rahat bırak kendini kasma,
Ayna karşısında yüz ve mimik çalışması yapabilirsin.
Aynanın karşısına geç ve tüm utangaçlığını kendine anlat kendi hata ve eksiklerinin kendine gözlere bakarak söyle ve bunu devamlı yap bir müddet sonra göreceksin hal hareket ve davranışları değişecek
Soran1 yılÇok teşekkür ederim elimden geldiğince gülümsemeye çalışıyorum hatta hangi kadına baksam bana gülümser anlık
Soran1 yılAma yeni böyle oldum
- 1 yıl
Kadınlara değil erkeklere gülümseyeceksin. Ama tabi her önüne gelene değil. doğal ol rahat ol. kendine güven her gün kalktığında sabah ayna karşısında kendini motive edici cümleler kur
Soran1 yılÇok teşekkür ediyorum
- 1 yıl
Rica ederim. Erkekleri gözünde büyütme. kendin herkesden daha önemlisin kendini motive et ve rahat ol doğal ol
Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Utangaç kız candır zarar gelmez bence her erkek ister
00 YorumlaUtangaç erkek olarak hiçbir kızın yanına gitmedim, hep onlar geldi 🤣🤣
00 YorumlaRahat ol beğendiğin erkeklere karşı istekli davran
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılBir şeyi yapacaksan kendin için yap diğerleri için değil önce bunu değiştir
01 Yorumla- 1 yıl
Abla onu diyorsunuz Demesi çok zor işte hani dediğin zaman olmuyor yaşayamıyorsun Sen onu uykuyu alıp o psikolojik düşünce yaşantı seni anlatamıyorsun bakıyorsun ya kendim için yap bir değiştirip işte Zaten burada yazmazsan
1 yılŞimdiki erkeklerde gidip konuşacak cesaret yokki kızları ayaklarına bekliyorlar
02 Yorumla- 1 yıl
Ne yazık ki haklılık payı yüksek ztn
Gizli Üye(25-29)1 yılKendine güvenmiyor olabilirsin yani bir şey derim yanlıs brişey rezil olurum korkusu falan olabilir.
Yani daha çok gençsin ama zamanla asarsın. Kimse utanmayan değmiyor
00 Yorumla
1 yılBen konuşurum şahsen nerde yaşıyorsun işaret diliyle hallederiz iletişim olayını utanmana gerek 🤭🤭
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı.
1 yılBu durumda çevrene soğuk bir imaj yansıtırsan zaten kimse yanına gelmez.
00 Yorumla Utanmana gerek yok dertleşmek istersen yaz bende de aynı durum
00 Yorumla
1 yılKimse heyecan yapacağın kadar önemli değil. Ciddiye alma.
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.
1 yılBana sevimli gibi geldi ama tabi cesaret vermiyor olabilirsin
10 Yorumla
1 yılErkekleri boş ver temiz kal temiz yaşa hepsi demek istemiyorum ama birçoğu art niyetli oluyor hep...
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılUtangaclik tam bi bas belasi ama çok iyi biri olmalisın
01 Yorumla
Soran1 yılBaş belasi ama idare ediyorum bir şekilde
Utangaç kızlardan çekinmezler bence yırtık kızlardan çekinirler sert görünüyor olabilirsin surat olarak
01 Yorumla
Soran1 yılKız kardeşime sordum dediki yüzün sert görünmüyor ama erkeklere karşı sert duruyormusum
1 yılYani genelde utangaç çekingen insanlardan millet uzak duruyor itici buluyor yapacak bir şey yok çoğunluk geveze girişken atılgan olduğu için durum böyle
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılyalan yok bende utangacım hatta hoşlandığımın yanına hayatta gidip konuşamamışımdır
00 YorumlaHaklısınız zor, sosyal yetenekleriniz üzerinde çalışın biraz, reddedilme korkusunu yenin
03 Yorumla
Soran1 yılKadınlarla konuşmakta zorlanmiyorum ama konu erkek olunca dışarıdan kibirli duruyormusum
Soran1 yılYapabiliyorum
1 yılUtangaçlık Tan sebep değil seninle konuşmaları. Belki de dışarıdan çok sert gözüküyor sun
02 Yorumla
Soran1 yılKardeşim de dedi erkeklere karşı kibirli duruyormusum
- 1 yıl
Erkeklere karşı dediğin boş ver bunları. Erkekler yanaşmasin sana zaten ne güzel kafan rahat. Sen sadece uzaktan erkekleri izle. İyi olanı gözle. Sen yaklaş. Ona o mesajı alır. Diyeceksin ki utangaçlık var. Bir selam da mı veremezsin. Bir not da mı isteyenezsin
1 yılya cok guzelsindir yaklasamiyolardir ya da onlara hitap etmiyosundur canimm🥰🥰🥰
10 YorumlaAltındaki neden önemli seni ona iten şey ne
00 Yorumla
1 yılHiç utanmadan yaklaş çünkü çok doğal bu gibi durumlar
00 YorumlaBendede aynı problem var gel birbirimizi deneme tahtası olarak kullanak
01 YorumlaCiddi ilişki düşünürsen tanışmak isterim 22 yaşındayım İstanbul’da yaşıyorum
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 565 cevap paylaştı. Güzelsen gelirler ya
05 Yorumla
Soran1 yılGüzel olup ta yanına yanasilmayan kız da gördüm
Soran1 yılBende güzel bir kızım bu arada herkeste söyler güzel olduğumu kendimi de güzel bulurum ama yok
Soran1 yılHerkes genelde güzel bulur beni bir erkek te güzel olduğumu söylemişti bir çocuk ta Barbie gibi bir kızsın demişti az da olsa duydum birilerinden onun dışında büyük küçük bütün kadınlardan da hep iltifat alırım güzelliğim konusunda bir ortama gittiğimde çoğunlukla güzellik konusunda en çok iltifat alan kişilerden biri olurum illa bunları söylememe gerek var mıydı bazı çok güzel olmayan kadınların dibindede erkek bitmiyor mesela hep erkekler onların peşinde normal konuşuyorum ama kız kardeşim demişti abla sen erkeklere karşı dıştan kibirli duruyorsun diye
Kişilik & Karakter konusunda 391 cevap paylaştı. Sen onların yanına git utangaçlığını yen
04 Yorumla
Soran1 yılGitsem yanlış anlarlar diye korkuyorum aşık olduğumu falan dusunmelerinden korkuyorum
Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı. Erkeklerin gelmiyor oluşu senin icin iyi bir şey
03 Yorumla
Soran1 yılNeresi iyi kız
- 1 yıl
Sende biraz cesaretli ol
- Kişilik & Karakter konusunda 750 cevap paylaştı.
1 yılay ne utaniyon erkeklerden ya erkek degil mi iste
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 483 cevap paylaştı.
1 yılBüyüyünce geçer
00 Yorumla
1 yılBende böyleyim sjskks
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 544 cevap paylaştı. Nerdesin gelip konusalim.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 726 cevap paylaştı. İşe gir çalış açılışın utangaçligin geçer
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılBu utangaçlık değil sosyal anksiyete
01 Yorumla
1 yılYaz bana ne yazarsan yaz doktor
00 Yorumla
1 yılBalla sende benşm gibisin
00 Yorumla
1 yılOndan değildir
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBence önce Arkadaş edinmelisin
00 Yorumla - Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Utangaç olduğum için mi erkekler hiç yanıma gelmiyor. Utangaçlığımı nasıl yenerim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer