Bunlar toplumun her yerinde hiç böyle kişilerle tanıştınız mı peki başınıza neler geldi? Sevgilisi veya eşi narsist olan napıyor? Salgın gibi her yerdeler ya. Hepimizde bu vardır elbette ama bunlarınki artık uçmuş durumda. Kadınlarda da bu çok fakat erkeklerde aşırı fazla. Ya çok sevdiğiniz insan böyleyse?
Siz neler yaşadınız?
Siz neler yaşadınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bana hep narsistler denk geliyo çekiyorum belayı başıma
bağımlı kişilik misin yoksa normal mi
Bağımlı kişilik derken nasıl oluyo
yani birinden koparken zorluk yaşamak veya birisi yokken zayıf hissetmek gibi kendi iradeni ortaya koyamamak hayır diyememek vs
Biraz öyle evet
işte genelde böylelerini seçiyolar hani birine gerçekten aşk veya sevgi mi duyuyosun yoksa muhtaçlık gibi mi onu iyi ayırt etmen lazım
Gerçekten severim ama karşı taraf ben gibi davranmiyo
işte hepsi maskeli ve neden ben diyosundur garip bi durum
Boyle bir arkadaşım vardı ve tam imtihan niteliginde kisiler ya oturuyoruz bana izin vermiyor ki konusayim durmadan kendini anlatiyo kendini övüyor kafayi yersin
işte ben öyleleriyle direkt olarak arkadaşlığı kesiyorum artık eskiden o iradeye sahip değildim daha doğrusu arkadaşsız kalmak falan ama şimdi gemileri yakıyorum battı balık yan gider hesabı 😂😂
Birilerinden biseyin karsiligini alamayinca narsist dersiniz anca
neyin karşılığı mesela şekerim aydınlat bizi
Narsist diye bir şey yok bir bencillik gordugunuzde direk narsist diyosunuz
bencilliğin narsizmden ne farkı var sayın bilmiş ileri versiyonu işte
Banada diyen çok oluyor birisi sana kötü davranıyosa iletişimini kesceksin etiket takmadan
ya ha kötü ha narsist ikisi de aynı şey ztn neyini beğenemedin
Kendisi babam olur. Hem de narsistin dibi 🙂 ben de psikolog oldum sayesinde sbsbbs
ne güzel mesleğe çevirmişsin nasıl baş ediyosunuz peki
Psikolog derken lisanssiz psikolog shshsh tecrübeler dahilinde. Valla ben insan çözümleme iliskiler de iyiyim. Tek çözumü uzak olmak. Olabilecek en az irtibatta olmak. Üzücü ama durum bu. Ne istersem onu yapiyorum. Bir narsistin istekleri bitmez ve yapinca da memnun olmaz hep daha fazlasi. O yuzden canim isterse yapiyorum. Elestirilerini hiiic takmiyorum. Çunku hiç övmemiş bir insanin elestirisi de önemsizdir. Tüm tavirlari kabaliklari manipüleleri hepsi kendi problemlerinden. Yanj kendimde hic suc bulmuyorum kendimi suçlamiyorum. Dediğim givi iletisim kurmuyorum. Ve bir diğer en önemli husus "kendimi açiklamiyorum" bu çok çok önemli. Narsist yanlid anlama üzerine programlidir. Her cumleni hareketini üstüne alinir kötüye yorumlar hatta söylemedigin yapmadiğin seyleri de uydurur. O yüzden " bak aaa o oyle değil aslinda şunu kastettim öyle demek istemedim" vb. Diye asla aciklama yapmam. Neye inanmak istiyorsa inanir umursamiyorum. Evet öyleyim diyip geçiyorum
iki şey sorucam birincisi uydurma kısmı tam olarak nasıl burayı açar mısın ikincisi de ya aşık olduğum adam narsistse ve ben çok yıpranmışsam yani çevremde değilken daha mutluyum aslında o da iyiyken iyiyiz de sonra m*llaşıyo
Yani yine yanlis anlamadan geliyor aslinda. Misal veriyorum onu aramamisim bir süre, hemen sen zaten hic sevmiyorsun baban umrunda değil. Diyor. Halbuki ben hic oyle cumle kurmadim. Kendisi çıkarım yapıyor uyduruyor. Ama her insana narsist denmez tabiki. Narsistlik çok ciddi bir mesele ve narsistlerin asla tedavisi yok. Bunu psikologlarda söylüyor. Çünkü en başinda rahatsiz olduğunu asla kabullenmez. Yani kibirli egolu gibi basit bir çikarim yapilamaz. Bunlar benim yillarin tecrubesi ile bildiğim bir durum. Ama kısaca da soylemek gerekirse sevdiğim ve gelecek dusunduğum insanin yaninda mutlu ve huzurlu olmaliyim. Bence. Yanindayken huzursuz hissettiğm, rahat olamadiğim hep tetikte beklediğim insan doğru kişi olamaz. Sevdiğin insan demek yanindayken seni dinlendirmeli. Tolga çevikin bu konu da kısa videosu vardi bayiliyorum duyduğumdan beri. Hayat zaten çok yorucu, eşler birbirinde dinlenmeli yani
öyle ama hayatta her zaman en düzgün insanlar verilmiyo ki baksana ebeveyn olarak bile böylesi verilmişse bu eşin de olabilirdi ve evlilik büyük oranda kader yani insan seveceği ve evleneceği erkeği kendisi seçemiyor ki
Hiç katılmıyorum. Allah insana irade vermiş. Yani seçme karar verme özelliği. Kader diyip geçistirmek sorumluluktan kurtulmaya calismak demek. Katil bir insanla kaderim diyip evlenir misin? Hayir. Herkesin de kendi hayati
peki ya gerçekten birini sevmişsen? evlilik de öyle herkesle yapılmıyo yani bu adamla aynı yatağa gireceksin belki de bi çocuğun falan olacak kolay mı?
Iste kolay olmadiği için "hayatta her zaman duzgun insanlar verilmiyor" diyemem. Bir ömrü planladiğim insanin yaninda huzurlu hissedemiyorsam sevgi neye yarar?
sevgiden de öte aşk... ama dediğin gibi ben de mantıkla ilerlemeye çalıştığım için zçtık 😭😂
Yatakta olsun isterdim
o nasıl oluyor 😂
Yatakta narsist olması iyi daha çok zevk verir bana 😂
yatakta narsist nası olunuyo
Kendi vücudunun her zerresini beğenip onları bana sunarken verdiği zevk
o başka bir şey zaten
Nasıl başka?
günlük hayattan bahsediyoruz
Yok be istemem öyle
işte maalesef
Sen nasılsın peki
sana ne?
Narsistim manipüle etmeyi çok severim