Biri acıyı iliklerine kadar hissediyorken diğeri sadece kanıyorsa, ikisine de acı demek adaletli bir sözlük müdür?

Son defa denilen hiçbir şeyin sonu gelmedi, yeni sayfalarınsa hiçbiri beyaz değildi. Bulunduğun yere ait değilken, gidebileceğin bir yerinde olmaması en temiz havada bile boğuyor insanı. Hangisi daha yakın adalete.. Geceleri en ufak detayları düşünerek çıkardığın yasalar aydınlık mahkemelerde ret yiyor. Narin bir kalp idamı kaldıramaz, yüzeysel olgularla yazılan kitaplardan daha ağırdır yalnızlık hakim bey. Yağmuru hissedenleri, yanaklarına değen her damlaya ayrı bir anlam yükleyen ve rüzgarın buğulu sesini dinleyen hassas insanları anlayamazsınız. Çünkü tüm bunlar yaşanırken onlar paralel evrende sadece ıslanıyor ve ürperiyorlardır aynı yağmur tanelerinde. Kim mahkum o halde, sen mi, ben mi?

Biri acıyı iliklerine kadar hissediyorken diğeri sadece kanıyorsa, ikisine de acı demek adaletli bir sözlük müdür?
Biri acıyı iliklerine kadar hissediyorken diğeri sadece kanıyorsa, ikisine de acı demek adaletli bir sözlük müdür?
Cevapla