Kendi hatalarının bedellerine buda Tanrının sınavı diyenlerden sadece ben mi gıcık alıyorum?

İnsanlar büyük hatalar yapıyor sonrada diyorki Tanrının sınavı falan kader falan nasip kısmet böyle kişilerden gıcık alıyorum hatalarının bedeline katlanamıyorlar

Lütfen y*bazlar yazmasın şimdi yanlış anlaşılmasın ben dindarlara laf söylemiyorum ama bazılarıda hatasını kabullenmiyor yani bunun Tanrının sınavıyla alakası yok bunun hatalarının sonuçlarına katlanamayıp kendini teselli etmekle alakası var.
Kendi hatalarının bedellerine buda Tanrının sınavı diyenlerden sadece ben mi gıcık alıyorum?
Cevapla