Eksik yaratılmam nedeniyle günaha düşüyorum bana hesap sorulur mu?

Eksik yaratıldığım için (kendim hakkında böyle düşünüyorum sadece, isyanım yok kabullendim) kadınlarla ilişki kuramıyorum , beni her zaman FAZLA İYİ BİR İNSAN olarak görüyorlar, kadınlarla ilişki kuramadığım için de günaha düşüyorum Allah bundan dolayı bana hesap sorar mı
Eksik yaratılmam nedeniyle günaha düşüyorum bana hesap sorulur mu?
Cevapla