Hayatta kimseye bir faydam yok kendime bile... ne yapmalıyım?

Staj için iş yeri lazımdı eniştemin şirketinde yaptım. O olay bitti diğer eniştemin yardımıyla bir işe girdim. Oradan çıktım kpss falan çalıştım ama kazanamadım sonrasında iş aramaya başladım başka birisinin sayesinde yani yine bir tanıdık aracılığıyla iş buldum. Hayatım hep böyle geçti. Ne diyim herkese zarar gibi bir şeyim ne yapsam bilmiyorum çok üzülüyorum.

Hayatta kimseye bir faydam yok kendime bile... ne yapmalıyım?
Cevapla