AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
120Cevap
Eskiden sanal platfor yoktu köy kahvesi vardı her şey gerçekti emek isterdi şimdi bir tıkla 10-20-50 kıza masaj atıyor millet
Eskiye oranla pek çok şey değişti maalesef erillik te değişti duygularda
Hak eden hak ettiğini bulmuyor iyi insanlar mutluluğa ulaşamayınca kötülerin zorla sahip olduğu mutlulukta her şey zor oluyor
Aslında şimdi de eskideki erkekler duruşu bakışı vizyonuyla aynı ama kadınların kriterleri yükseldikçe erkekler beğenilmez oldu
Eskiden eşyalar bile kıymetli idi bu kadar mağaza her yerde yoktu yani kolay alınabilir değildi sahtesi de yoktu bu örnek insan için de aynı oldu
Hayır onunla bir ilgisi yok
Erkekler artık kendilerine değer vermeyi tercih ediyorlar
Kusura bakmada bunu kadınlar istedi daha iyi günleriniz bunlar daha çalışıp kocalarınızın trendyol alışverirşlerini ödeyeceksiniz😆
daha iyi falan değildi gösterilen öyle sadece birazda iç yüzünü gör filmlerden
Eskiden erkekler daha centilmendi daha kibardı daha vericiydi şimdi bir çoğu vermekten çok almayı istiyor ama o da kadınlardan kaynaklı biraz da şimdi kadınlar erkeklerin peşinden koşuyor. Dünyanın bir dengesi var o denge bozuldu.
Biz yine aynıyız:)
Kesinlikle evet. Sevdiğim çocuk bana iyi geceler AŞKO dedi. Aşko ne ya. Direkt soğudum. Eskiler olsa hatun , gülüm falan derdi. Aşko neeeeeeee
Mk gülüm hatun desek kaba Saba serseri diyosun az biraz kendinizi bilin
Aşko denilecek bir kız değilim. Gülüm, güzelim, aşkım vs demesini tercih ederim. Gay gibi aşko demek ne
Ortaçağ zihniyeti olanlar da kendi kafalarında bir kadın bir erkek modeli yaratmışlar istiyorlar ki bütün insanlar öyle olsun Dünyada ki bütün kadınlar kendini koruyabilir siz yobaz kadınlar gibi bir erkeğin korumasına güvende hissetme ihtiyaçları yok Erkekleri üstün kadınları utanç olarak gören bir zihniyet erkekler korumacı olsun isterler...
Evet ve kadınlarında istekleri yoktu bu zamandaki kadar
kesinlikle evet. babamdan cok seziyorum bunu, kiyas yapilmaz
yanlış adamlara gönül veriyorsunuz harcıyorlar sizi
Yani sanırım evet şu an ki erkekler makyaj yapıyor kız gibi davranıyorlar
Mini de giyerim sanane?
Tamam giy
Hala öyleyiz, en azından bir kısmımız, ama kadınlar senin bu istediğin şeyi istemiyor.
Herkes değişiyor zamanla ona bakarsan eski kadınlar da daha ahlaklıydı
Hayir ahlakli heo ahlakli ahlaksiz heo ahlaksizdi sadece eskiden bunu saklarlardi tek fark bu ve erkekler daha erildi dihrilar erkekler hala eril gaylara bakarak erkeklere laf edilmemeli bence ve eskiden erkekler sertti kadin sunu yapamaz hep benim dedigim olacak kafasinda filan gunumuz erkekleri eskiye gore kadina daha cok deger veriyor daha anlayisli swrtligi wrillik zannediyorlar
Eski sayılan bir erkek olarak yeni kızları konuşalım mı birde?
O şekilde davranılmasını hak eden kadını henüz bulmadığı içindir belki.
Bence alakası yok, sadece şu an daha çok biliniyor haberdar olunuyor diye düşünüyorum
Eski hemcinslerinin dişillikleri kadar değil
Sizde eski kadınlar gibi değilsiniz. Erilliği besleyen ataerkil sistemdir. Hem ataerkil sistem ile mücadele edip hem erillik istemek nasıl bir çelişki
Eski dönem de olsaydın şu an en az 4 çocuğun olurdu ve büyük ihtimalle ailen tarafından bulunan erkekle evli olurdun dayak yiyerek sadece yemek yaparak buralara gelirdin
O kadar eskiden bahsettiğimi kim söyledi eski dönem denilince sadece aklına bu mu geliyor garip
Amaan birakin kim nasıl yasamak istiyorsa öyle yaşasın herkes sizin adam tabirinize uymak zorunda değil sonuçta illaki istediginiz gibi birisi çıkar karşınıza biraz da siz onun istediği misiniz ona bakin
Hanımefendilerin beklentileri o kadar yükseldi ki dünyanın en korumacı erkeği gelse "peh" dünyanın en eril adamı gelse "pöh" diyiveriyorlar artık...
Değildi... Erkekler kadınları evde olması gereken bir varlık olarak görüyordu. Bence şu an daha iyiler.
Değişen hiçbir şey yok. Eskiden de aynıydı şimdi de aynı
Kırılgan üşengeç hassas
Trip atan bişi oldu çoğu..
Nerde o korumacı empati yeteneği olanlar
Bahhh bahh 😄
Prenses modellerimiz var artık.
Istedikleri ve istediğiniz böylesi zamandaki gibi değilmiydi yok ettiğinizi özleyin şimdi
Bu yüzden dolayı eski dönemlerde yaşamak istiyorum en azında kadınların değeri daha iyiydi. Eski derken öyle birkaç yıl öncesinden bahsetmiyorum yüzyıllar öncesi falan
Evlilik cart curt bence saçmalık ve oldukça masraflı. Bence bir erkek bir kadını beğendiği zaman saçından sürükleyip evine götürebilmeli. Eskiden atalarımız öyle yaparmış.
Evet, eğer dediğini yapmazsan ağzını burnunu kırardı dostum
Erkeklerin değişmesinin tek sebebi kadınlardır şimdi de kadınlar gelmiş yorumlarda ağlıyorlar 😅
Kadınlar zarif ve kibar erkekten tiksiniyor bence.
kadinlar deyib genellestirme her kadın aynı değil.
@hayalg öyle, bir iki iltifat et her kadın cepte görüyor, şiddet seviyor her kadın
her kadın diyemezsin siddet sevene gösterin ozaman siddet sevmeyeni niye dovuyonuz
@hayalg her kadında baba travması olduğu için her zaman kadının tenini okşayan dengeli yaklaşan adam kaybeder
kaderimi babamın davranışlarına göre belirlemek sacma olur. babam kotu olsa erkeklerden soğumam. babam iyi olsa babam gibisini bulamam laizm demem. parmak. izleri bile aynı dehilke. nerdne bulucaklarmis sacmaaa. baba figürü benim hayalim etkileyecek... babamin anneme yaptığı kotukjkwlrdne etkilenmem. kisme 44lik değildir en mukemmelr denilen babanin bile ksujru olur. ayirca.
Şimdi de böyle erkekler var. Ama nasip işte olmayınca olmuyor
Kadın kadındı erkekte erkek herkes yerini biliyordu kadınlaar bozunca erkeklerddee bozdu
Evet bi kere kadının kendi geçimini kendi sağlanmasını bekleyen erkek ezik erkektir erkek değildir
İnşallah canım ya iğrençler erkek değiller
Eskiden her şey daha iyiydi...
Kesinlikle öyleydi 💁♀️
Erkek seçim kriterlerinizi gözden geçirin hala öylesi var
şimdide öyle. birkaç önce eski sevgilimin yeni erkek arkadaşıyla yumruk yumruğa kavga ettim sırf onun gibi değerli bir kadını hak etmiyor diye.
Şimdiki nonoş erkekleri hep bu kadınlar bu hale getirdin.
Kadınların ne suçu var
Yok kibar olsun centilmen oldun diye diye iyice bk nu çıkardınız Allahtan ben hala mağaramda kalıyorum ve mutluyum.
Kibarlık centilmenlik olmasa erkeği napalim karışmış sende devreker
İyi gidin kibar centilmen toplar bulun banane
Top da lazım değil dağ ayısı da
Hayır günümüzde ki erkekler eskiden de vsrmış şimdi sadece daha modern ve göz önündeler
Bunun eskiyle yeniyle alakası yok
Ahlakla alakalı bir şey
Sanırım ama erilliklerini kaybetmelerine sebebi çoğu TC kızı çevremde çok var ilkez erkek görmüş gibi davranıyorlar çoğu
Aq şu türk kızlarını görmemek için yurtdışına yerleşicem yemin ederim
Gidebilse herkes gidecek ztn :/
Her şey eskiden guzeldi
Ama eskide kaldı işte
Zaman değişti kadınlar çok trip atığı için erkekte ona göre davranıyor.. çoğu ilişkiler ciddi bile değil eskiden böyle değildi.
Dişil Erkolar : ben kadınım diyenler mi
Ayol yok öyle bişey 😂😂
Herşeyi abartıyorlar kız abi bu ne böyle
Pardon abartıyorlar kız 🤣
Dass. ak gecioz napak
Yani böyle doğan kişilere lafım yok elinde olan durum değil de abi ne gözünü sevim eskiden daha erildi nedir erkek doymamış gibi artık hiç 😄
Evet çünkü kadınlar bu kadar eril değildi
Feminizim hem kızları hem de erkekleri kötü etkiledi. Kızların erkeksi tavırları var.
Geçim herşeyi yok etti
Evet öyleydik. Şimdiki erkekler prenses.
Evet testesteron daha yüksekti
Bence evet şimdikiler çok garip
Evet simdi ise kadin dusmani ve surekli magdurlar.
Ne kadar eskiden mesela
Millet gecim derdinde eril meril hikaye artık
Eski kadınlar kalmadığı içindir o
Evet hepsi gey oldu şimdi