• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Telefonda tartışırken sakinleşmek için ne yapıyorsunuz?

Sosyetic_SheqiiL u
Sosyetic_SheqiiL Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
179
Yapay Zekaya Sor

ՏҽӀɑʍՏ

telefonu surata kapatmak da bir seçim.

Tamam diyom ya 🤪
Tamam diyom ya 🤪

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

Telefonda tartışırken sakinleşmek için ne yapıyorsunuz?
Cevapla
Telefon Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
26 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Rossoneri2206
    Rossoneri2206 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 98%
    1 yıl

    Valla ben 2-3 tane telefon kirdim unideyken. Hatta bi tanesini kredi kartiyla 8 taksitle almistim 2 ay kullandim kirdim. Arkadaslarla disari cikmistik oturuyorduk sonra telefonla konusmak icin ayrildim ordan biraz uzun surdu tartisma da cikinca, sonra ben telefonu yere carptim carptigim yer karanlikti hat mat tel hepsi kayip kirik 😂Arkadaslarin yanina dondum kimse yok nereye gittiklerini bilmiyorum ben de bastim yurda gittim telefon da olmayinca haliyle 😀Ertesi gun gunduz gozune dondun hatti falan buldum oyle iste 2-3 ay telefonsuz gezmistim o donem 😅

    1
    6 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      İyi olmuş sana ahaha

      Yorumla
    • Rossoneri2206
      Rossoneri2206
      1 yıl

      Niye uzdun 🙁

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Kendi kendine yapmışın olm

      Yorumla
    • Rossoneri2206
      Rossoneri2206
      1 yıl

      İyi olmus ohh dedin😅ben kendi kendine yapinca bi sey olmuyo da baskasi diyince koyuyor 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      İçimde kalmasın hsdj

      Yorumla
    • Rossoneri2206
      Rossoneri2206
      1 yıl

      Neyse hadi sen de yabanci sayilmazsin 😀

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Ben genelde telefonda konuşmam ve tartışmam da ama bir kere oldu oda halamla oldu 😂😂 2 yıl falan önce kuzenimi okuldan aldım ve babannemin kardeşinin çocuğuda orada duruyordu annesi gelmemişti oda bana ben sizinle geleceğim annem çok geç gelcek dedi hava buz gibiydi bende olur hadi gel dedim aldım eve yemek yaptım ikisine baktım falan annesine 3 kez aradım 6 tane mesaj 1 tane sesli mesaj atim ama o hiç açmadı neyse babannemi de aradım ben oda açmadı halam beni aradı çocuk orada mi dedi evet dedim bana kızmaya başladı yok bilmem neden aldın banane deseydın annesi korkudan ne yapıcağını bilmedi ağliyor kadın falan bende o bana bağırıyor falan telefonla kiminle konuşuyorsun falan dedi bende seni ilgilendirmez kim ile konuşuyorsam konuşurum ve ayrıca annesine de haber verdim onlar acsaydi telefonu benim sorunum o ne deseydim seni eve almam mi sokağa mi bırakayım sen olsan sokakta mi bırakırsın dedim oooo o gün 🤣🤣 demedim şey kalmadi neyse sonra kapatım telefonu onun çocuklarını da aşğa gönderdim al dedim onun annesi de geldi verdim bir daha da bana çocuk vermeyin dedim bakamam bir daha

    2
    0 Yorumla
  • Tiryakinimtiryakinn
    Tiryakinimtiryakinn Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    Tartışmayı ya telefonda yapmalıyım zaten ya da yüz yüze konuşurken.. mesajlaşırken tartışmayı sevmiyorum.. çünkü o siniri atamıyorum üzerimden.. bağırmalıyım, küfür etmeliyim.. 😄 sakinleşmem için de tartıştığımız konuda bana "tamam aşkım, haklısın, yanlış yaptım, bir daha yapmayacağım.." denmesi gerekiyor..😄

    1
    19 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      😅 bir kelime öğrendim söyleyeyim mi sana

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Böyle söyleyince bir ürktüm ama söyle.. 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Bu yaptığına ne derler biliyor musun? 😅

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Manipülasyon kelimesini icat edinin...😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Evet, eveeet; Manipülasyon :D görüşünde bile manipüle ediyorsun ‘aşkım haklısın, yanlış yaptım, hatalıyım ‘ denecek diye

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Yalan mı söyleseydim, öyle sakinleşiyorum ben.. 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Sevdiğin öyle mi yapıyor :D tamam aşkım mı diyor? Tepindiriyorsun sen de insanı sjdja

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Yapıyor sağ olsun.. Hatta başka birine sinirlensem bile o'nu arıyorum, haklısın aşkım ben hatalıyım aşkım diyip sakinleştiriyor beni..😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      ahahaha :D vay, öp de başına koy

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Kimi, nereyi.. 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Sevdiğini be adam 😅

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Elini öpüp başıma koysam gülünç olur ya..😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Öpeceğin yeri bilirsin sen 😏

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Sus tamam.. 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Susturamazsın beniii 😄

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      Mutfakta konuş.. 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Tamam mutfağa geldim ordan konuşuyorum hsdja 😛

      Yorumla
    • Tiryakinimtiryakinn
      Tiryakinimtiryakinn
      1 yıl

      teşekkür ederim yavrum..

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      rica ederim😘

      Yorumla
  • ZorundamıyımEfsane
    ZorundamıyımEfsane Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 43
    1 yıl

    Sessizlik ve sakin kalmak en güzel şey. Ayrıca karşıdakinde sakinleştirmenin en güzel yolu. Sözler bazen direk insanın yüzüne vurur. Bir sakin ol bir nefes al dediğin zaman karşıdaki bir kendine gelir.

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

55

Cevap

  • Carvel
    Carvel Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Telefonu duvara fırlatmıştım bir defa, ama rahatlamıştım. Ama bir daha tartışmadım sonrasında :D

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Olan telefona olmuş

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Maalesef.

      Yorumla
  • Bihteeerrr u
    Bihteeerrr Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Uzaklaşmak ortamdan en güzeli o anlık. Çünkü bazen anlatacağın karşındakinin anlayacağı kadar. Ve o anlık öfkeyle kırılmış olabilirsin. Uzaklaşmak sakin kalmak hataları anlamak, anlaşılmak adına en mantıklısı.

    1
    5 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Yok bazısı illa tartışacak hsdjja

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      Ben fevri insanları bir türlü sevemiyorum. Yani ne gerek var kaosa sorun neyse çözülür aşılır. Bir ton laf diyip ila ki kıracaklar yoksa olmuyor

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Ay ben de fevriyim :D ama ben tartışmak istemiyorsam engellerim sjdjs

      Yorumla
    • Bihteeerrr u
      Bihteeerrr
      1 yıl

      Engellemek de yanlış. Engeli aç kapa nereye kadar. O an susup sonrasında konuşmak en iyisi.

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Engelliyorum bitiyor :D aç kapa yapmıyorum ben genelde djdjs

      Yorumla
  • Peripellonis
    Peripellonis Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Bağırıyorum son düzeyde sinirlendiysem sesimi ayarlayamıyorum. En çok şeye bağırmıştım benim 20 yıllık bi kız arkadaşım vardı eski flörtle 3 kez telefonda konuşmuş diye kıza telefonda bayağı bağırmıştım. Bi'de beni adama şikayet etmiş telefonda cırlıyor falan demiş 🙄 Günlük hayatta da fazla bağırıyorum bağırmayı seviyorum sanırım sakinleştiren bir şey olmuyor beni

    1
    0 Yorumla
  • psychoparadıse
    psychoparadıse Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 94%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.

    Ben telefondan tartışmam partnerimle. Arkadaşlarla tartısıyorsam da baktım anlamıyor tamam neyse geç yrrrrrrm nedne aradın onu söyle diyorum. Ben süinirlenince üstüme gelmezler sağolsunlar :D Kız arkadaşımla aramda bir anlaşma var önemli konular ve tartışılması gereken konular telefonda konusulmuyor. Yüzyüzeyken konusalım ki durumun ciddiyetini karşı tarafa aktarabilelim derim hep. Ve böyle de yaparız...

    1
    0 Yorumla
  • Yahyaayaa
    Yahyaayaa Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 72%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Telefonu surata kapatmak demek ortalığın daha da kızışması demek, bu sekilde bir iletişim problemi ile hiç bir şeye çözüm bulunamaz. En azindan ikimizde sinirliyiz, ya da sinirlendim sonra konuşalım demek daha yapıcı olur

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Yapıcılık değildir derdimiz djd

      Yorumla
  • MekanınSahibiHande
    MekanınSahibiHande Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Yuzune kapatirim , hiç uğraşamam daha da sinirlendirip mesaj atarsa söverim , birdaha sinirlendirirse engellerim

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Agresif civcivum 😅

      Yorumla
    • MekanınSahibiHande
      MekanınSahibiHande
      1 yıl

      Cadı diye boşuna demiyorlardı 😄

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Ben sakinleşemiyorum ya. Suratına kapatınca da geri arasın istiyorum. Arasın iyice bir tartışalım rahatlayayım. Geçimsizim herhalde ben ajsjs

    1
    7 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      ahaha gayet geçimli insan hareketleri bunlar 😅

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      1 yıl

      Şey derler bir de "çok sinirli bir insansın, her şeye sinirleniyorsun" ben ne yaptım da bu kadar sinirlendi acaba diye düşünmezler 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Önce delirtirler sonra deli bu derler, gibi 😂

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      1 yıl

      Ruh ve sinir hastalıkları hastanesine kapatırlar sonra da elinde meyve suyu bisküvi ile geçmiş olsuna gelirler.😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Altına imza atabiliyor muyuz? Bu yazdıklarına nasıl katılabiliriz? 😅

      Yorumla
    • UykuHuzurr0o s
      UykuHuzurr0o
      1 yıl

      Çok dolmuşum çok.. 😂 Bu soru harika bir soru olmuş yani döküldüm rahatladım tamam gidebilirim. 😂 İmza kaşe mühür ne istiyorsan yap😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Parmaklarına sağlık 👌😅

      Yorumla
  • Semihh98
    Semihh98 Takip Et
    Master Yaş: 28
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,9b cevap paylaştı.
    https://www.youtube.com/embed/yXY-VNbnZbk

    Önce Telefonu bırakır, sonra onun beni duyamayacağı kadar uzaklaşıp şu şeklde...

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      😂😂

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    Telefonu kapatıp mesajla laf sayıp engellemek😀

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      😃 parmakların yorulur

      Yorumla
  • portakallıjöle
    portakallıjöle Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    sakinlesmiyorum akisina birakiyorum kapatiyorum yetmiyo mesajla tecavuz ediyorum 😀

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      😅😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Ben sinirli bir kız çocuguyum asla katlanamam ve dayanamam sakin olamam yapıma ters hahahahahajajajannsjsnsncmsösüxösk bazı insanlar çok sakin asla bu kadar sakin olamam hahajajznaüqğzmakaj

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Evet ya, bazılarının sanki sinirleri alınmış.

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Yüzüne kapatmak en iyisi sonra bi keyif kahvesi ajsjskdkdkdk

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Mis djjd

      Yorumla
  • Pinarkrty
    Pinarkrty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 91%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Kapatmak en iyi seçim olur. Anın sıcaklığıyla harmanlanıp istenmeyen şeyler söylenebilmesi çok olası. Bu gibi durumlara maruz kalmamak için o an sakinleşip sonrasında üzerine konuşulmasını tercih ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Maisie
    Maisie Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Gözlerim 🙄 şu şekilde dişlerimi sıkarak telefonu sıkıyorum bi gün patlıycak diye korkuyorum 😂

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Telefonu yere koyup üstünde tepinmek var ksdjs

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Direk duvara fırlatmak geliyo içimden de parayı düşününce içim acıyo shshs

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Telefon: “benim suçum ne?” Haahahah

      Yorumla
    • Maisie
      Maisie
      1 yıl

      Ay ahhahhahah 😂

      Yorumla
  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 771 cevap paylaştı.

    Telefonu kapatıyorum tartışmaları anı anına çözümlemeye çalışmaktan nefret ediyorum o sinirle herkes ağzına geleni sayıp karşıyi dinlemiyor dolayısı ile de o konuşma beyhude bir çaba

    1
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Bazen tak diye suratına kapatıyorum. Hınç alır gibi oluyor ama içim biraz soğuyor.

    Genelde sakinleşmek adına karşı tarafa telefonu kapatmasını söylerim. Diğer türlü sinirim arşa çıkıyor

    1
    0 Yorumla
  • SonDokunuş
    SonDokunuş Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 91%
    1 yıl

    Haddinden fazla sinirlendirdiyse bağırırım o anki sinirle küfür dahi çıkar ağzımdan agrasif biriyim zaten

    1
    0 Yorumla
  • Sözlerin_prensesi
    Sözlerin_prensesi Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Sözünü bitirince konu dışı soru soruyorum ve iki kelime sonra işim var diyip kapatıyorum çünkü çekilir dert değiller

    1
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    1 yıl

    Benim herhangi bi sakinleşme metodum yok. şiddet uygulamam lazım. Challenge yaptım 1 2 kişiye de, gelen olmadı

    1
    0 Yorumla
  • benginnn
    benginnn Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Kiminle tartıştığıma bağlı, ilişkimi dengede tutmak zorunda olduğum kişilerle tartışırken daha sakin kalmaya çalışıyorum

    1
    0 Yorumla
  • BalalarBabası
    BalalarBabası Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Ben küfür etmeden olabildiğince ince laf sokarak ve tartışmayı uzatarak karşımdakini çıldırtmaktan haz alırım

    1
    0 Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    Mentor Yaş: 41
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı.

    Yüzüne kapatıyorum, bugün yaptım bir kerede firlatmistim hshska

    1
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Nasıl kıydın lan telefona ahdha

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      1 yıl

      Bi anlık neyse bisey olmadı 😀

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Bişi yok, bişi yok djdjs

      Yorumla
  • CanerDoğan1
    CanerDoğan1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 95%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Sakın olurum tartışmada bile kacinirim kalp kırmaktan alırım ama gönlünü

    1
    0 Yorumla
  • guvugjvug
    guvugjvug Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonu kapatmam gerektiğini söyleyip kapatıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • çılgınaura
    çılgınaura Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 48%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Telefonu kenera koyuyorum sigara yakıp kapanmasını bekliyorum

    1
    0 Yorumla
  • tıme-traveler
    tıme-traveler Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Kim neyi hak ediyorsa öyle davranırım sakinleşmiyorsam o düşünsün ben değil.

    1
    0 Yorumla
  • TOKAREV
    TOKAREV Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Konuşmamayı tercih ediyorum. Devam ederse kapatırım.

    1
    0 Yorumla
  • vviskiiçermiyiz
    vviskiiçermiyiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    1 yıl

    Telefonu yere atıp kırmak sonra 1 saat düşünüp yeni telefon alıp tüh ne yaptım yine masraf ettim kendi kendine diye dert yanarım yaşandı😀

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      dfjsjs beleş olan bir şeylere saldırmalı

      Yorumla
    • vviskiiçermiyiz
      vviskiiçermiyiz
      1 yıl

      Çok sinirlenince telefonu aniden ve sakince bir yere bırakıp başka şeylerden sinirini çıkarmak gerekir😅

      Yorumla
  • Cinar344
    Cinar344 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 316 cevap paylaştı.

    Telefonda önemli konuları konuşmayı sevmem. Her zaman yüzyüze iletişim en iyisidir

    1
    0 Yorumla
  • Dearhead
    Dearhead Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Ne mi olacak işte dünya böyle bir iğrenç yerden ibaret.

    1
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl

    Tartışma zaten sakin olur. Hiddetli oluyorsa o ağız dalaşı demektir.

    1
    0 Yorumla
  • ÖMERBORABALAMİR1
    ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    şu an biraz işim var sana daha sonra döneceğim.
    Tak kapatıyorum.😂

    1
    0 Yorumla
  • pembeboyalıodam
    pembeboyalıodam Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Sonra konuşalım diyorum, kalp kirabilirim, beni sonra ara gibi

    1
    0 Yorumla
  • djfurkan13
    djfurkan13 Takip Et
    Master Yaş: 35
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Doğrudan telefonu kapatır ardından titreşimi devre dışı bırakarak sessize alırım. Ondan sonra işime bakmaya devam ederim.

    1
    0 Yorumla
  • Boğaalfa
    Boğaalfa Takip Et
    Master Yaş: 50 , eic 94%
    1 yıl

    Telefonu kulağımdan bir metre uzakta tutarım

    1
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Çok uzatırsa kapat diyorum baktım kapatmıyor ben kapatıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Mandarinia
    Mandarinia Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 50%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    Şimdi kapatmam gerek, sonra konuşuruz diyerek uzaklaşmayı tercih ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • leyla2100000
    leyla2100000 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    1 yıl

    Kufrder telefonu suratina kapatirim yapmisligim var

    1
    0 Yorumla
  • _Satürn_Viskisi
    _Satürn_Viskisi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    1 yıl

    duvarı yumruklardım eskiden sjdfs şimdi direkt kapatıyorum tartışmak istemeyip

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Duvar yumruklamak değil de kanepe tekmelemek iyidir djdjs en azından yumuşak

      Yorumla
    • _Satürn_Viskisi
      _Satürn_Viskisi
      1 yıl

      ya o an işte öyle oluyor sjdfs kanepeyi teklerken en ufak parmağın acırsa yaaaaaaaaaaaa daha kötü

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Eee yumruk atınca da el acır

      Yorumla
    • _Satürn_Viskisi
      _Satürn_Viskisi
      1 yıl

      yok elim acımıyor askfs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Eşimle tartışırken kapatiyordum yüzüne önceden
    Artık onu da yapmıyorum

    2
    0 Yorumla
  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    1 yıl

    Kapatıyorum genellikle

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Karşımdaki konuyu uzatırken iyi günler dileyip kapatmıştım enson suratına , gerginlik çekemem

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Yuzune kapatip engelleyince bir nebze sakinliyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    telde tartismam gel lan buraya derim gelir ole tartisirim

    1
    0 Yorumla
  • lotus-patra u
    lotus-patra Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Şlank diye yüzüne kapatırım hiç uğraşamam

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Şlaaank :D

      Yorumla
  • ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_
    ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Evin içinde turluyorum 😀

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      Ahah bu cevap kimden gelecek diye merak ediyordum 😅

      Yorumla
    • ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_
      ᏒᴇᴅᏇᴏᴍᴀɴ_
      1 yıl

      😀 ehehe

      Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı.

    Telefonu eliminen sıkıştırırım

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      1 yıl

      İyi bari telefonu fırlatmıyorsunuz djdjs

      Yorumla
    • Semih6934
      Semih6934
      1 yıl

      Yok çok şükür ajhdjsjs

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Sakin konuşurum

    1
    0 Yorumla
  • yasinaylinkankalar
    yasinaylinkankalar Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    cok kisa kesmeye calismak en iyisi. ozel seyler yuzyuze konusulmali.

    1
    0 Yorumla
  • Glikozşurubu
    Glikozşurubu Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    1 yıl

    Tartışacak konuma gelebileceğim kimse yok. Telefonda da çok konuşmam.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    telefonda tartisirken sakinlesmek bence daha zor ustune kapatip cuglik atmak en iyisi

    2
    0 Yorumla
  • Fuska61
    Fuska61 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 101%
    10 ay
    Kişilik & Karakter konusunda 536 cevap paylaştı.

    Canın cehenneme pislik

    1
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    1 yıl

    Aramayı sonlandırıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • kafkass31
    kafkass31 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonla tsrtismiyorum

    1
    0 Yorumla
  • pembikellerr
    pembikellerr Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 97%
    1 yıl

    Telefonu karşıdakının suratına kapatırım

    1
    0 Yorumla
  • gokhanbaspinar
    gokhanbaspinar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonu fırlatıyorum çok iyi geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 5,1b cevap paylaştı.

    Telefonu kapatıyorum

    1
    0 Yorumla
  • ƊØLƲNÂƳ
    ƊØLƲNÂƳ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Telefonu duvara çalarım..

    1
    0 Yorumla
  • deniideni
    deniideni Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Yüzüne kapatıyorum kişinin genelde

    1
    0 Yorumla
  • Revna_22
    Revna_22 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Telefonu kapatırsam sakinlerim aksi zor

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (39)
Devamını Gör(84)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Telefonda tartışırken sakinleşmek için ne yapıyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Telefonda uzayan muhabbetten sıkılınca kapatmak için ne uyduruyorsunuz? 62 cevap verildi
Kendinizi nasıl sakinleştiriyorsunuz, birini aramak veya mesaj atma konusunda nasıl durduruyorsunuz? 1 cevap verildi
Telefonla konuşurken nasıl kapatmalıyım? 8 cevap verildi
Telefonla konuşurken kapatmak isteyince ne diyebilirim? 95 cevap verildi
Telefonla konuşurken sıkılınca hangi bahaneyle kapatıyorsunuz? 4 cevap verildi
Telefonda konuşurken susmak bilmeyen karşı tarafı nasıl susturursunuz? 91 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨