Kaygılarımı ve korkularımı paylaştığımda rahatlıyorum ama aklıma geliyor geçer mi?

Bir kaç gündür ölüm korkusu yaşıyorum sevdiklerimi kaybetme korkusu sardı. Bugün fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezine gittin fizyoterapist hocalar herkese korkularımı anlattım kafaya takma dediler konuşmak iyi geldi. Bugün daha iyiyim ancak bazı durumlarda yine aklıma geliyor zamanla geçer mi?

Kaygılarımı ve korkularımı paylaştığımda rahatlıyorum ama aklıma geliyor geçer mi?
Kaygılarımı ve korkularımı paylaştığımda rahatlıyorum ama aklıma geliyor geçer mi?
Cevapla