Çift arkadaşlarımın yanında kendimi kötü ve fazlalık gibi hissediyorum neden?

Sevgilim yok doğru düzgün biri hiç bulamıyorum düzgün olanı da ben beğenmiyorum benim begendiklerim de beni beğenmiyor bu zamana kadar hiçbir sevgilim olmadı gerçekten seven çabalayan birine denk gelmedim neden ben böyleyim

Çift arkadaşlarımın yanında kendimi kötü ve fazlalık gibi hissediyorum neden?
Cevapla